پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۸
۵
۰
نسخه چاپی
بخشدار مرکزی امیدیه خبرداد :   

۵ روستای بخش مرکزی امیدیه آبرسانی شد  

بخشدار مرکزی امیدیه خبرداد :    
بخشدار مرکزی امیدیه از آبرسانی به پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان و نیاز به تعامل دیگر دستگاه برای رفع موقتی مشکل خبر داد.  

به گزارش تیتربرتر؛ نیکدار بینش در گفت و گو با خبرنگار تیتر برتر: با توجه به اینکه پنج روستای ابوطرفایه، ابوماصول، زوینه، ابوصخره، غویل بخش مرکزی شهرستان امیدیه فاقد آب شرب هستند اداره آبفا شهرستان امیدیه و شرکت بهره برداری نفت گاز آغاجاری به صورت ویژه  با تانکر در حال آبرسانی به این مناطق هستند .    

ویاز نیاز به تانکرهای بیشتر برای رفع مشکل خبر داد و گفت: باتوجه به حجم مشکل  به تانکرهای بیشتری برای آبرسانی نیاز است و بر همین اساس از تمام نهادها، ادارات، شرکت ها و دستگاه های موجود در منطقه درخواست می شود برای رفع کامل بحران بی آبی این روستاها، از ظرفیت های خود به اداره آبفا شهرستان مساعدت کنند.  

بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه در به همکاری نکردن برخی شرکت ها در این خصوص اشاره و بیان کرد: برخی شرکت های بزرگ دولتی منطقه از اجرای بدیهی ترین و جزئی ترین بخش مسئولیت های اجتماعی خود در بحران موجود خودداری کردند که انتظار می رود مدیران این دستگاه ها برای اصلاح این رویه ی غلط، دستورات لازم را صادر کنند.



+ 5
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری