پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۸
۹
۰
نسخه چاپی

ماجرای درگذشت محمد مغانلو بازیکن پرسپولیس

ماجرای درگذشت محمد مغانلو بازیکن پرسپولیس
بازیکن سابق پرسپولیس درگذشت.

به گزارش تیتربرتر؛ بازیکن جوان پرسپولیس درگذشت.

جزئیات درگذشت محمد مغانلو

محمد مغانلو که در سال 1394 عضو تیم فوتبال پرسپولیس بود و سپس به عنوان سهمیه جوانان راهی گسترش فولاد تبریز شد، به شکلی دلخراش درگذشت.

علت درگذشت محمد مغانلو

جزئیات درگذشت محمد مغانلو
جزئیات درگذشت محمد مغانلو

 

از قرار معلوم او در حال نصب بنر تبلیغاتی در قسمت ریل راه آهن بوده که با برخورد قطار آسیب دیده و درگذشته است. این بنر تبلیغاتی برای برادر محمد مغانلو بود که کاندیدای شورای نسیم شهر شده است.

مغانلو سال گذشته به عنوان بازیکن سرباز راهی فجر سپاسی شیراز شد تا در این تیم خدمت سربازی را پشت سر بگذارد. 

بیوگرافی محمد مغانلو

بیوگرافی محمد مغانلو
بیوگرافی محمد مغانلو

 

محمد مغانلو با ملیت کشور ایران، 24 سال (18 اوت 1996) سن دارد، قد او 177 سانتی‌متر می‌باشد. محمد مغانلو به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

آخرین مصاحبه محمد مغانلو بعد از جدایی از پرسپولیس

آخرین مصاحبه محمد مغانلو بعد از جدایی از پرسپولیس
آخرین مصاحبه محمد مغانلو بعد از جدایی از پرسپولیس

 

محمد مغانلو بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد،که جهت گذراندن خدمت سربازی در تیم شهید فجر سپاسی حضور دارد در خصوص شرایط این تیم گفت و گویی انجام داد.

محمد مغانلو در خصوص شرایط تیم فجر شهیدسپاسی به "ورزش سه" گفت: آقای فلاح و مهابادی زحمات خیلی زیادی برای تیم کشیدند و با وجود ناملایمتی های مسئولان شهر شیراز، از هیچ کاری دریغ نکردند. اگر مدیر لایقی همچون آقای فلاح و سرمربی با تجربه ای مثل مهابادی در راس کار حضور نداشتند چه بسا این تیم فصل قبل به دسته دو سقوط می‌کرد.

این بازیکن تبریزی ادامه داد: یقین دارم در صورت حمایت‌های مسئولان استان فارس این تیم که تنها باشگاهی است که بنام شهید مزین گشته، برای صعود به لیگ برتر توان لازم را دارد. امیدوارم امسال با صعود ما به لیگ برتر و قهرمانی تراکتور در لیگ برتر دل دو تیم پرهوادار شهرستانی شاد شود.

معرفی تیم فجرسپاسی شیراز تیم محمد مغانلو

باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران می‌باشد. این تیم هم‌اکنون در لیگ آزادگان به رقابت می‌پردازد.این باشگاه از زیرمجموعه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند بازیکنان سرباز سایر تیم ها را جذب کند.

مطالب مرتبط:

تاریخچه فجر سپاسی شیراز

در سال ۱۳۶۷ گروهی از جوانان شیرازی با همیاری جعفر جعفری باشگاه فوتبالی را در شهر شیراز به نام بهزاد تأسیس کردند. اولین مربی این تیم، خلیل صالحی بازیکن اسبق تیم برق بود. این باشگاه در اوایل فعالیت خود زیر سایه تیم‌های قدرتمند چون برق، کما و مرصاد بود بنابراین توانایی رقابت با این تیم‌ها را نداشت.

آنها در لیگ دسته دو محلی شیراز شروع به بازی کردند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و کشته شدن عبدالمجید سپاسی در این جنگ، به احترام و افتخار وی، این باشگاه نامش را به فجر شهید سپاسی تغییر داد.

در ابتدای دهه ۱۳۷۰ سپاه پاسداران این باشگاه را خرید و تحت ادارهٔ خود گرفت.

این باشگاه در سال ۱۳۷۴ قهرمان فارس شد و به مسابقات مناطق راه یافت. فجر از مسابقات منطقه‌ای به لیگ دو رسید و از آنجا هم جواز صعود به لیگ آزادگان که بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران در آن زمان بود را نیز کسب کرد.

فجر سپاسی در سه دورهٔ متوالی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران با مربیگری غلامحسین پیروانی موفق به حضور در فینال شد. این تیم در فصل ۸۰–۱۳۷۹ قهرمان این جام و در فصل‌های ۸۲–۱۳۸۱ و ۸۱–۱۳۸۰ نایب قهرمان این جام شد.

این باشگاه در سال ۱۳۸۷ به مقاومت سپاسی تغییر نام داد اما مجدداً در سال ۱۳۹۰ نام باشگاه به همان نام سابق فجر سپاسی بازگشت.

افتخارات فجر سپاسی شیراز

بهترین مقام این تیم در لیگ ایران در فصل ۷۹–۱۳۷۸ به دست آمد که این تیم در رده سوم آن دوره از لیگ قرار گرفت. این تیم سه دورهٔ متوالی به فینال جام حذفی فوتبال ایران رسید و یک بار در سال ۱۳۸۰ با قهرمانی در جام حذفی در مسابقات جام برندگان جام آسیا حضور پیدا کرد که البته در آن مسابقات با قبول شکست در ضربات پنالتی از تیم السد قطر از دور رقابت‌ها حذف گردید.

این تیم در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به عنوان تیم منتخب نظامیان ایران در جام جهانی نظامیان شرکت نمود و تنها امتیاز خود را برابر آلمان با تساوی بدون گل بدست آورد و درمرحله گروهی حذف گردید.

جام حذفی

  • قهرمانی (۱): ۸۰–۱۳۷۹
  • نایب قهرمانی (۲): ۸۲–۱۳۸۱، ۸۱–۱۳۸۰

افتخارات دیگر فجرسپاسی شیراز

این نوشتار به هیچ منبع و مرجعی استناد نمی‌کند. لطفاً با افزودن یادکرد به منابع قابل اعتماد برطبق اصول تأییدپذیری و شیوه‌نامهٔ ارجاع به منابع، به بهبود این نوشتار کمک کنید. مطالب بدون منبع ممکن است به چالش کشیده شوند و حذف شوند.

۲. راهیابی به لیگ استان فارس در سال ۱۳۶۹ ۳. راهیابی به زیر گروه منطقه جنوب کشور در سال ۱۳۷۴ ۴. راهیابی به لیگ دوم کشور در سال ۱۳۷۵ ۵. راهیابی به لیگ دسته یک کشور در سال ۱۳۷۷ ۷. قهرمانی تورنمنت دکتر مجید بقایی در بهبهان در سال ۱۳۷۳ ۸. چند دوره قهرمان تورنمنت بسیج در شیراز ۹. قهرمانی جام حذفی کشور در سال ۱۳۷۹ و راهیابی به جام آسیا ۱۰. دو دوره نائب قهرمانی جام حذفی کشور در سال ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ ۱۱. مقام بهترین تیم شهرستانی در لیگ آزادگان سال ۱۳۷۸ ۱۲. مقام چهارمی لیگ آزادگان در سال ۱۳۷۸ ۱۳. بهترین تیم اخلاق در لیگ برتر سال ۱۳۸۲ ۱۴. نائب قهرمانی جام لوله اک در مشهد مقدس ۱۵. قهرمانی جوانان کشور در سال ۱۳۸۰ ۱۶. قهرمانی امیدهای کشور در سال ۱۳۸۲ ۱۷. دو نائب قهرمانی امیدهای کشور در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵

معرفی بازیکنان به تیم ملی در رده‌های سنی مختلف

۲۱. قهرمانی امید در لیگ دسته اول کشور در سال ۱۳۹۰ ۲۲. قهرمانی جوانان کشور در سال ۱۳۹۱ ۲۳. قهرمانی امیدهای کشور در سال ۱۳۹۲ ۲۴. نائب قهرمانی جوانان کشور در سال ۱۳۹۲–۱۳۹۳

رسانه تیتربرتر، این ضایعه را که روز گذشته رخ داد، به خانواده و دوستان او تسلیت می‌گوید.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 9
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری