پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷
۹
۰
نسخه چاپی

عکس| ماجرای خداحافظی سیدحسین حسینی از استقلال

عکس| ماجرای خداحافظی سیدحسین حسینی از استقلال
سیدحسین حسینی از استقلال جدا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ روز یک‌شنبه در باشگاه  استقلال اتفاقات مهمی رخ داد و بازیکنان مختلف و مهمی جذب شدند. همچنین بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی و آرش رضاوند با آبی‌ها تمدید کردند.

جزئیات خداحافظی سیدحسین حسینی از استقلال

جزئیات خداحافظی سیدحسین حسینی از استقلال
جزئیات خداحافظی سیدحسین حسینی از استقلال

 

در این بین علیرضا رضایی، دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست تا زمزمه‌های جدایی یکی از دروازه‌بان‌های استقلال به گوش برسد.

سیدحسین حسینی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، بعد از کش و قوس های فراوان پیام خداحافظی از استقلال را در اینستاگرامش منتشر کرد.

دروازه بان شماره یک آبی های پایتخت در لیگ بیستم دو سه روز قبل با مسئولان استقلال به مشکل خورد اما در نهایت بعد از مذاکرات نهایی برای ماندن به توافق رسید. با این حال اما صبح روز یکشنبه آبی ها علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان را به خدمت گرفتند و رشید مظاهری نیز بعد از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد برای ماندن به توافق رسیده تا بشود جدایی حسینی را حدس زد.

در نهایت حسین حسینی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

حسینی نوشت: "هواداران عزیز خدا شاهد هست که من همه تلاشمو کردم برای موندن. ۴ روز پیش هم توافق کردیم ولی یهو همه چیز عوض شد..."

او در ادامه آورده است: "در این چند سال سعی کردم به تیمی که براش جنگیدم و خون دل خوردم پشت نکنم. تو همه شرایط برای پوشیدن شماره یک استقلال صبر کردم و تلاش کردم و همه چی رو به جون خریدم و تیمم رو نفروختم چون واقعا دوری از استقلال سخت بود برام ولی..."

 پیام احساسی حسینی برای هواداران استقلال اینگونه تمام می‌شود: "خوبی و بدی تو این ۷ سال دیدید، حلال کنید..."

گفتنی است؛ حسینی از فولاد و سپاهان با پیشنهاد جدی مواجه شده اما احتمال پیوستنش به سپاهان بیشتر است و به نظر می‌رسد به توافقات نهایی نیز دست یافته است.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی سید حسین حسینی

بیوگرافی سید حسین حسینی
بیوگرافی سید حسین حسینی

 

حسین حسینی متولد 9 تیر 1371 در شیراز، بازیکن فوتبال است.

ازدواج حسین حسینی

سید حسین حسینی در بهار سال 96 ازدواچ کرد و متاهل می باشد.

شروع فعالیت فوتبالی حسین حسینی

فوتبالم را از سال 1386 با جوانان برق شیراز در 15 سالگی شروع کردم ابتدا هافبک راست بازی میکردم که به پیشنهاد مربی سابقم آقای راستی دروازه بان شدم و مسیر زندگی ورزشی ام به کل تغییر کرد.

با قد ۱۹۲ سانتی‌ متری از بازیکن داخل زمین به دروازه‌ بانی در فوتبال روی آورد، او الگوی فوتبالیش اش را بوفون معرفی میکند و در بین هواداران به عقاب آسیا فعلی معروف شده است.

زمان پیوستن حسینی به استقلال

در سال 1389 به تیم بزرگسالان برق شیراز آمد اما بیشتر از دو بازی نتوانست درون دروازه بایستد، سپس در سال 91 بعنوان دروازه دوم مهدی رحمتی به تیم استقلال تهران پیوست.

حسینی بعد از حضوری کوتاه در استقلال با مشمول شدن به تیم ملوان بندر انزلی جهت سپری شدن خدمت سربازی پیوست و به مدت دو سال از 93 تا 95 در این تیم 27 بازی انجام داد.

دروازه بانی حسین حسینی در زمان منصوریان

حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش در فصل 95 – 96 به استقلال تهران بازگشت در این فصل، علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه‌ بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل مقابل تیم‌ های نفت تهران و سپاهان داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی یک یک پایان یافتند.

همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ ۹۶ – ۹۵ جایگزین رحمتی شود و با واکنش‌ های زیبایش دروازه اش را بسته نگه دارد.

دعوت حسین حسینی به تیم ملی

سید حسین حسینی پس از درخشش در تیم ملوان بندرانزلی، در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد، وی پس از درخشش در تیم استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کیروش دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود.

ماجرای رفتن سید حسین حسینی به تیم ژاپنی

اکنون شنیده می‌شود حسینی مورد توجه «باشگاه کونسالدول ساپورو ژاپن» که در «جی لیگ» حضور دارد، قرار گرفته و حاضر است مبلغ قابل توجهی برای جذب این دروازه بان پرداخت کند.

با این حال کادرفنی استقلال برای فصل آینده به دنبال جذب یک دروازه بان دیگر است تا درون دروازه این تیم رقابت ایجاد شود. بنابراین بعید به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال و کادرفنی این تیم با جدایی دروازه بان شماره یک تیمشان موافقت کنند.

شکستن تمام رکورد های لیگ توسط حسین حسینی

سیدحسین حسینی یک هفته پس از ثبت رکورد بیشترین دقایق کلین‌ شیت در لیگ برتر 96 -97 به نام خود، رکوردهای دیگری هم ثبت کرد حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه 1 بازی استقلال و سایپا در 22 دی 96 از رکورد 802 دقیقه گل نخوردن احمدرضا عابدزاده عبور کرد

دروازه‌ بان جوان استقلال همچنین تا دقیقه 56 این مسابقه گل نخورد تا علاوه بر شکستن رکورد ناصر حجازی با 837 دقیقه گل نخوردن پیاپی، موفق شد رکورد 844 دقیقه‌ ای بهرام مودت را بشکند تا با ثبت بیشترین دقایق متوالی کلین‌ شیت در میان دروازه‌ بانان ایرانی، تاریخ‌ ساز شود.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: شایان صفرزاده



+ 9
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری