پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۰۱
۱۵
۰
نسخه چاپی

معرفی و بررسی ماشین فورد موستانگ 2021

معرفی و بررسی ماشین فورد موستانگ 2021
رتبه 1 فورد موستانگ 2021 بر اساس نمره آن در رده ماشین های ورزشی است. در حال حاضر فورد موستانگ دارای نمره 8.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 46 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.

تیتربرتر; فورد موستانگ 2021 تقریباً از همه خودروهای اسپرت برتر است. ترکیبی ماهر از شتاب مستقیم و هندلینگ مناسب همراه با کابین زیبا و ویژگی های کاربرپسند ارائه می دهد.

جوانب مثبت و منفی فورد موستانگ 2021

جوانب مثبت و منفی فورد موستانگ 2021
جوانب مثبت و منفی فورد موستانگ 2021

 

مزایا:

  • چندین گزینه موتور قدرتمند
  • هندلینگ مطمئن
  • فناوری بصری درون خودرو
  • اندازه مناسب صندوق عقب

معایب:

  • صندلی عقب تنگ

آیا فورد موستانگ 2021 خودرو خوبی است؟

آیا فورد موستانگ 2021 خودرو خوبی است؟
آیا فورد موستانگ 2021 خودرو خوبی است؟

بله، فورد موستانگ یک ماشین اسپرت بسیار خوب است. این موتور با نظم و کنترل به دور خود می چرخد و دارای یک موتور چشمگیر است که با یک توربوشارژ چهار سیلندر شروع می شود و با V8 های گوشتی که در یک ماشین عضلانی انتظار می رود به پایان می رسد. کابین متمرکز بر راننده به طور کلی درجه یک است و دارای صندلی های پشتیبانی کننده و کنترل های آسان برای استفاده است. بزرگترین ضربه به موستانگ صندلی های تنگ عقب آن است، اگرچه همین را می توان در مورد اکثر خودروهای دو در این اندازه نیز گفت.

آیا باید فورد موستانگ بخرم؟

حتماً باید موستانگ را در لیست کوتاه خود داشته باشید. با تعداد انگشت شماری از گزینه های موتور، دو سبک بدنه، ارتقاء عملکرد فراوان و طیف گسترده ای از قیمت ها، برای همه ظاهراً موستانگ وجود دارد. برای عملکرد کلی یک ماشین عضلانی معاصر، شکست دادن این آفرود سخت است.

مقایسه فورد موستانگ 2021 با رقبای خود

مقایسه فورد موستانگ 2021 با رقبای خود
مقایسه فورد موستانگ 2021 با رقبای خود

 

تفاوت ماشین فورد موستانگ 2021 با 2020 در چیست؟

برای سال 2021، فورد موستانگ را به مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده CoPilot360 مجهز می کند، که شامل چراغ های جلوی اتوماتیک، تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد به جلو، نظارت بر نقطه کور و کمک به حفظ خطوط می شود. علاوه بر این، فورد مدل محدود 1 ماخ را عرضه می کند و تریم های موستانگ بولیت و شلبی GT350 را کنار می گذارد. شلبی GT500 به تازگی با بسته فیبر کربن هندلینگ در دسترس است.

فورد موستانگ در مقابل شورولت کامارو

فورد موستانگ و شورولت کامارو شباهت های زیادی با هم دارند، اما فورد در رتبه بندی خودروهای اسپرت ما به راحتی در بالای Chevy قرار دارد. استاندارد 310 اسب بخار موستانگ، چه روی کاغذ و چه در عمل، از استاندارد 275 کامارو چشمگیرتر است. علاوه بر این، شلبی موستانگ GT500 دارای قدرت بسیار بیشتری (760) نسبت به کامارو ZL1 درجه یک (650) است. هردوی این خودروها از نظر هندلینگ از امتیاز خوبی برخوردارند، اما ممکن است شورولت را کمی شاداب تر ببینید. موستانگ دارای فضای داخلی شفاف تر، دید بهتر به بیرون، صندوق عقب بزرگتر و ویژگی های ایمنی استاندارد تر است. 

فورد موستانگ در مقابل دوج چلنجر

دوج چلنجر یکی از معدود خودروهای عضلانی با اسب بخار بیشتر از موستانگ است. در حالی که شلبی GT500 حداکثر 760 اسب بخار تولید می کند، چلنجر دارای مدل های SRT است که 797 و 807 اسب بخار قدرت دارند. عضله خالص برجسته عملکرد دوج است. حجم نسبی آن به این معناست که نمی تواند با فرمان سریع و پیچ های چابک موستانگ مطابقت داشته باشد. با این حال، چلنجر با ظرفیت صندلی پنج نفره و ردیف دوم شگفت انگیز جادار، دارای مزیت قابل توجهی است. دوج همچنین دارای یک صندوق عقب بزرگ است که با بسیاری از سدان های بزرگ رقابت می کند. هر دوی این خودروها دارای ویژگی های داخلی قابل مقایسه و ویژگی های مستقیم هستند. انتخاب بین آنها بستگی به این دارد که آیا از موستانگ خوشتان می آید و می توانید با یک صندلی عقب کوچک کنار بیایید یا به فضای اضافی چلنجر نیاز دارید.

مطالب مرتبط:

عملکرد فورد موستانگ 2021

عملکرد فورد موستانگ 2021
عملکرد فورد موستانگ 2021

 

موتور موستانگ

موستانگ 2021 دارای یک موتور است که گزینه های مناسبی را برای بودجه ها و اشتیاق عملکرد ارائه می دهد. چهار سیلندر توربوشارژ قوی ترین موتور پایه در کلاس است. شما را به سرعت حرکت می دهد و قدرت از طریق بیشتر محدوده دور قدرت می یابد. به نظر می رسد فقط وقتی تاچ به محدود کننده نزدیک می شود، خودرو نفس می کشد. یک بسته عملکرد اختیاری برای این موتور 20 اسب بخار را افزایش می دهد و یک اگزوز فعال را به همراه سایر ویژگی های هندلینگ اضافه می کند.

هر دو موتور توربو EcoBoost و V8 تنفس طبیعی به صورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی گیربکس مجهز شده اند که امکان تعویض زمان کامل را فراهم می کند. 10 سرعته اتوماتیک اختیاری یکی دیگر از انتخاب های عالی است، زیرا به آرامی چرخ دنده ها را دور می زند.

گزینه های موتور فورد موستانگ:

  • موتور پایه: 2.3 لیتر چهار سیلندر توربوشارژ با 310 اسب بخار قدرت و 350 پوند فوت گشتاور (Ec oBoost)

موتورهای موجود:

  •  توربوشارژ 2.3 لیتری چهار سیلندر با 330 اسب بخار قدرت و 350 پوند فوت گشتاور (EcoBoost با بسته عملکرد بالا)
  • 5.0 لیتری V8 با 460 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت گشتاور (GT) 
  • 5.0 لیتری V8 با 480 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت گشتاور (1 ماخ) 
  • 5.2 لیتری V8 سوپرشارژ با 760 اسب بخار قدرت و 625 پوند فوت گشتاور (GT500)

سیستم رانندگی

گیربکس: استاندارد شش سرعته دستی، استاندارد هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه (فقط GT500)، موجود 10 سرعته اتوماتیک

مسافت پیموده شده گاز موستانگ

موستانگ فست بک با موتور اصلی توربوچهار و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک تا 21 مگاپیکسل در شهر و 32 مایل بر مایل در بزرگراه به دست می آید. این ارقام برآورد شده از EPA بهتر از هر چیزی است که خودروهای عضلانی رقیب می توانند جمع آوری کنند، اما با سایر خودروهای اسپرت چهار سیلندر مجهز است.

موستانگ سواری و هندلینگ

موستانگ به همان اندازه مطمئن است که در جاده های پیچ دار پیچیده است که در یک خط مستقیم حرکت می کند. مدل های EcoBoost به دلیل موتور سبک تر و وزن کمتری که دارند، سریع ترین هستند. فرمان پاسخگو بودن و برای سناریوهای مختلف رانندگی وزن مناسبی دارد.

سرعت فورد موستانگ چقدر است؟

موستانگ استاندارد EcoBoost با مجهز بودن به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک می تواند در عرض پنج ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 121 مایل در ساعت است.

آیا فورد موستانگ دارای چهار چرخ محرک است؟

خیر، فورد موستانگ تنها دارای دیفرانسیل عقب است. اکثر خودروهای اسپرت دیگر و رقبای اصلی موستانگ فقط RWD هستند، اما دوج چلنجر با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس است.

فضای داخلی فورد موستانگ 2021

فضای داخلی موستانگ
فضای داخلی موستانگ

 

فضای باربری موستانگ

صندوق عقب 13.5 فوت مکعبی فست بک موستانگ، دومین صندوق عقب بزرگ است و تنها از محموله عظیم محموله دوج چلنجر عقب است. صندوق عقب این فورد می تواند چند چمدان، چند کیف گلف یا حدود دوازده کیسه خرید را در خود جای دهد.

صندوق عقب موستانگ دارای 11.4 فوت مکعب صندوق عقب است که برای کلاس خودروهای اسپرت تقریباً متوسط است.

صندلی موستانگ چند نفر است؟

بیشتر موستانگ ها چهار نفر را در خود جای می دهند. جلو مکان مناسبی است، دید به بیرون خوب است و صندلی ها راحتی و پشتیبانی زیادی را ارائه می دهند. با این حال، توجه داشته باشید که صندلی های اسپرت Recaro اختیاری دارای تقویت جانبی اضافی هستند و ممکن است برای برخی سرنشینان بسیار محکم باشد.

کیفیت داخلی موستانگ

در داخل موستانگ ترکیبی جذاب از سبک مدرن و عناصر قدیمی است، که شامل تغییر دکمه های چرخشی است. به طور کلی، همه چیز محکم به نظر می رسد و اکثر مواد با کیفیت بالا هستند، اگرچه برخی از پلاستیک های سخت مانع از درجه یک بودن آن می شوند.

سیستم سرگرمی استاندارد SYNC اطلاعات صوتی اولیه را در صفحه 4.2 اینچی نشان می دهد و می توان آن را با صدای خود کنترل کرد.

سیستم ارتقاء یافته SYNC 3 دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Android Auto و Apple CarPlay است. در مقایسه با فناوری سایر خودروسازان، SYNC 3 کمی ابتدایی است، اما ساختار منو ساده و قابل حرکت است. یک مجموعه ابزار دیجیتال 12 اینچی موجود، عنصری از مدرنیته را به موستانگ تزریق می کند.

ویژگی های استاندارد سرگرمی: صفحه نمایش 4.2 اینچی، کنترل صدا، نقطه داغ Wi-Fi، استریو با شش بلندگو و FordPass Connect (به شما امکان می دهد کارهایی مانند قفل کردن و باز کردن قفل درها با استفاده از تلفن هوشمند را انجام دهید)

ویژگی های سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Android Auto ، Apple CarPlay، رادیو ماهواره ای، استریو با نه بلندگو، دو پورت USB، ناوبری، استریو Bang & Olufsen با 12 بلندگو و رادیو HD

سایر ویژگی های استاندارد: ورودی بدون کلید مجاورتی

سایر ویژگی های موجود: کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه ای، راه اندازی از راه دور، روشنایی داخلی محیط و درب بازکن جهانی گاراژ

ویژگی های ایمنی فورد موستانگ 2021

ویژگی های ایمنی موستانگ
ویژگی های ایمنی موستانگ

استاندارد ایمنی پیشرفته:

  • چراغهای اتوماتیک با نور بالا
  • نظارت بر نقاط کور
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • هشدار خروج از خط
  • کمک نگه داشتن خط
  • هشدار برخورد به جلو
  • تشخیص عابر پیاده
  • ترمز اضطراری خودکار
  • برف پاک کن های شیشه ای با حس باران
  • دوربین دید عقب
  • MyKey (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم سرعت و محدودیت حجم صدا برای درایورهای ثانویه انجام دهید)

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

  • سنسورهای پارک عقب
  • کروز کنترل تطبیقی

اولین بار فورد موستانگ کی بیرون آمد؟

اولین بار فورد موستانگ کی بیرون آمد؟
اولین بار فورد موستانگ کی بیرون آمد؟

فورد موستانگ را در سال 1964 در نمایشگاه جهانی نیویورک عرضه کرد. این ایده لی لی یاکوکا، معاون رئیس فورد در آن زمان بود که نیاز به یک ماشین اسپرت دو درب را دید که می تواند برای جوانان جذاب باشد. این موستانگ نسل اول در ابتدا با سبک بدنه کوپه و کانورتیبل و همچنین موتور مستقیم شش و دو موتور V8 ارائه می شد. موتورهای بیشتر ، استایل بدنه و نسخه های ویژه به زودی از جمله موستانگ GT معروف و شلبی GT350 معروف شدند. دستورالعمل جذاب موستانگ ، استایل جذاب ، رانندگی سرگرم کننده و مقرون به صرفه آن را به یک خرید فوری تبدیل کرد. 

فورد موستانگ 2021 را می توان خوش استایل ترین خودروی اسپرت دانست. این خودرو دارای قدرت موتور زیاد، هندلینگ تیز، کیفیت داخلی خوب و لیست کاملی از ویژگی های خوب این خودرو است.

شما چه اطلاعاتی درباره آفرود فورد موستانگ 2021 دارید؟

 

 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: حمیرا فغانی 



+ 15
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری