پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۸
۸
۰
نسخه چاپی

اسامی برندگان 5 محصول سایپا در 23 خرداد 1400

اسامی برندگان 5 محصول سایپا در 23 خرداد 1400
دومین قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ دومین قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل تیبا صندوقدار، تیبا ۲، ساینا دنده‌ای، کوییک.اس و ساینا. اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

جزئیات اعلام اسامی برندگان 5 خودرو سایپا

جزئیات اعلام اسامی برندگان 5 خودرو سایپا
جزئیات اعلام اسامی برندگان 5 خودرو سایپا

 

روز گذشته مراسم قرعه‌کشی طرح ‌فروش فوق العاده پنج محصول تیبا صندوقدار(رینگ فولادی)، تیبا2( رینگ فولادی)، ساینا دنده ای(رینگ فولادی) ، سایناS و کوییکS  از سوی شرکت سایپا با حضور نهادهای نظارتی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام برگزار شد و اسامی برندگان ظهر امروز یکشنبه (24 خردادماه) پس از تأیید نهاد‌های نظارتی از طریق سایت  سایپا  به آدرس  www.saipa.iranecar.com/list  اعلام شد.

 منتخبین در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۳۰۸ هزار و ۶۹۰ نفر شرکت کردند که ۳۰۴ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه می‌شود، علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوقدار، ۶ هزار دستگاه ساینا دنده‌ای، هزار دستگاه کوییک.اس و ۲ هزار دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تأیید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

تعداد برندگان سایپا

در قرعه‌کشی پیش فروش سایپا ۲۵ هزار نفر به عنوان برنده انتخاب و ۵۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات سایپا

در این طرح ۲۴ هزار خودرو از پنج محصول سایپا عرضه می‌شود:

  • ۱۰۰۰۰ دستگاه تیبا ۲
  • ۶۰۰۰ دستگاه تیبا صندوقدار
  • ۶۰۰۰ دستگاه ساینا دنده‌ای
  • ۲۰۰۰ دستگاه ساینا اس
  • ۱۰۰۰ دستگاه کوییک اس

متقاضیان محصولات سایپا

  • دستگاه تیبا ۲: ۱۱۳ هزار و ۷۰۵ نفر
  • دستگاه تیبا صندوقدار: ۵۶ هزار و ۹۳۹ نفر
  • دستگاه ساینا دنده‌ای: ۹۰ هزار و ۹۰۹
  • دستگاه ساینا اس: ۱۵ هزار و ۴۶ نفر
  • دستگاه کوییک اس: ۲۷ هزار و ۵۹۳ نفر

  • خودرو    کل شرکت کنندگان    ظرفیت    رزرو
  • تیبا صندوقدار    ۵۶،۹۳۹    ۶،۰۰۰    ۱۲،۰۰۰
  • تیبا ۲    ۱۱۳،۷۰۵    ۱۰،۰۰۰    ۲۰،۰۰۰
  • ساینا    ۹۰،۹۰۹    ۶،۰۰۰    ۱۲،۰۰۰
  • ساینا S    ۱۵،۰۴۶    ۲،۰۰۰    ۴،۰۰۰
  • کوییک S    ۲۷،۵۹۳    ۱،۰۰۰    ۲،۰۰۰
  • مجموع    ۳۰۴،۱۹۲    ۲۵،۰۰۰    ۵۰،۰۰۰

قیمت محصولات سایپا

در فروش فوق‌العاده سایپا قیمت خودروها قطعی و به شرح زیر است:

  • تیبا صندوقدار با مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان
  • تیبا ۲ با مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان
  • ساینا دنده‌ای با مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
  • ساینا اس با مبلغ ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزارتومان
  • کوییک اس با مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

مطالب مرتبط:

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا
سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

 

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین پیش فروش یک ساله سایپا تا ۱۲۰ ساعت نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند؛ در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

آشنایی با امن ترین خودرو سایپا

شاهین که در پیش فروش‌های ماه‌های گذشته سایپا برای متقاضیان عرضه شده است، در چهار سیلندر، با قدرت ۱۱۰ اسب بخار، گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر مربع و جعبه دنده پنج سرعته دستی با استاندارد آلایندگی یورو پنج به بازار می‌آید.

سلیمانی – مدیرعامل سایپا – اعلام کرده که این شرکت در سال ۱۴۰۰، ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.  در کنار تاکید سایپا بر داخلی سازی این خودرو و به حداقل رساندن وابستگی خارجی در تولید آن، شاهین در حوزه کیفیت و عبور از تست‌های فنی نیز توانسته موفقیت‌های قابل قبولی به دست آورد.

یکی از اصلی ترین ویژگی‌های شاهین به تفاوت در نحوه اخذ شاخص کیفیت خودرو باز می‌گردد. در ایران، سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد، به صورت ماهانه و سالانه کیفیت خودروهای داخلی را بررسی می‌کند و آنها را بر اساس ستاره کیفیت به دست آمده درجه بندی می‌کند.

در این حوزه یکی از اصلی‌ترین انتقادهایی که از سوی مردم مطرح می‌شود، نادیده گرفتن نظر مصرف کنندگان نهایی خودرو در این شاخص کیفیت است و بسیاری معتقدند بخش مهمی از طبقه بندی کیفی خودروها باید با استفاده از نظر مصرف کنندگان در فضایی حقیقی نهایی شود.

سایپا در رابطه با خودرو شاهین اعلام کرده که برای نخستین بار در بین خودروهای داخلی، گارانتی سه ساله یا معادل کارکرد ۶۰ هزار کیلومتری در نظر گرفته است. این شرکت همچنین اعلام کرده علت اصلی اطمینان خاطر از کیفیت شاهین، داخلی سازی قطعات این خودرو در دوران تحریم است.

در کنار آن، سایپا خودرو جدید خود را در معرض آزمون‌های کیفی مختلفی قرار داده تا متقاضیان توان ارزیابی دقیق کیفیت این خودرو را پیدا کنند. یکی از این آزمون‌ها که سایپا ویدئو آن را نیز منتشر کرده، تست سیستم ایربگ شاهین، بر مبنای استاندارد روز اروپا و همچنین استاندارد ملی ایران است.

در عملکرد سیستم ایربگ، تست مربوط به عملکرد مدار و ماژول‌های کیسه هوا و تست نهایی کیسه هوا در شرایط بازشو اهمیت فراوانی دارد که شاهین توانسته هر دو تست را با موفقیت پشت سر بگذارد. در کنار تست ایربگ، سایپا تست تصادف دیگری را نیز بر روی شاهین انجام داده و فیلم مربوط به آن را منتشر کرده است.

در یکی از آخرین بررسی های انجام شده بر روی سازه «شاهین» در یکی از مراکز ایمنی سنجی اروپایی، محصول جدید سایپا توانسته از تست R۹۵ استاندارد ECE سربلند و موفق بیرون بیاید. تست تصادف ECE R۹۵ به این گونه اجرا می‌شود که خودروی مورد نظر ثابت است و جسمی متحرک به جرم ۹۵۰ کیلوگرم (MDB EEVC=۹۵۰Kg) با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت با زاویه ۹۰ درجه‌ای به بخش کناری خودرو برخورد می کند. این تست، که Side Impact Test هم نام دارد، سلامت راننده (ES-۲) را مورد بررسی قرار می دهد و با درنظر گرفتن برخی پارامترها بر روی خودرو و همچنین بررسی سازه پس از تصادف، اعتبارنامه ECE R۹۵ به آن خودرو اعطا می شود.

سایپا اعلام کرده پس از عبور موفقیت آمیز شاهین از این دو تست، به زودی نتایج آزمایش بر روی بخش‌های دیگر شاهین را نیز منتشر می‌کند تا مصرف کنندگان نهایی با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به ورود به بازار این خودرو اقدام کنند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری