پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۲
۹
۰
نسخه چاپی

راهکارهای عشق ورزیدن به همسرتان و بیشتر دوست داشته شدن

راهکارهای عشق ورزیدن به همسرتان و بیشتر دوست داشته شدن
اکثر مردم به اشتباه تصور می کنند که عشق یک احساس است. مسئله اینجاست، همه آن ها اشتباه هستند

تیتربرتر: عشق واقعی، پس از پایان ماه عسل و آغاز زندگی واقعی آغاز می شود. اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید که احساس می کنید در حال دور زدن است یا رابطه ای که در آن عشق بالا رفته است یا اینطور فکر می کنید پس ادامه مطلب را بخوانید و برخی از راه های ممکن را بیاموزید که چگونه می توانید عشق ورزیدن را بیاموزید و از یک رابطه رضایت بخش لذت ببرید. وقتی بدانید عشق واقعی چگونه است، پیاده سازی آن آسان خواهد بود. آیا آماده هستید که شریک عاشقانه تری شوید؟ 

به رابطه خود متعهد باشید

به رابطه خود متعهد باشید
به رابطه خود متعهد باشید

تصمیم بگیرید که قرار است در رابطه باشید؛ اینکه قصد دارید در جهت رشد آن تلاش کنید؛ تا آنجا که می توانید آن را تغذیه کنید. بدون این تعهد، شما پایه لازم برای ایجاد یک رابطه عاشقانه را ندارید. به همین دلیل است که اولین قدم بسیار مهم است.

توجه: هیچ وقت برای تصمیم گیری در مورد تعهد دیر نیست.

سرمایه گذاری در زمان

سرمایه گذاری در زمان
سرمایه گذاری در زمان

معتاد به کار که 60 ساعت در هفته کار می کند ممکن است بگوید: "من خانواده ام را خیلی دوست دارم. من سخت کار می کنم تا بتوانم آن ها را تأمین کنم." به یاد داشته باشید این عشق نیست، عشق یک احساس نیست؛ این کلمات نیست این اقدامی است که شما تصمیم به انجام آن دارید.

یکی از مهمترین راه های نشان دادن عشق، گذراندن وقت با شخصی است که دوستش دارید. به هر حال، زمان با ارزش ترین دارایی ما است. با گذراندن وقت با کیفیت به کسی نشان می دهید که او را دوست دارید. اگر می خواهید عاشق تر شوید، هر روز زمانی برای ارتباط با معشوق خود پیدا کنید. می توانید این کار را با پیامک، تماس تلفنی یا زمان ناهار انجام دهید. 

کارهای متفکرانه ای را که شریک شما انجام می دهد، بپذیرید

کارهای متفکرانه ای را که شریک شما انجام می دهد، بپذیرید
کارهای متفکرانه ای را که شریک شما انجام می دهد، بپذیرید

یکی از راه های دوست داشتن شریک بیشتر این است که بدانید همه شریک زندگی شما برای شما انجام می دهد. ممکن است شریک زندگی خود را بدیهی فرض کرده و حتی متوجه آن نباشید.

آیا از آن ها برای شستن لباس ها، راه رفتن با سگ، تهیه شام، ظرف شویی، تمرین، تعویض صابون و شامپو قبل از اتمام آن و غیره تشکر می کنید؟ یک میلیون چیز کوچک وجود دارد که خانه را سرپا نگه می دارد و فراموش کردن این که کسی در حال انجام آن است به راحتی امکان پذیر است. آن را تصدیق کنید.

به همسرتان گوش دهید

به همسرتان گوش دهید
به همسرتان گوش دهید

ممکن است فکر کنید در حال گوش دادن هستید، اما دفعه بعد که شریک زندگی شما صحبت می کند، به افکار خود توجه کنید. به چی فکر میکنی؟ آیا واقعاً گوش می دهید؟ آیا پاسخ خود را آماده می کنید؟ گوش دادن واقعی به تلاش زیادی نیاز دارد، اما این هدیه ای است برای کسی که احساس می کند شنیده شده است. وقتی واقعاً گوش می دهید، طرف مقابل احساس اهمیت می کند، مهم است و آیا این هدیه ای نیست که می خواهید به شریک خود بدهید؟ هیچ هزینه ای ندارد، اما سود سهام بی ارزش است. گوش دادن واقعی محصور کردن عشق است.

مطالب مرتبط:

مسائل قدیمی را رها کنید

مسائل قدیمی را رها کنید
مسائل قدیمی را رها کنید

ممکن است به نظر برسد که موضوعات گذشته را مطرح کنید و در حین مشاجره درد آور باشد، اما زوجین این کار را همیشه انجام می دهند. این طبیعی نیست که یکی از طرفین می گوید: "به یاد دارید زمانی که آن گلدان را شکستید و گفتید که آن را تعویض می کنید و هرگز این کار را نکرده اید؟ تو مثل همیشه بی دست و پا هستی! " همسرتان مات و مبهوت خیره می شود. 

هیچ دلیلی برای بیان گذشته وجود ندارد. از خود بپرسید: "چه فایده ای دارد؟ سعی می کنم چه کار کنم؟ آیا من سعی می کنم مشکل را برطرف کنم یا آن را بدتر کنم؟ " مسائل قدیمی در زمان حال جایی ندارند. بگذار آن ها بروند. 

نتیجه نهایی این است: رابطه خود را قوی کنید، نه اینکه آن را تضعیف کنید.

عشق به این معنی است که باید اشتباهات خودتان را بپذیرید

عشق به این معنی است که باید اشتباهات خودتان را بپذیرید
عشق به این معنی است که باید اشتباهات خودتان را بپذیرید

مردم اشتباه می کنند. عذرخواهی خوب است نه فقط یک عذرخواهی ساختگی، بلکه یک عذرخواهی واقعی و با احساس باید باشد. عذرخواهی راه زیادی را برای ترمیم رابطه خراب می کند. اگر در اشتباه هستید، بگویید. منظور این است اطمینان حاصل کنید که شخص متوجه شده است که شما در حال جبران هستید. اگر بگویید متأسف هستید، ضعیف نخواهید شد. نه تنها احساسات شریک خود را تأیید خواهید کرد، بلکه احترام را نیز به دست خواهید آورد. به احتمال زیاد، شریک زندگی شما چیزی شبیه به این می گوید: "اشکالی ندارد. می دانم منظور شما این نبود. " در مواقع لزوم جبران کنید. شریک زندگی شما با چشمانی محبت آمیز که به دنبال آن هستید به شما نگاه می کند.

نقاط خوب و بد را در نظر بگیرید

نقاط خوب و بد را در نظر بگیرید
نقاط خوب و بد را در نظر بگیرید

یک رابطه خوب کار زیادی می طلبد. روزی که با شریک خود ازدواج کردید، احتمالاً فکر می کردید که با عقد کامل ترین موجود روی زمین ازدواج کرده اید. آن روز، به این فکر نکرده اید که آن ها شما را در حال خروپف بیدار نگه داشته اند و... شما فقط به سفر به سرزمین عجایب فکر می کردید، او در لباس چقدر زیبا به نظر می رسید و در نهایت چه بچه های زیبایی خواهید داشت ...

اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ماه عسل به پایان می رسد و سپس با چیزهای واقعی روبرو می شوید: جوراب های بد بو روی زمین، لیوان های کثیف در سینک ظرفشویی، خرده های روی میز آشپزخانه و غیره.

اگر می خواهید محبت بیشتری داشته باشید، به نقص ها نگاه کنید. راهی بیابید که آن را حل کنید و با آن کنار بیایید. این بخشی از آن ها است که چه چیزی آن ها را می سازد. 

"ما ممکن است نتوانیم شخصیت اصلی خود را تغییر دهیم، اما می توانیم با آنچه که داریم بهترین کار را انجام دهیم."

و این برای هر دو نفر در رابطه صادق است. هیچکدام از شما کامل نیستید. با پذیرش موارد نه چندان جذاب، محبت آمیزتر باشید و از همه خوبی هایی که ارائه می دهند لذت ببرید.

عشق زیباترین چیز روی زمین است. عاشق بودن شگفت انگیزترین هدیه ای است که می توانید به او بدهید. تمام قلب تکان می خورد، پروانه ها در شکم و زانوهای خمیده، نمی توانند جایگزین اعمال محبت آمیز واقعی شوند. اجازه ندهید رابطه شما فقط با جمع آوری مجموعه ای از کلمات در کنار هم تغذیه شود. 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: مریلا جواهری 



+ 9
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری