پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸
۹
۰
نسخه چاپی

جلسه گردهمایی مسئولان مخابرات اصفهان برگزار شد

جلسه گردهمایی مسئولان مخابرات اصفهان برگزار شد
جلسه گردهمایی مدیران و مسئولان مخابرات منطقه اصفهان با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان،معاونین، مدیران و روسای ادارات این مجموعه برگزار شد.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این نشست که امروز - چهارشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ - در سالن کوثر این مجموعه برگزار شد؛ ضمن تبریک عید بزرگ غدیر به حضار، با اشاره به لزوم جاری شدن فرهنگ غدیر در همه شئونات زندگی، گفت: فرهنگ غنی علوی که برخواسته از معارف غدیر است باید در زندگی هر شیعه و محبت حضرات اهلبیت نمود پیدا کند و هدف غایی ترویج معارف غدیر نیز همین نکته مهم و اساسی است.

اسماعیل قربانی خدمت رسانی به مردم را  از جمله مهم ترین آموزه های فرهنگ علوی دانست و اظهار کرد: با مطالعه آیات و روایات و تدبر در این منابع الهی، خواهیم دید که خدمتگزاری مردم در این معارف از بسامد بسیار بالایی برخوردار است و این خود نشان از اهمیت این مقوله در سعادت دنیوی و اخروی همگان دارد.

وی افزود: اکنون که برای همه ما، فرصت خدمت به مردم در زیر سایه نظام اسلامی پدید آمده باید به بهترین نحو و با تمام وجود در این جهت گام برداریم و فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهیم.

قربانی با اشاره به آخرین وضعیت مخابراتی استان عنوان کرد: با همت مجموعه مخابرات، ارائه سرویس های مخابراتی در سطح استان افزایش چشمگیری داشته این روند با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

 گفتنی است در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه شد و حضار به بحث و بررسی درباره مشکلات پیش روی توسعه و گسترش سرویس های مخابراتی پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از عباس فردوسی رئیس اداره مخابرات نطنز به موجب کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد خرداد ماه ۱۴۰۰ شهرستان ها تقدیر به عمل آمد.



+ 9
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری