پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹
۷
۰
نسخه چاپی

جزئیات پیوستن علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس

جزئیات پیوستن علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس
یحیی گلمحمدی برای تقویت تیم پرسپولیس در لیگ بیست و یکم یک بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ تیم یحیی گلمحمدی پس از جدایی کنعانی زادگان حالا یک بازیگن جدید را جایگزین آن رکده است.

ماجرای پیوستن علیرضا ابراهیمی به پروسپولیس

ماجرای پیوستن علیرضا ابراهیمی به پروسپولیس
ماجرای پیوستن علیرضا ابراهیمی به پروسپولیس

 

علیرضا ابراهیمی اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید لقب گرفت. مدافع فصل پیش گل گهر که بعد از جدایی کنعانی زادگان تبدیل به اولین هدف نقل و انتقالاتی پرسپولیس شده بود، امروز با عقد قراردادی دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمد.

با جدایی کنعانی زادگان، ۵ مدافع میانی در فهرست پرسپولیس قرار گرفته بودند که علیرضا ابراهیمی سر لیست این فهرست بود.

مصاحبه با علیرضا ابراهیمی بعد از پیوستن به پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم گل گهر که ساعاتی پیش به عنوان اولین خرید پرسپولیس در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم معرفی شد، در مورد پیوستنش به این تیم و اینکه آیا می تواند موفق شود، بیان کرد: ممنونم از آقا یحیی، کادر فنی و مدیریت که به من اعتماد کردند. امیدوارم در این مسیر موفق باشم و بتوانیم قهرمانی آسیا را بیاوریم و صد در صد می آوریم.

او سپس ادامه داد: من خیلی تلاش کردم برای امروز. مخصوصا در 2 ، 3 سال اخیر که خیلی اذیت شدم. خیلی حرف  ها شنیدم. خدا را شکر بالاخره به آروزیم رسیدم. امیدوارم در این مسیر موفق باشم.

مدافع 30 سال فصل گذشته گل گهر سیرجان در مورد اینکه جایی گفته بود که برای رسیدن به تیم ملی باید در تیم های بزرگی مثل سپاهان، استقلال و پرسپولیس بازی کند، به نکته ای اشاره کرد و گفت: ببین من اول هدفم این بوده که به پرسپولیس برسم. اگر به تیم ملی هم رسیدم که خیلی خوب است. ولی اولین هدفم موفقیت در پرسپولیس در لیگ و آسیا است.

ابراهیمی در واکنش به اینکه چه احساسی از پیوستن به پرسپولیس و بازی در کنار بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی دارد، توضیح داد: خب می خواهم کنار یکی از بهترین کاپیتان های ایران و آسیا بازی کنم. البته فرقی نمی کند و هر کسی بازی کند مهم موفقیت پرسپولیس است.

اولین خرید پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و یکم در مورد مدت زمان قراردادش و شماره پیراهنش نیز مورد سوال قرار گرفت و گفت: قراردادم 2 ساله است و اصلا در مورد شماره پیراهن هم حرف نمی زنم. درست نیست و اصلا هم مهم نیست.

او در واکنش به این سوال که آیا با یحیی گل محمدی صحبت کرده یا خیر گفت: نه صحبتی نکرده ام.

ابراهیمی در ادامه و در واکنش به این سوال که باید جای کنعانی زادگان را پر کند و کار سختی در پیش دارد، توضیح داد: اولا اینکه کارم خیلی سخت است. از استان خودم اولین نفری هستم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس می آیم. پرچم دار یک استان هستم. پا جای بازیکنان بزرگی می گذارم و این را می دانم ولی خیالم راحت است که کادر خوبی در کنارم است که به من کمک می کنند. امیدوارم هواداران هم به من کمک کنند.

مدافع میانی 2 فصل اخیر گل گهر در مورد مبلغ قراردادش عنوان کرد: اصلا فکر نمی کنم چیز زیادی باشد. اصلا قرارداد برایم خیلی مهم نبود. خیلی زحمت کشیدم به اینجا برسم. هدفم فقط رسیدن به این باشگاه بود.

سوال بعدی از خرید جدید پرسپولیس در مورد گل هایی بود که طی لیگ نوزدهم و لیگ بیستم وارد دروازه سرخپوشان و همینطور استقلال کرد. او در مورد این موضوع اینطور پاسخ داد: امیدوارم بتوانم دوباره به استقلال گل بزنم. گل هایی که به پرسپولیس هم زدم، بالاخره شرایط فوتبالی است.

گلزن ترین مدافع لیگ نوزدهم در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان پرسپولیس رفاقتی دارد یا خیر، گفت: والا در فوتبال همه با هم خوب هستند. مخصوصا پرسپولیس که فکر می کنم یکی از یکدل ترین کادرها و بازیکنان را دارد. فکر نمی کنم مشکلی باشد. کمی با حسین کنعانی زادگان مشکل داشتم فقط (باخنده).

 سوال پایانی از علیرضا ابراهیمی در مورد فصل بیستم بود که با گل گهر توانست رتبه پنجم را به دست بیاورد. او با تشکر از امیرقلعه نویی بیان کرد: تشکر می کنم از امیرخان که خیلی برای من و برای تیم زحمت کشیدند. در بازی با استقلال ناداوری شد. برای استقلال سوت زدند. از آن طرف هم در فینال برایشان جبران شد. آرزوی موفقیت دارم برای گل گهر. چندین سال آنجا بازی کردم و کاپیتان بودم. دست تک تکشان را می بوسم.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید پرسپولیس

بیوگرافی علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید پرسپولیس
بیوگرافی علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید پرسپولیس

 

علیرضا ابراهیمی (Alireza Ebrahimi‎؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل کرمان است که در پست مدافع میانی برای باشگاه تراکتور آذربایجان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

باشگاه‌های حرفه‌ای علیرضا ابرهیمی

  • سال‌ها    باشگاه‌ها    بازی    (گل)
  • ۲۰۱۰–۲۰۱۲    شهرخودرو    ۵    (۰)
  • ۲۰۱۲–۲۰۱۳    استقلال خوزستان        
  • ۲۰۱۳–۲۰۱۴    مس کرمان    ۲۰    (۰)
  • ۲۰۱۴–۲۰۱۵    نیروی زمینی تهران    ۳    (۰)
  • ۲۰۱۵–۲۰۱۷    مس کرمان    ۲۷    (۴)
  • ۲۰۱۷    باشگاه فوتبال گل گهر سیرجان    ۴۱    (۱)

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری