پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۲
۸
۰
نسخه چاپی

فیلم| عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی در عیدغدیر+ عکس

فیلم| عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی در عیدغدیر+ عکس
عکس های مراسم عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ بازیگران موفق کشورمان فرشته حسینی و نوید محمدزاده بالاخره ازدواج کردند و تصاویر عقد این دو بازیگر در روز عید غدیر 1400 منتشر شد.

جزئیات عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی

جزئیات عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی
جزئیات عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی

 

روز پیش مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی زوج جدید سینمای ایران برگزار شد. سیدعبدالرضا رضوی مجری تلویزیون با انتشار تصویری نوشت: «امروز عید غدیر مراسم عقد نوید محمدزاده».

پیام احساسی فرشته حسینی برای پدرش در مراسم عقدش

پیام احساسی فرشته حسینی برای پدرش در مراسم عقدش
پیام احساسی فرشته حسینی برای پدرش در مراسم عقدش

 

 فرشته حسینی تصویری از پدرش بر سر سفره عقد منتشر کرد و نوشت: بابایی، این تصویر تو که بعد از عقد نشستی اینجا و با لبخند روی لبت توی فکری، همه چیزه برای من. تو تموم عشق و قدرتی هستی که توی وجود من هست. تو به من دادی این قدرت رو با پشتیبانیت و اعتمادت. این یکی از زیباترین لحظات، از زیباترین روز زندگی منه که اشک به چشمام میاره عمرت بلند و با عزت.

بیوگرافی فرشته حسینی و نوید محمدزاده 

 عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی
تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی

 

  • فرشته حسینی

فرشته حسینی در تهران به دنیا آمده اما افغانستانی است.او  از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران به دنیا آمده ،و البته بسیاررجمعیت یعنی او شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی نامزد نوید محمدزاده از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد.

وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است. فرشته حسینی اولین بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. فرشته حسینی با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.

تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی
تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی

 

سریال قورباغه اما اوج کارهای این بازیگر باهوش است، سریالی که به او فرصت داد تا در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به عنوان یک بازیگر توانمند در این سریال نقش آفرینی کند.فرشته حسینی چند سال قبل با حضور در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در کابل درباره ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌اش دفاعی جانانه از سینماگران ایرانی کرد.

مطالب مرتبط:


  • نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در اینستاگرام هم فالورهای زیادی دارد و هم البته پستهای زیادی.صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده تیک آبی دارد اما بیزنس نشده است.رکورد لایک این صفحه 2,551,425 لایک است.میانگین کانت هر پست نوید محمدزاده 15,534.82 کامنت است.ماجرای ازدواج این دوبازیگر سینما هم از این صفحه رسانه ای شد.

تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی
تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی

 

«نوید محمدزاده» ویدئویی مشترک با «فرشته حسینی» در اینستاگرامش منتشر کرد و این هنرپیشه زن سرشناس سینمای ایران را «جان خود» نامیده و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در سریال قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند. قورباغه مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بود که فصل اول آن اخیراً به پایان رسید.

حسینی در این سریال نقش لیلا را بازی می‌کند. داستان این سریال از این قرار است که در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد، بعد از ربودن اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند، اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد.

تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی
تصاویر عقد نوید محمدزاده با فرشته حسینی

 

البته پیش از آن نیز فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مینا سهراب زاده




+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری