پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸
۹
۰
نسخه چاپی

جزییات آغاز فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا از امروز 18 خرداد 1400

جزییات آغاز فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا از امروز 18 خرداد 1400
شرایط فروش فوق‌العاده 5محصول سایپادر نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازی سایپا از امروز سه شنبه 18 خرداد 1400 به مدت سه روز کاری آغاز شد.

جزییات طرح فروش فوق العاده سایپا در 18 خرداد 1400

جزییات طرح فروش فوق العاده سایپا در 18 خرداد 1400
جزییات طرح فروش فوق العاده سایپا در 18 خرداد 1400

 

شرکت خودروسازی سایپا در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله جدیدی از طرح فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 18 خرداد ماه 1400 اجرا می کند.

مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی نسبت به ثبت نام 5 محصول مختلف این شرکت اقدام کنند.

در اطلاعیه سایپا آمده است: به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می‌رساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

زمان فعال‌سازی این بخشنامه: ساعت ۱۴ روز  سه شنبه مورخ 1400/03/18 (به مدت ۳ روز)

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها حداکثر ۳ ماهه (90 روزه) خواهد بود.

بر اساس این گزارش طرح فروش فوق العاده (۳ ماهه) محصولات سایپا از امروز تا روز پنجشنبه مورخ 20-03-1400ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

مشخصات خودروهای فروش فوق‌العاده سایپا 18 خرداد

شرایط ثبت نام 5 محصول فروش فوری سایپا
مشخصات خودروهای فروش فوق‌العاده سایپا 18 خرداد

 

در این طرح فروش فوق العاده که از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1400/03/18(به مدت 3 روز) به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود متفاضیان می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا  به آدرس www.saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده 5 محصول که شامل تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، ساینا دنده با رینگ فولادی، ساینا S و کوئیک S با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

 منتخبان حداکثر تا ۹۰ روز می‌توانند خودروی ثبت نام شده را تحویل بگیرند.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از سه شنبه 18 خرداد به مدت 3 اجرایی می شود و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. همچین رنگ خودروهای ارائه شده در این طرح فقط سفید می باشد.

شرایط ثبت نام طرح فروش فوق العاده سایپا

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوق‌العاده محصولات سایپا بدین شرح است:

  • محدودیت کد ملی برای ثبت نامها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  • متقاضی طی 48ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.
  • امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی ( نصب بر روی خودرو ) میسر نمیباشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایندضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام،تا 3سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.
  • شماره کارت،شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگرددالزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
  • شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.
  • مشتریان میبایست پس از کارکرد 1000کیلومترو حداکثر 5ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می شود.

بررسی آمار تولید سایپا در فروردین‌ماه 1400

بررسی آمار تولید سایپا در فروردین‌ماه 1400
بررسی آمار تولید سایپا در فروردین‌ماه 1400

 

بر اساس آمارهای دفتر صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، در فروردین‌ماه امسال خودروسازان داخلی در مجموع ۶۰ هزار و ۹۷۱ دستگاه خودرو تولید کردند. این آمار در مقایسه با تولید ۲۴ هزار و ۹۵۸ دستگاهی آنها در فروردین ماه ۹۹ رشد ۱۴۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

برپایه این گزارش، نارنجی‌پوشان جاده مخصوص به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور، با رسانیدن شمارگان تولید فروردین‌ماه خود به ۲۸ هزار و ۹۹۸ دستگاه، رشد ۲۱۸ درصدی به ثبت رساندند.

 بررسی مهمترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۴۰۰ حاکی از برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت است.

پیشتر «سهیل معمارباشی» مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایرنا درخصوص برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۰، افزود: این هدف با توجه به ظرفیت‌های صنعت خودروسازی کشور در نظر گرفته شده و جهش خاصی در مقایسه با سال ۹۹ در آن دیده نشده است.

وی بیان‌داشت: این هدف‌گذاری در حالی است که در یکی دو سال گذشته وضعیت تامین ارز مورد نیاز قطعه‌سازان با چالش همراه بوده و تسهیلات سرمایه در گردش، از جمله نیازهای اساسی آنهاست که به‌خوبی از طریق سیستم بانکی تامین نشده است.

معمارباشی گفت: برای تحقق برنامه امسال تولید خودرو لازم است تا در برنامه‌های ارائه تسهیلات بانک‌ها تجدیدنظر شده و مساعدت‌هایی در فرآیندهای ترخیص قطعات و تجهیزات از گمرکات و واردات و حمل آنها انجام شود.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 9
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری