پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵
۱۳
۱
نسخه چاپی

ساعت بازی والیبال نشسته ایران در مرحله نیمه نهایی پارالمپیک 2020

ساعت بازی والیبال نشسته ایران در مرحله نیمه نهایی پارالمپیک 2020
ساعت بازی والیبال نشسته ایران در مرحله نیمه نهایی پارالمپیک 2020 مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ والیبال نشسته ایران – چین با برد در هر سه ست به پایان رسید وتیم ملی والیبال نشسته بسیار مقتدرانه در این بازی ظاهر شد.

نتایج ایران بشرح زیر است:

 ایران ۲۵ | ۲۵ | ۲۴
 چین ۲۱ | ۲۲ | ۱۴

ساعت مسابقه نیمه نهایی والیبال نشسته ایران

ساعت مسابقه نیمه نهایی والیبال نشسته ایران
ساعت مسابقه نیمه نهایی والیبال نشسته ایران

 

مرحله نیمه نهایی در روز پنج‌شنبه 2 سپتامبر (11 شهریور) از ساعت 18:30 تا 22 برگزار می شود. تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخارترین تیم در بازی‌های بازی های پارالمپیک 2020 است و این امیدواری وجود دارد که شاگردان هادی رضایی یکبار دیگر بر سکوی قرهمانی قرار بگیرند.

بازی های والیبال نشسته ایران در پارالمپیک

بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو از 13 روز دیگر یعنی 24 آگوست (سه‌شنبه 2 شهریور) آغاز می‌شود و تا 5 سپتامبر (14 شهریور) ادامه خواهد داشت.

برنامه مسابقات رشته والیبال نشسته روز گذشته از سوی کمیته برگزاری این بازی‌ها اعلام شد. بر این اساس، تیم ملی ایران در مرحله گروهی به ترتیب برابر آلمان، برزیل و چین به میدان خواهد رفت.

نتایج بازی های والیبال نشسته ایران در پارالمپیک 2020

برنامه و زمان بازی‌های ایران در گروه B به شرح زیر است: (ساعت بازی‌ها به وقت توکیو است و اختلاف ساعت این شهر با تهران 4.5+ است.)

* ایران3 - آلمان0 / شنبه 28 آگوست (6 شهریور) / ساعت 10 صبح

* ایران3 - برزیل0 / دوشنبه 30 آگوست (8 شهریور) / ساعت 20:30

* ایران3 - چین0 / سه‌شنبه 31 آگوست (9 شهریور) / ساعت 18:30

ترکیب تیم والیبال نشسته ایران در پارالمپیک توکیو 2020

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با بیان این که ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو خاطرنشان کرد: از بین ۱۴ بازیکن دعوت شده به اردو، ۱۲ بازیکن اصلی و ۲ بازیکن به عنوان جایگزین برای اعزام به توکیو معرفی خواهند شد، البته چون تا زمان اعزام به توکیو عملکرد بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، سعی داریم برای هر ۱۴ بازیکن آی دی کارت درخواست کنیم تا مشکلی برای جابه‌جایی بازیکنان برای اعزام به توکیو نداشته باشیم.

وی از داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علی‌پور، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سیدمحمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری و مرتضی رمضانی به عنوان ۱۴ ملی‌پوش دعوت شده به اردو نام برد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو در پایان هم‌چنین درباره وضعیت بودجه کمیته ملی پارالمپیک گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه، مبلغ قابل توجهی از بودجه باقی مانده خود برای آماده‌سازی کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو را دریافت کردیم و دیگر دغدغه‌ای برای اعزام کاروان نداریم و در حال حاضر منتظر واریز مابقی بودجه در تیرماه هستیم. 

مطالب مرتبط:

مصاحبه سرمربی تیم والیبال نشسته ایران 

هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل برزیل در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: بازی خوبی بود. این دومین بازی ما و دومین فینال‌مان بود. ما پنج فینال داریم که این دومین آنها بود و فردا در سومین فینال به میدان خواهیم رفت.

وی در واکنش به طرح این موضوع که از شاگردانش انتظار دستیابی به مدال طلا می‌رود، خاطر نشان کرد: این مسئله بار سختی را روی دوش بچه‌های ما می‌گذارد. البته حق بچه‌های ما قهرمانی است، چون خیلی کار کردیم. ما دو سال است که کار می‌کنیم و برای رسیدن به موفقیت ۲۰۰ روز در اردو بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ادامه داد: حق بچه‌های ما قهرمانی است، اما ورزش هیچ ضمانتی ندارد. ما الان فقط به بازی فردا و چین فکر می‌کنیم که پیروز و سرگروه شویم. بعد از آن به دیدارهای بعد فکر خواهیم کرد.

رضایی همچنین تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، در مسیرش برای قهرمانی باید با قوی‌ترین و ضعیف‌ترین تیم‌ها بازی کند. برای آن تیم هیچ حریفی نباید فرقی داشته باشد و فقط باید آنالیز مناسب برای رویارویی با رقبا را داشته باشد.

وی با اشاره به حریف امشب تیمش گفت: برزیل امروز عالی بازی کرد، ولی بچه‌های ما عالی‌تر بودند، آن هم در حالی که یکی دو مصدوم داشتیم و به آنها استراحت دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مورد اینکه فاصله امتیازات رقبا در ست‌های هر مسابقه با تیم ایران کمتر شده است و پرسش در مورد اینکه دلایل این مسئله چیست، گفت: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، بروند و بازی‌های سال‌های گذشته را ببینند و با بازی‌های الان مقایسه کنند. تیم ما را بگذارند کنار، آنها تیم‌هایی که معتقدند ضعیف بودند را با امروزشان مقایسه کنند.

وی افزود: الان ورزش به صورتی شده است که باید رقبا را به روز آنالیز کنید. من الان بازی‌های اخیر بوسنی را دیده‌ام. آنها هم بازی دو ماه قبل ما با روسیه را دیده‌اند. الان دنیا، دنیای دیجیتال است و همه، یکدیگر را به خوبی می‌شناسند.  

رضایی تأکید کرد: این فقط ما نیستیم که کار و تلاش می‌کنیم. رقبا هم در تلاش هستند و سرمایه‌گذاری می‌کنند. اینجا هشت تیم از برترین‌های دنیا هستند و از بین صد تیم دنیا انتخاب شده‌اند ، پس کار هیچ تیمی آسان نیست.

آنچه دیگران می خوانند:

نویسنده: شایان صفرزاده 



+ 13
مخالفم - 10
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ro
+0
unlike
-0
پلنگ ۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۰
پاسخ
comments درود بر شما دلیران ایران زمین...
به امید قهرمانیتون سر افرازهای ایران...??????? ?????/1
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری