پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۴
۹
۰
نسخه چاپی

اولین تصویر از نویدمحمدزاده با فرشته حسینی بعد از ازدواج

اولین تصویر از نویدمحمدزاده با فرشته حسینی بعد از ازدواج
اولین تصویر نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعد از ازدواج منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ تصویری جدید از فرشته حسینی و نوید محمدزاده بعد از ازدواجشان را منتشر شد همچنین ویدیویی ازنقش آفرینی نوید محمد زاده در شروع فعالیت بازیگری‌اش، که این روزها در شبکه ها اجتماعی پربازدید شده است را ببینید. 

اولین تصویر فرشته حسینی و نویدمحمدزاده بعد از ازدواج

اولین تصویر فرشته حسینی و نویدمحمدزاده بعد از ازدواج
اولین تصویر فرشته حسینی و نویدمحمدزاده بعد از ازدواج

 

ماجرای انتقاد صدرا صباحی از نوید محمدزاده

 یک کارگردان جوان تئاتر با انتقاد از بی‌توجهی‌هایی که نسبت به گروه‌های نمایشی صورت گرفته است، رفتار چهره‌هایی همچون نوید محمدزاده و اشکان خطیبی را در زمینه حمایت از تئاتر، نمایشی و تبلیغاتی خواند.

صدرا صباحی، کارگردان نمایش «اسطرلاب» که اجرای آن به دلیل وضعیت قرمز تهران متوقف شده است، از حال و هوای گروه‌های نمایشی سخن گفت و از عملکرد بعضی چهره‌های شناخته شده گله کرد.

او در پاسخ به این پرسش که برای اجرای نمایش‌تان از سوی چه کسانی مورد حمایت قرار گرفتید؟ توضیح داد: اگر چند دوست و رفیقی که از سر دوستی شخصی مان لطف داشتند و دارند را فاکتور بگیریم هیچ کس! البته قصه بحران مدیریت و بی‌نظم و برنامگی بودجه و حمایت از تئاتر بر کسی پوشیده نیست.

صباحی با اشاره به اعلام حمایت بعضی چهره‌های شناخته شده از تئاتر که در فضای مجازی مطرح شده است، اضافه کرد:  تک و توک افرادی همچون اشکان خطیبی و نوید محمدزاده هم با ژست حمایت از تئاتر، بیشتر برای خودشان محبوبیت می‌خرند درحالیکه این دوستان در این مدت حتی به تماشای آثار نمایشی روی صحنه نیامده‌اند. ضمن اینکه شکل حمایت و اطلاع رسانی‌شان در صفحه شخصی، چندان کارساز نبود.

او با یادآوری حمایت نوید محمدزاده از بیست وسومین  جشنواره تئاتر دانشگاهی معتقد است:  ایشان بدون توجه کردن به آینده جشنواره تئاتر دانشگاهی و خطراتی که آن را تهدید می‌کند و بی‌اهمیت به سایر اجراهای روی صحنه و مشخصاً‌ اجراهای برآمده از دل همین جشنواره با حمایت مالی از جشنواره، برای خودش محبوبیت می‌خرد در حالیکه اگر حمایت از خروجی‌های این جشنواره دغدغه‌ی راستین ایشان باشد ، گزینه‌های راحت‌تر ، کم خرج‌تر و البته هزار برابر موثرتری وجود دارد که البته جنبه تبلیغاتی ندارند.

این کارگردان جوان معتقد است که «اسطرلاب» به گواه گذشته اجراهایش می‌توانست برگ برنده جامعه تئاتر برای برگرداندن مخاطب به سالن‌ها باشد و از طرفی هم جبران‌کننده خسارت وارده خارج از اراده گروه باشد و هم برگ برنده‌ای برای آشتی مخاطب با تئاتر در دوران پسا کرونا چرا که یک اجرای کمدی و صمیمی و متعهد به ذات اصیل تئاتر و گریزان از ابتذال است و برآورده کننده‌ی آرزوی پرداخت بدهی‌های گروه و رساندن به نقطه صفر، همین و بس.

او اضافه کرد: ولی در این سرای بی‌کسی که کسی جز سنگ خود چیزی به سینه نمی‌زند، حس گوشت‌های قربانی عزادار اجرای جوانمرگ‌مان را داریم و با این همه همگی آدمیزادیم و زنده به امید. امید به اینکه لااقل پیشکسوتان و ستاره‌ها و مدیران دغدغه‌مند به جای پروپاگاندا یا لااقل در کنار پروپاگاندایشان واقعاً کاری هم برای گروه‌های در حال اجرا کنند.

نحوه آشنایی و ازدواج نویدمحمدزاده با فرشته حسینی

نحوه آشنایی و ازدواج نویدمحمدزاده با فرشته حسینی
نحوه آشنایی و ازدواج نویدمحمدزاده با فرشته حسینی

 

نوید محمدزاده و  فرشته حسینی دو بازیگر ایرانی اخیرا چالش هایی را در اینستاگرام داشتند که کاربران حدس می زدند این دو با هم رابطه دارند.

مثل شبیه بودن لباس های فرشته حسینی و نوید محمدزاده در مکان های مختلف که این حدس و گمان را قوی تر می کرد.

اما حالا نوید محمدزاده به مناسبت تولد فرشته حسینی ویدیویی در کنار او منتشر کرد و او را با هشتگ تولدت مبارک عشق من خطاب کرد.

نوید محمدزاده نوشت :

جانمی  جان افغان بخوام بگم جان  من  اَستی کوردی بخوام بگم گیانمی  گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶اُمی  از الان  مبارک.

فرشته حسینی هم پست نوید محمدزاده را اسطوری کرد و نوشت : دنیایی که با هم ساختیم ....

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

نوید محمد زاده متولد 1365 است و اصالتا کُرد ایلام. بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرده و حالا چند سالی است که به فضای حرفه ای وارد شده است. طراوت و انعطافش در نقش هایی که تاکنون بازی کرده است نوید معرفی یک بازیگر باهوش و سبک دار را در آینده تئاتر می دهد.

پوشش جنجالی نوید محمد زاده

پوشش جنجالی نوید محمد زاده
پوشش جنجالی نوید محمد زاده

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش‌هایی را به همراه داشت.

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه تئاتر که این روز‌ها روی پرده نقره‌ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت‌ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مینا سهراب زاده




+ 9
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری