پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۴۳
۱۱
۰
نسخه چاپی
از کشورهای آسیایی:

جاذبه گردشگری و دیدنی در ژاپن

از کشورهای آسیایی:
جاذبه های گردشگری و زیبای کشور ژاپن را برای شما شرح می دهیم.

تیتربرتر: اگر قصد سفر به سرزمین خورشید را دارید، می خواهید جاذبه های گردشگری برتر ژاپن را بشناسید. سفر به ژاپن همه چیز درباره کشف سنت و مدرنیته است. در ژاپن، خیابان های شلوغ با نور نئون و معابد آرام، طبیعت بکر و آسمان خراش های باورنکردنی را خواهید یافت. سرزمینی که در کنار هم قرار گرفته است، سفر به ژاپن بی نهایت دیدن دارد! در اینجا جاذبه های گردشگری ژاپن وجود دارد که نمی توانید از دست بدهید!

کوه فوجی: جاذبه های گردشگری ژاپن

کوه فوجی: جاذبه های گردشگری ژاپن
کوه فوجی: جاذبه های گردشگری ژاپن

نماد ژاپن، کوه فوجی یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن است که باید ببینید. در حدود 100 کیلومتری پایتخت توکیو، بهترین راه برای رسیدن به آن با اتوبوس است. در فرهنگ سنتی ژاپنی، این کوه مخروطی شکل با نوک برف یکی از سه کوه مقدس است. با الهام از هنرمندان بیشماری با تقارن کامل آن، هنوز هم امروز یک مکان مهم زیارتی برای پیروان شینتو و بودیسم است. بلندترین قله در ژاپن، اکثر بازدیدکنندگان مستقیماً به ایستگاه پنجم سوبارو می روند تا از نمای نزدیک این کوه لذت ببرند. از طرف دیگر، از دریاچه کاواگوچیکو می توانید از چشم اندازهای الهام بخش لذت ببرید. متناوبا، اگر در یک روز روشن از توکیو به کیوتو با قطار سفر کنید، چشم اندازهای کوه فوجی دیدنی است!

هاراجوکو: گشت و گذار در توکیو

هاراجوکو: گشت و گذار در توکیو
هاراجوکو: گشت و گذار در توکیو

بدون بازدید از منطقه هاراجوکو، یکی از برترین جاذبه های گردشگری ژاپن، که نمی توانید از گردش در آن صرف نظر کنید. در اینجا دنیایی از فرهنگ پاپ، فروشگاه های بوتیک و همه چیز کاوایی را خواهید یافت. دوستداران انیمه و مانگا در نقش خود خواهند بود، در حالی که خیابان های سرشار از سرگرمی هاراجوکو مطمئناً لبخند بر لب حتی شکاک ترین مسافر خواهد گذاشت! خیابان تاکشیتا در قلب هراجوکو قرار دارد. شلوغ ترین و درخشان ترین خیابان شهر، تاکشیتا مملو از مغازه های عجیب و غریب، کافه ها و رستوران های مضمون است. اگر می خواهید فرهنگ پاپ ژاپن را در تمام شکوه خود تجربه کنید، تاکشیتا یکی از غیرقابل قبول ترین جاذبه های گردشگری ژاپن است.

منطقه دوتونبوری: اوزاکا

منطقه دوتونبوری: اوزاکا
منطقه دوتونبوری: اوزاکا

دوتونبوری در کنار کانالی به همین نام در قلب اوزاکا قرار دارد. این منطقه با نور نئون محل انواع تفریحات، بارها و بازارهای غذای خیابانی است. در واقع، بهترین مکان در اوزاکا برای لذت بردن از غذاهای خیابانی ژاپنی است! مردم اوزاکا به دلیل علاقه به غذا مشهور هستند و هیچ مکان بهتری برای تجربه بیان ژاپنی kuidaore وجود ندارد! در دوتونبوری چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، شما نمی دانید کجا را نگاه کنید! حتماً مرد دونده معروف، یک تابلو نئون در قلب منطقه را ببینید و از پل Ebisubashi چشم انداز بگیرید.

شیراکاواگو، برترین جاذبه های گردشگری ژاپن

شیراکاواگو، برترین جاذبه های گردشگری ژاپن
شیراکاواگو، برترین جاذبه های گردشگری ژاپن

روستای شیراکاواگو که در کوه های دورافتاده دره رودخانه شوگاوا واقع شده است، یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری ژاپن است. این دهکده بتنی که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، به دلیل خانه های کشاورزی سنتی گاشو زوکوری معروف است. سقف های چوبی A این خانه های چوبی به طور خاص برای مقاومت در برابر برف های سنگینی که در این منطقه می بارد طراحی شده اند. قدمت برخی از این خانه ها به بیش از 250 سال می رسد و بینش منحصر به فردی از زندگی سنتی ژاپنی ها ارائه می دهد. حدود 2000 نفر هنوز در روستا زندگی می کنند و اقامت در خانه بهترین راه برای تجربه شیراکاواگو است. از سوی دیگر، سفرهای یک روزه از ناگویا یا کانازاوا نیز محبوب هستند.

مطالب مرتبط:

زیارتگاه Fushimi Inari، کیوتو

زیارتگاه Fushimi Inari، کیوتو
زیارتگاه Fushimi Inari، کیوتو

زیارتگاه مهم شینتو و یکی از مکان های فتوژنیک در کیوتو، زیارتگاه Fushimi Inari یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن است که باید بازدید شود! هزاران دروازه توری قرمز به زیارتگاه اصلی منتسب به خدای برنج شینتو منتهی می شود. ساختمان حرم به سادگی باورنکردنی است و نمونه ای عالی از معماری سنتی ژاپنی است. علاوه بر این، یکی از محبوب ترین کارهایی که در اینجا انجام می شود، کاوش در بی شمار مسیرهای کوهستانی است که بازدیدکنندگان را در جنگل های آرام هدایت می کند. علاوه بر این، اگر به بالای کوه بروید، با چشم اندازهای دیدنی از کیوتو پاداش خواهید گرفت.

رصدخانه شناور ساختمان آسمان اومدا: دیدنی های ژاپن

ومدا: دیدنی های ژاپن
ومدا: دیدنی های ژاپن

نماد اوزاکا، ساختمان آسمان اومدا یک آسمان خراش نمادین است. دلیل اینکه این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در ژاپن است به خاطر "باغ شناور" باورنکردنی آن است. طبقه بالا 173 متر از سطح دریا، سکوی دید 360 درجه دارد. این رصدخانه شناور که بین دو برج معلق است، چشم اندازهای خیره کننده ای از شهر را ارائه می دهد. حتماً هنگام غروب به دیدن غروب خورشید یا افق روشن شهر پس از تاریکی بروید.

جاذبه های گردشگری ژاپن: معبد میجی، توکیو

معبد میجی، توکیو
معبد میجی، توکیو

این آرامگاه شینتو که به روح امپراتور میجی و همسرش اختصاص داده شده است، در منطقه شیبویا در توکیو واقع شده است. قدم زدن زیبا در سرسبز جنگل ژاپنی شما را به این زیارتگاه تاریخی می برد، که در سال 1920 ساخته شده است. یک پناهگاه آرام در قلب شلوغی و شلوغی توکیو، در سال جدید به دیدن هزاران نفر از مردم محلی بروید که اولین عبادت سال خود را می خوانند! موزه نزدیک Meiji Jingu نیز ارزش بازدید دارد. این مکان ارزشمندترین گنجینه های مجموعه حرم را در خود جای داده است.

قلعه هیمجی: جاذبه های گردشگری ژاپن

قلعه هیمجی: جاذبه های گردشگری ژاپن
قلعه هیمجی: جاذبه های گردشگری ژاپن

قلعه هیمجی واقع در شهری به همین نام، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ژاپن است. با نام مستعار "حواصیل سفید"، از نظر ظاهری سفید و براق، فوراً قابل تشخیص است. این قلعه یکی از تنها قلعه های ژاپن است که از دوران فئودال باقی مانده است. در واقع قدمت قلعه هیمجی به قرن 14 باز می گردد و بزرگترین و پربازدیدترین قلعه در ژاپن است. جالب اینجاست که قلعه منبع بسیاری از افسانه های محلی است. گفته می شود که موجودی ماوراء طبیعی، که برای دوری از انسان در برج قلعه زندگی می کند، در قلعه هیمجی ساکن است. این قلعه یک گنجینه فرهنگی ارزشمند است و بینش های باورنکردنی از فرهنگ کلاسیک ژاپنی ارائه می دهد.

ژاپن مملو از مناظر غیرقابل قبول برای همه سلیقه ها، مقصدی باورنکردنی برای سفر است. 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: زهره شعبانی 



+ 11
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری