پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱
۷
۰
نسخه چاپی

زمان بازی انگلیس- آلمان در یورو 2020

زمان بازی انگلیس- آلمان در یورو 2020
دو تیم انگلیس و آلمان باید در دیدار یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف هم بروند.

به گزارش تیتربرتر؛ بازی بعد یک یک هشتم یورو 2020 بین انگلیس - آلمان باید از سر گرفته شود که می تواند بازی جذابی باشد.

زمان بازی آلمان-انگلیس در یورو 2020

بازی آلمان-انگلیس در 8 تیر 1400 از ساعت 23:30 دقیقه آغاز می شود.

اسامی داوران بازی آلمان-انگلیس در یورو 2020

 با اعلام کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران روز پایانی بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یورو 2020) مشخص شد که براین اساس دنی ماکلی از هلند دیدار تیم‌های انگلیس و آلمان را سوت خواهد زد و دانیله اورساتو از ایتالیا هم قضاوت دیدار تیم‌های سوئد و اوکراین را برعهده خواهد داشت.

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آلمان از ساعت 20:30 سه‌شنبه 8 تیر در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم می‌روند، این در حالی است که تیم‌های سوئد و اوکراین هم از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت تهران در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

"، تیم ملی آلمان فاصله ای تا حذف از رقابت های یورو 2020 نداشت و گل دقایق پایانی لئون گورتزکا برابر مجارستان این تیم را نجات داد. حالا مانشافت سه شنبه شب در دیداری دشوار برابر تیم ملی انگلیس قرار خواهد کرد و میشائیل بالاک با 98 بازی ملی کار این تیم را برابر رقبای قدرتنمد از نظر ذهنی، دشوار توصیف کرده است.

ترکیب تیم ملی آلمان

ترکیب تیم ملی آلمان
ترکیب تیم ملی آلمان

 

دروازه‌بان: برند لنو (آرسنال) ، مانوئل نویر (اف سی بایرن) ، کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت)

مدافعان: ماتیاس گینتر (بورسیا مونشن گلادباخ) ، رابین گوسنس (آتالانتا برگامو) ، کریستین گونتر (اس اس فرایبورگ) ، مارسل هالستنبرگ (RB لایپزیگ) ، متس هوملس (بروسیا دورتموند) ، لوکاس کلاسترمن (RB لایپزیگ) ، آنتونیو رودیگر (اف سی چلسی) ، نیکلاس سوله (اف سی بایرن)

هافبک / حمله: امره جان (بوروسیا دورتموند) ، سرژ گنبری (اف سی بایرن) ، لئون گورتزکا (اف سی بایرن) ، ایلکای گوندوگان (منچسترسیتی) ، کای هاورتز (اف سی چلسی) ، یوناس هوفمن (بوروسیا مونشن گلادباخ) ، جوشوا کیمیچ (اف سی) بایرن) ، تونی کروس (رئال مادرید) ، توماس مولر (اف سی بایرن) ، جمال موزیالا (اف سی بایرن) ، فلوریان نوهاوس (بوروسیا مونشن گلادباخ) 

میشائیل بالاک گفت: "ما همیشه وقتی در مقابل تیم هایی که از نظر ذهنی قدرتمند و خوب هستند، در دوئل های تک به تم کار دشواری داریم. البته آلمان چند بازیکن در اختیار دارد که از این حیث در شرایط مساعدی قرار دارند، اما این کافی نیست. متاسفانه ترکیب آلمان مملو از بازیکنانی است که یاد نگرفته اند چگونه در طول مسابقات انعطاف پذیر باشند. آنها در شرایط دشوار و وقتی تیم نیاز به پیروزی دارد، با استفاده از روش هایی متفاوت از برنامه ریزی ابتدایی به هدف خود رسیده اند.

من به طور کلی فکر می کنم اگر کسی نسبت به افکار خود متقاعد شده و با بهره گیری از همان ایده ها به موفقیت دست یابد اتفاق مثبتی رخ داده است. اما من این در مورد یوواخیم لو اینگونه فکر می کنم که او فقط در صورتی عقایدش را تصحیح می کند که افراد خارج از تیم ملی در مورد ایجاد تغییر صحبت کنند. اگر گاهی مجبور به ایجاد تغییراتی می شود نباید آن را به مثابه عقب گرد دیده و گارد هجومی در رفتارش نشان دهد."

آخرین وضعیت آلمان پیش از بازی با انگلیس

آخرین وضعیت آلمان پیش از بازی با انگلیس
آخرین وضعیت آلمان پیش از بازی با انگلیس

 

 مارک بولینگهام مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید کرد هر اتفاقی که در بازی تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل آلمان در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2020 بیفتد، گرت ساوت‌گیت تا جام جهانی 2022 قطر هدایت سه‌شیر را برعهده خواهد داشت. طبق گفته بولینگهام، این اتحادیه که از عملکرد ساوت‌گیت راضی است، حتی قصد دارد پس از مسابقات یورو 2020 با این سرمربی انگلیسی پای میز مذاکره بنشیند تا قرارداد او را تا سال 2024 تمدید کند.

ساوت‌گیت در سال 2016 به طور موقت هدایت سه‌شیر را برعهده گرفت و جانشین سم آلاردایس شد. او اما در سال 2017 قراردادش با اتحادیه فوتبال انگلیس قطعی شد و یک سال بعد این تیم را تا مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی روسیه و در سال 2019 هم سه‌شیر را به عنوان سومی لیگ ملت‌های اروپا رساند.

در انگلیس انتقادهایی به ترکیب‌های انتخابی او و بازی دفاعی سه‌شیر با وجود داشتن استعدادهای هجومی در تیمش مطرح است؛ با این حال تیم ملی انگلیس به عنوان صدرنشین گروه D یورو 2020 و بدون گل خورده راهی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها شد و برای مصاف با آلمان نیز به نظر سه‌شیر اعتماد به نفس لازم را دارد.

مطالب مرتبط:

ترکیب تیم ملی انگلیس 

ترکیب تیم ملی انگلیس 
ترکیب تیم ملی انگلیس 

 

آخرین وضعیت انگلیس پیش از بازی با آلمان

آخرین وضعیت انگلیس پیش از بازی با آلمان
آخرین وضعیت انگلیس پیش از بازی با آلمان

 

 انگلیس برای صعود به یک هشتم نهایی کار دشواری پیش رو نداشت و با برتری بر کرواسی و چک و نیز تساوی مقابل اسکاتلند تیم اول گروهش شد ولی آلمان ها پس از شکست برابر فرانسه و به لطف برتری بر پرتغال و توقف دیرهنگام مقابل مجارستان، در گروه خود دوم شدند. آلمان تا دقیقه 84 بازی با مجارستان تیم حذف شده گروه بود، لئون گورتزکا با گلی که زد، ناجی شد.

به این ترتیب سه شنبه در ورزشگاه ومبلی، آلمان و انگلیس جدال حساسی خواهند داشت.

جوردن هندرسون کاپیتان انگلیس و باشگاه لیورپول در مورد این بازی گفت:« این یک بازی سنتی است و همیشه حساس بوده ولی معتقدم به خاطر یورگن کلوپ و محبوبیتی که او در انگلیس دارد، کمی از دشمنی مردم انگلیس با آلمان کاسته شده و جو گذشته علیه آلمان را نمی بینم. کلوپ یک آلمانی محبوب میان انگلیسی هاست و کمک کرده فضای این بازی آرام تر از همیشه باشد.

بعد از تمام شدن بازی آلمان-مجارستان و مشخص شدن اینکه آنها باید به مصاف ما بیایند، کلوپ بلافاصله برایم یک ایموجی خنده فرستاد.»

پیش بینی آنچلوتی از فینالیست‌های یورو ۲۰۲۰

سرمربی رئال مادرید براین باور است که تیم های ایتالیا و انگلیس راهی فینال یورو ۲۰۲۰ می شوند.

به گزارش مشرق و به نقل از الموندو، رقابت های یورو ۲۰۲۰ وارد مراحل حساس و جذاب خود شده است.

تیم ملی فوتبال ایتالیا توانست با شکست اتریش راهی یک چهارم نهایی شود.

کارلو آنچلوتی در ستایش از تیم مانچینی گفت: ایتالیا سورپرایز بزرگ یورو است. این تیم فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و در خط دفاعی هم استحکام لازم را دارد و بسیار سخت گل می خورد.

او ادامه داد: گذشه از نتایج تیم مانچینی را یک تیم کامل دیدم. آنها در همه شرایط قالب تیمی خود را حفظ می کنند و این بسیار خوب است.مانچینی سه سال است که سرمربی ایتالیا است  توانسته در این مدت هویت لازم را به تیمش بدهد و بازیکنان را آنگونه که دوست دارد بازی دهد.

آنچلوتی درباره شانس های قهرمانی گفت: در بلژیک لوکاکو می درخشد و پرتغال هم ماشین گلزنی خود یعنی رونالدو را داد و فرانسه هم با ام باپه ترسناک است. سخت است که از میان این همه تیم خوب فینالیست ها را مشخص کرد اما نظر من این است که ایتالیا و انگلیس راهی فینال می شوند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری