پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
۵
۰
نسخه چاپی

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر کل صدا و سیمای استان

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر کل صدا و سیمای استان
مدیر مخابرات منطقه اصفهان صبح امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ با حضور در صدا و سیمای مرکز اصفهان با مدیر کل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار با اشاره به وظیفه خطیر صدا و سیما در بالا بردن سطح آگاهی مخاطبین گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مجموعه ای است که با وجود گستردگی حوزه کاری و تنوع مخاطب، همواره به بهترین نحو در راستای تحقق وظایف اصیل خود گام برداشته و در همه برهه ها به نحو احسن در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: ارتباط بین دو مجموعه مخابرات و صدا و سیما از قدیم بالاخص در موضوع مباحث فنی، ارتباطی بسیار خوب و کارآمد بوده و امیدواریم در آینده نیز شاهد افزایش بیشتر این ارتباطات باشیم.

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیر و مسئولین مخابراتی بر آمادگی این مجموعه برای افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تنی چند از مسئولین این مجموعه از قسمت های فنی صدا و سیمای مرکز اصفهان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های بخش های مختلف قرار گرفتند.



+ 5
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری