پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۳
۵
۱
نسخه چاپی

فلیم| ماجرای حال وخیم سحر زکریا به دلیل بیماری حنجره

فلیم| ماجرای حال وخیم سحر زکریا به دلیل بیماری حنجره
سحر زکریا با انتشار ویدئویی از گلو درد و درد حنجره‌ خود خبر داد.

به گزارش تیتربرتر؛ سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون اخیر در صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام ویدیویی را منتشر کرده است و از رنج خود بخاطر گلو درد و درد حنجره سخن می گوید.

آنگونه که در ویدیو که در انتهای همین مطلب آمده؛ مشهود است؛ سحر زکریا این بازیگر طنز توان سخن گفتن به سختی دارد و صدایش به سختی خارج می شود.

جزییات بیماری سحر زکریا

استوری سحر زکریا درباره بیماری اش
استوری سحر زکریا درباره بیماری اش

 

چند روزی است که سحر زکریا بازیگر پرحاشیه ی کشور به بیماری عجیبی مبتلا شده و با انتشار پست های مختلف خبر بیمار شدنش را رسانه ای کرده است.

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی حال ناخوش این روزهایش را خبر داد و به هوادارانش ابراز علاقه کرد.

سحر زکریا با انتشار این پست نوشت:

دوستان من بیمارم…
فقط یادتان باشد دوستتان دارم و کنارتان هستم…
دلم تنگتان است و پیشتان…
مرا ببخشید چون حالم خوش نیست….

 سحر زکریا روز گذشته نیز با انتشار ویدئویی در حالی که به سختی می توانست صحبت کند از بیماری سختش و آخرین وضعیت جسمی خود گفت.

بیوگرافی سحر زکریا

بیوگرافی سحر زکریا
بیوگرافی سحر زکریا

 

سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه 1352 در اراک بدنیا آمد. وی بازیگر طنز سینما و تلویزیون است.

سحر زکریا مجرد است.

سحر زکریا در اکثر سریال های طنز مهران مدیری بازی کرده است و آخرین بازی مربوط به سریال در حاشیه به عنوان بازیگر نقش ماندانا بود.

مطالب مرتبط:

سحر زکریا در بازیگری

سحر زکریا در سریال طنز مهران مدیری
سحر زکریا در سریال طنز مهران مدیری

 

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعهٔ ویدئویی قهوهٔ تلخ بازی کرده‌است.

انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری

انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری
انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری

 

سحر زکریا در انتقاد ازمهران مدیری صفحه اینستاگرامش نوشت:" آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرد. شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟!"

 سحر زکریا در ادامه اظهار داشت: "در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولای یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن و پولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن وهنوز کارهای قدیمی رو می‌بین"

او در ادامه نوشته است: "من سحر زکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من و‌ امثال من زنده بگور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیاید عینک‌های آفتابی گران قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید.

ماجرای ممنوع الکاری سحر زکریا

ماجرای ممنوع الکاری سحر زکریا
ماجرای ممنوع الکاری سحر زکریا

 

سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در بهمن ۱۳۹۹ در صفحه شخصی خود به نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد که باعث واکنش تند در ٢٠:٣٠ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌الکار شده است.

ویدیویی از حال وخیم سحر زکریا




+ 5
مخالفم - 8
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
زهرا ۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۹
پاسخ
comments خانم ذگریا حقیقت را گفت اما .. از حقیقت خوشش نمی آید و آنرا سرکوب میکند/2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری