پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۴
۸
۰
نسخه چاپی

زبیر نیک نفس بازیکن جدید استقلال کیست؟

زبیر نیک نفس بازیکن جدید استقلال کیست؟
استقلال زبیر نیک نفس هافک پیشین فولاد را جذب کرد.

به گزارش تیتربرتر؛  درحالیکه دیروز باشگاه استقلال با حضور ارکان باشگاه روز شلوغی را پشت سر گذاشته و خرید اولین بازیکن  خود را رسانه‌ای کرد از دقایقی پیش زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی فصل پیش فولاد هم برای مذاکره به باشگاه آمده است.

او به اتفاق مدیربرنامه‌هایش در استقلال حاضرند و اگر اتفاق خاصی نیفتد او دومین خرید آبی‌ها خواهد بود.

جزئیات پیوستن زبیر نیک نفس به استقلال

جزئیات پیوستن زبیر نیک نفس به استقلال
جزئیات پیوستن زبیر نیک نفس به استقلال

 

باشگاه استقلال هرقدر در روزهای گذشته در امر نقل و انتقالات موفق نبود و هواداران از این بابت که بازیکن جدیدی جذب نمی‌شود نگران بودند، امروز در این خصوص موفق عمل کرد و تاکنون دو بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

بعد از عقد قرارداد امیرحسین حسین زاده هافبک پیشین سایپا با استقلال، مسئولان این باشگاه با زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی فولاد پای میز مذاکره نشستند و بعد از توافق کامل در خصوص موارد قرارداد کار به امضا رسید و این بازیکن رسما شاگرد فرهاد مجیدی شد.

نیک‌نفس با شماره 6 در خط میانی فولاد به میدان می‌رفت و یکی از مهره‌های قابل اعتماد جواد نکونام بود که حالا با انتخاب استقلال، به تیمی رفت که سرمربی سابق خود نیز سابقه بازی در آن را دارد

نیک‌نفس که در پایه های پرسپولیس فوتبالش را آغاز کرد، در ادامه به امیدهای نفت آبادان رفت و از آنجا پیشرفتش آغاز شد. او رفته رفته به بزرگسالان نفت آبادان اضافه شد و توانست با بازی های خوبش نام خود را به عنوان یکی از هافبک های توانمند فوتبال ایران مطرح کند. نیک نفس در ادامه یک فصل به ذوب‌آهن اصفهان رفت و از آنجا راهی فولاد خوزستان شد.

مصاحبه نیک نفس بعد از پیوستن به استقلال

مصاحبه نیک نفس بعد از پیوستن به استقلال
مصاحبه نیک نفس بعد از پیوستن به استقلال

 

 زبیر نیک نفس پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم. در مقاطعی قبلا به این انتقال نزدیک بودم که نشد اما الان خداراشکر توانستم با استقلال به توافق برسم. از هیات مدیره، مدیرعامل، فرهاد و فرزاد مجیدی تشکر می‌کنم که کمک کردند این انتقال انجام شود.

وی در مورد حضور در استقلال تصریح کرد: استقلال تیم پرطرفداری است اما شمشیر دو لبه است. اگر خوب کار کنید و حاشیه نداشته باشید به موفقیت می‌رسید. بر عکس آن هم وجود دارد. من‌ سعی می‌کنم حالت اول را در پیش بگیرم.

هافبک جدید استقلال در مورد اینکه آیا برای حضور در این تیم با بازیکنی از جمع آبی پوشان صحبت کرده، گفت: با ووریا غفوری که دوست قدیمی و خانوادگی من است صحبت کردم. با رشید مظاهری، ارسلان مطهری و خیلی دیگر از بچه ها که دوستان من هستند صحبت کردم و به من مشاوره‌های خوبی دادند.

نیک‌نفس در مورد اینکه در‌ پست او ترافیک وجود دارد، عنوان کرد: تیم بزرگی مثل استقلال طبیعی است که بازیکنان بزرگی داشته باشد. تنها کاری که می کنم این است که خوب تمرین کنم و بقیه تصمیمات با فرهاد مجیدی است.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چرا زودتر نتوانست به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت برسد، گفت: در چند مقطع به این انتقال نزدیک بودم ولی به هرحال نشد، دوست ندارم در موردش صحبت کنم. دوست دارم به آینده فکر‌ کنم.

بیوگرافی محمدزبیر نیک نفس بازیکن

بیوگرافی محمدزبیر نیک نفس بازیکن
بیوگرافی محمدزبیر نیک نفس بازیکن

 

محمدزبیر نیک‌نفس (زادهٔ ۱۲ آوریل ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک بازی می‌کند.

وی که از ده سالگی به عضویت تیم صنعت نفت آبادان درآمد، در سال ۹۵ همراه با این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

این بازیکن ۲۸ ساله سنندجی فصل گذشته یکی از ارکان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی برای فولاد خوزستان بود و به واسطه عملکرد خوب خود در لیست فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار گرفت. در نهایت او امروز با حضور در باشگاه استقلال رسما قراردادش را امضا کرد تا به دومین خرید آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود.

با حضور نیک نفس احتمالا شاهد ایجاد تغییراتی در خط هافبک و به خصوص در پشت هافب‌ک دفاعی آبی پوشان باشیم و شاید یکی دو بازیکن کنونی از این تیم جدا شوند.

نام کامل    محمدزبیر نیک‌نفس

زادروز    ۱۲ آوریل ۱۹۹۳ ‏(۲۸ سال)

زادگاه    دیواندره، استان کردستان، ایران

پست    هافبک دفاعی

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی    استقلال تهران

باشگاه‌های جوانان

  • –۱۳۹۱    صنعت نفت آبادان

باشگاه‌های حرفه‌ای

  • سال‌ها    باشگاه‌ها    بازی    (گل)
  • ۱۳۹۱–۱۳۹۷    صنعت نفت آبادان    ۱۰۲    (۴)
  • ۱۳۹۷–۱۳۹۸    ذوب‌آهن    ۲۵    (۱)
  • ۱۳۹۸-۱۴۰۰    فولاد خوزستان    ۳۳    (۲)
  • ۱۴۰۰-    استقلال تهران    ۰    (۰)

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: شایان صفرزاده



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری