پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴
۹
۰
نسخه چاپی

آشنایی با فیلم ملاقات خصوصی+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم ملاقات خصوصی+اسامی بازیگران
در ادامه به معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ ریما رامین فر به «ملاقات خصوصی» رفت.

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی
معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

 

«ملاقات خصوصی» اولین فیلم امید شمس است که فیلمنامه آن توسط او و علی سرآهنگ نوشته شده است، شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته و آثارش در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور موفقی داشته است.

ریما رامین فر به عنوان تازه ترین بازیگر «ملاقات خصوصی» به این پروژه سینمایی پیوست.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان ، پس از معرفی پری ناز ایزدیار و هوتن شکیبا  از حضور ریما رامین فر در این پروژه خبر داد.

«ملاقات خصوصی» اولین فیلم امید شمس است.شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته و آثارش در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور موفقی داشته است.

علی مجیدی سرمایه‌گذار این فیلم است و تولید فیلم طی چند روز آینده در تهران شروع می‌شود.

ژانر فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

“ملاقات خصوصی″، فیلم ایرانی به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم داستانی ملاقات خصوصی که به تازگی مرحله انتخاب بازیگران و پیش تولید آن آغاز شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان ، پس از معرفی پری‌ناز ایزدیار، حالا از حضور هوتن شکیبا در این پروژه خبر داد.

هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و تاکنون در آثار سینمایی همچون «طبقه حساس»، «هلن»، «عامه پسند»، «تی تی»، «ابلق» و… حضور داشته است.

ابن فیلم سینمایی ، اولین فیلم امید شمس است که فیلمنامه آن توسط او و علی سرآهنگ نوشته شده است. شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته است.

مطالب مرتبط:

موضوع و خلاصه داستان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

فیلم “ملاقات خصوصی” روایتگر داستانی جذاب با مضمون اجتماعی است. هنوز اطلاعات بیشتری از داستان و اسامی بازیگران و عوامل این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار در این بخش از مطلاب قرار میگیرد.

بازی پریناز ایزدیار فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

تاکنون پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا به عنوان بازیگران اصلی این فیلم پر بازیگر انتخاب شده اند. امید شمس، کارگردان این فیلم که پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته است. در مصاحبه ای می گوید: “در فیلم کوتاه معمولا درام در یک موقعیت واحد و حول محور یک مسئله شکل می‌گیرد. چون ما زمان کافی برای معرفی کامل شخصیت نداریم.

داستان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

خیلی مهم است که موقعیتی را برای شخصیت انتخاب کنیم و شخصیت به ناچار دست به عمل بزند و کنش داشته باشد و از این طریق کاراکتر معرفی شود. به عبارت دیگر در فیلم کوتاه ما خیلی با تحول شخصیت مواجه نیستیم. بلکه با شناخت شخصیت در آن موقعیت خاص رو به رو هستیم. نکته مهم دیگر جزئیات هستند که در فیلم کوتاه بسیار حائز اهمیت‌اند، همه چیز دارای هدفی در راستای ایده اصلی هستند. در صورتی که در فیلم بلند لزوما همه جزئیات ارزش دراماتیک ندارند.”

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ملاقات خصوصی
اسامی بازیگران فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

 

معرفی عوامل فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

کارگردان: امید شمس، تهیه کننده: امیر بنان، فیلمنامه: علی سر آهنگ.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده:علیرضا یوسفی



+ 9
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری