پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۰۸
۴
۰
نسخه چاپی

زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی 1400

زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی 1400
زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی 1400 اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز یکشنبه برگزار می شود.

جزئیات قرعه کشی یک چهارم نهایی 1400

جزئیات قرعه کشی یک چهارم نهایی 1400
جزئیات قرعه کشی یک چهارم نهایی 1400

 

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال در تهران و با حضور مدیر یا مدیرعامل ۸ باشگاه حاضر در این رقابت ها برگزار می شود.

آلومینیوم اراک، خیبر خرم آباد، سپاهان اصفهان، گل گهرسیرجان، استقلال، پرسپولیس، ملوان انزلی و فولاد خوزستان تیم های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند.

معرفی تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم جام حذفی 1400

با برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور چهره تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

به این ترتیب سپاهان اصفهان، خیبر خرم‌آباد، ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و استقلال تیم‌هایی هستند که برای شناخت رقبای خود در این مرحله باید منتظر قرعه‌کشی باشند.

براساس این گزارش، از میان هشت تیم راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شش تیم لیگ برتری هستند و دو تیم هم از لیگ دسته اول به این مرحله راه یافته‌اند.

با توجه به حضور استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی، می‌توان این انتظار را داشت که دربی حذفی را شاهد باشیم که البته بستگی به نتیجه قرعه‌کشی دارد.

نتیجه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی 1400

معرفی تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم جام حذفی 1400
معرفی تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم جام حذفی 1400

 

نتیجه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

  • خوشه طلایی ساوه صفر - سپاهان اصفهان 2
  • خیبر خرم‌آباد یک - صنعت نفت آبادان صفر
  • نساجی مازندارن صفر - ملوان بندر انزلی یک
  • گل‌گهر سیرجان 3 - پارس جنوبی جم صفر
  • شاهین بندر عامری یک - پرسپولیس 4
  • آلومینیوم اراک 2 - تراکتور تبریز صفر
  • قشقایی شیراز یک - فولاد خوزستان 2
  • استقلال 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک

آلومینیوم امشب با دو گل از سد تراکتور گذشت. استقلال دو بر یک ذوب آهن را شکست داد و فولاد هم با نتیجه ای مشابه موفق به شکست دادن قشقایی شیراز شد.

به این ترتیب تیم های استقلال، ملوان بندر انزلی، خیبر خرم آباد، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، سپاهان، فولاد خوزستان  و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی تلاش خواهند کرد.

گفتنی است که بر اساس اعلام سازمان لیگ، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی نیز به مانند دیدارهای مراحل قبلی قرعه کشی خواهند شد و تیم ها با قرعه حریفان خود را خواهند شناخت.

مطالب مرتبط:

امکان دربی جام حذفی در سال 1400

این احتمال وجود دارد که استقلال و پرسپولیس خیلی زود دربی 96 را برگزار کنند.

هر دو تیم موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسند. پرسپولیس دیشب شاهین بندرعامری را شکست داد و استقلال، امشب از سد ذوب آهن گذشت تا بعد از سه بازی بدون گل زده در رقابتهای داخلی، بتواند با دبل فرشید اسماعیلی از سد حریفش بگذرد.

با توجه به آنکه بازیهای جام حذفی به صورت قرعه‌‌کشی برگزار خواهد شد، این احتمال وجود دارد که این دو تیم، در مرحله یک چهارم نهایی روبروی یکدیگر قرار بگیرند.

فصل گذشته که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شاهد دربی بودیم و باید دید امسال هم چنین اتفاقی در جام حذفی رخ خواهد داد یا نه.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که از 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، 6 تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی حضور دارند.

پرسپولیس، استقلال، فولاد، آلومینیوم اراک، سپاهان و گل گهر سیرجان 6 تیم لیگ برتری صعود کرده به این مرحله هستند و ملوان و خیبر خرم آباد هم با پیروزی مقابل نساجی و صنعت نفت جواز حضور در این مرحله را به دست آوردند.

از میان شش تیم لیگ برتری هستند و دو تیم هم از لیگ دسته اول به این مرحله راه یافته‌اند.  پرسپولیس و فولاد در مرحله یک هشتم میهمان بودند و در صورتی که این دو تیم در مرحله بعد به مصاف هم نروند هر دو  میزبان خواهند بود.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 4
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری