پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۳
۸
۰
نسخه چاپی

ماجرای شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالجش

ماجرای شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالجش
در رسانه ها خبر شکایت ننه علی مادر علی انصاریان از پزشک معالجش منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد.

جزئیات شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

جزئیات شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش
جزئیات شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

 

علی انصاریان، فوتبالیست، مجری و بازیگر فقید که روز ۱۵ بهمن ماه و پس از چند روز مبارزه با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، در مدت کوتاهی پس از درگذشت مرحوم میناوند بار دیگر جامعه ایران را داغدار کرد.

مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد و اینطور عنوان شد که دکتر هاشمیان، پزشک معالج وی در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است.

این ماجرا ابتدا توسط داماد خانواده انصاریان مطرح شد و سپس محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان هم همراه بود.

حالا با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود تا مشخص شود ماجرای قصور پزشکی در این خصوص صحت دارد یا نه.

خانواده علی انصاریان

خانواده علی انصاریان
خانواده علی انصاریان

 

علی انصاریان ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و بعد وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شد. علی انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه خود داشت. علی انصاریان هر سه حرفه پرطرفداران در ایران را تجربه کرد. علی انصاریان در بیمارستان به دلیل کرونا درگذشت. علی انصاریان در  فیلم جیگر زلخیا ایفای نقش کرده بود.

آرش ظلی پور مجری تلویزیون با انتشار این ویدئو نوشت:

تولدت مبارک على جون...این پیرهن یادته؟ سال ٢٠٠٢ لیگ قهرمانا آسیا...وقتى برگشتى بهم دادیش...هنوز دارمش...جات خیلى خالیه...امروز اومدم پیشت با " سید " یه تولد کوچولو گرفتیم برات...دوست دارم رفیق

علی انصاریان بازیگر سینما و تلوزیون بود که چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا جانش را از دست داد. علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس بود. علی انصاریان هم زمان با مهرداد میناوند به کرونا مبتلا شد و به فاصله چند روز از او در بیمارستان فرهیختگان جانش را از دست داد.

علی انصاریان بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در فیلم سینمایی زخم کاری نقش آفرینی کرد. به تازگی فیلمی از خوانندگی علی انصاریان در یک سکانس از فیلم زخم کاری منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی علی انصاریان 

بیوگرافی علی انصاریان 
بیوگرافی علی انصاریان 

 

علی انصاریان متولد ۱۳۵۶ بود و فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۳۶۹ با عضویت در تیم جوانان پیام تهران آغاز کرد. بانک سپه، بانک ملی و فجر سپاسی دیگر تیم‌هایی بودند که علی انصاریان در رده جوانان در آنها بازی کرد در ادامه به تیم بزرگسالان فجر سپاسی ملحق شد تا فوتبالش را حرفه‌ای‌تر ادامه دهد.

 او سال ۱۳۷۷ پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و در ۸۸ بازی شش بار تواست برای سرخ‌های پایتخت گل‌زنی کند. علی سپس یک سال به سایپا رفت و در ادامه دوباره به پرسپولیس برگشت و در دو سال ۴۸ بار برای این تیم به میدان رفت. این مدافع میانی سال ۱۳۸۶ راهی استقلال شد و در ۲۳ بازی هم پیراهن این تیم را پوشید.

استیل‌آذین، استقلال اهواز، گسترش‌فولاد تبریز و شاهین بوشهر از دیگر تیم‌هایی بودند که انصاریان برای آنها بازی کرد و در نهایت در سال ۱۳۹۰ رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. مدافع نام‌آشنای فوتبال ایران شش بار هم برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و برای این تیم افتخارآفرینی کرد.

 علی انصاریان در بعد از پایان فوتبالش، وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم‌هایی چون پاداش سکوت، کلاف، شروع یک پایان، حکم تیر، دو روز تا ماندن، حس خوب زندگی، اژدر، کلوپ همسران و رمانتیسم عماد و طوبا نقش‌آفرینی کرد. «رمانتیسم عماد و طوبا» این روزها در جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر جشنواره سی‌و‌نهم فیلم فجر در حال اکران است.

راز محبوبیت علی انصاریان

موردی که زیاد درباره علی انصاریان گفته شده مهارتش در فوتبال و البته علاقه و مهارتش در سینما بود، ولی نکته‌ای که کمتر درموردش صحبت شده، علاقه بی‌حدوحصر به مادرش بود.

علی انصاریان که پیش‌تر پدرش را به‌دلیل ابتلا به سرطان از دست داده بود، علاقه وافری به مادرش داشت و گفته شد به‌دلیل اینکه می‌خواسته برای همیشه کنار مادرش باشد و از او مراقبت کند، قید ازدواج را زده است. ارتباط خوش با مادر، باعث شد چندین بار او همراه مادرش در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شود و گفت‌وگوی مشترکی داشته باشند.

مادر علی انصاریان که در چند روز گذشته مورد توجه قرار گرفته می‌گوید علاقه داشته پسرش روحانی شود. او پیش‌تر گفته بود «ابتدا گفتم آخوند، ولی عده‌ای ناراحت شدند، حالا می‌گویم دوست داشتم علی به جای فوتبالیست‌شدن روحانی شود».

بیوگرافی علی انصاریان 
بیوگرافی علی انصاریان 

 

علی انصاریان بین هم‌تیمی‌ها و همکارانش به فردی معروف بود که علاقه زیادی به مادرش دارد. او به نماد افرادی تبدیل شده بود که حاضرند از زندگی‌شان برای مادر دست بکشند. البته که علی انصاریان آرزو می‌کرد تا زمانی که زنده است، نفس مادرش را حس کند؛ اتفاقی که سرانجام هم رخ داد و او به آرزویش رسید.

انصاریان چندی پیش در حاشیه یکی از برنامه‌هایش این‌طور گفته بود: «همیشه یک آرزو داشته‌ام که این آرزو البته شعار نبوده است؛ همه این حرفی را که می‌خواهم بزنم، می‌دانند، همیشه هم می‌گویم امیدوارم تا وقتی زنده باشم که مادرم پشت‌سرم نفس می‌کشد. تولد برایم بهانه‌ای است تا بدانم مادری دارم، پدر خدابیامرزی بوده است که از زمان فوتش، طعمی از تولد دیگر نفهمیده‌ام... امیدوارم مادرم تا وقتی زنده‌ام مرا دعا کند، چون هرچه دارم از مادرم است».

فوت علی انصاریان با واکنش بسیار زیادی مواجه شد و بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال و سینما با گذاشتن استوری‌های مختلف به این مرگ ناگهانی واکنش نشان دادند ولی شاید استوری سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، از بقیه کمی متفاوت‌تر باشد: «ممنون که به ما یاد دادی چطور مراقب مادرهایمان باشیم».

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده : علیرضا یوسفی



+ 8
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری