پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۱۳
۶
۰
نسخه چاپی

زمان بازی استقلال و الهلال 2021 در جام باشگاه های آسیا

زمان بازی استقلال و الهلال 2021 در جام باشگاه های آسیا
زمان بازی استقلال الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ زمان زیادی تا آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده و استقلال باید در امارات به مصاف الهلال قدرتمند برود. آبی پوشان صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود در تهران را برگزار کردند و عصر امروز با پروازی راهی دبی می شوند تا پس از سپری کردن 24 ساعت قرنطینه، بتوانند اردوی خود را در امارات آغاز کنند.

زمان بازی استقلال و الهلال در شهریور 1400

زمان بازی استقلال و الهلال در شهریور 1400
زمان بازی استقلال و الهلال در شهریور 1400

تاریخ روز بازی استقلال الهلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا دوشنبه هفته آینده 22 شهریور 1400  اعلام شده است. همچنین ساعت بازی استقلال الهلال در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار میشود 21:30 دقیقه به وقت ایران خواهد بود. چندی پیش فدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود که دیدار نمایندگان ایران و عربستان همچنان در زمین بی طرف برگزار می شود.

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال یکی از پر افتخار ترین تیم‌های آسیایی در دبی به مصاف استقلال می‌رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که به دلیل شروع نشدن لیگ ایران، استقلال بدون بازی به این بازی می‌رود. اما شرایط الهلال متفاوت است و این تیم در لیگ برتر عربستان ۳ بار به میدان رفته است.

در پایان هفته سوم لیگ برتر عربستان، تیم فوتبال «الفیحا» با ۷ امتیاز از ۳ بازی و تفاضل گل ۳ در صدر جدول قرار دارد و الهلال نیز با ۷ امتیاز از ۳ بازی و تفاضل گل ۲، در رده دوم ایستاده است. الهلالی ها در این ۳ بازی ۲ بار هم کلین شیت داشته‌اند.

الهلال در این ۳ بازی ۳ گل زده و «جانگ هیو سون» مدافع کره‌ای، «موسی مارگا» مهاجم اهل جمهوری مالی و صالح شهری، ۳ بازیکنی هستند که برای این تیم گلزنی کرده‌اند. همچنین یاسر الشهرانی مدافع کناری، ملی پوش و سرشناس الهلال هم با ۲ پاس گل بهترین پاسور این تیم به حساب می‌آید.

ترکیب احتمالی استقلال در مقابل الهلال

ترکیب احتمالی استقلال در مقابل الهلال
ترکیب احتمالی استقلال در مقابل الهلال

با رفتن دیاباته و قایدی نگرانی هایی درباره ترکیب تیم وجود دارد چرا که مجیدی هنوز نتوانسته است بازیکنانی را جایگزین این دو بازیکن کند و با وجود نقل و انتقالات خوب دو پست کلیدی استقلال هنوز به اندازه کافی تقویت نشده است. با این حال گمانه زنی هایی درباره ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال زده می شود.

از دیگر مشکلات آبی ها، مصدومیت ابوالفضل جلالی است. مدافع چپ تازه به خدمت گرفته شده استقلال از زمان حضور در سایپا مصدوم بود و حالا نیز حضور او در دیدار برابر الهلال در هاله ای از ابهام قرار دارد. از طرف دیگر جعفر سلمانی و زبیر نیک نفس دو خرید جدید آبی ها نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند و سلمانی نیز تاکنون با تیم جدیدش تمرین نکرده و این مسئله باعث عدم هماهنگی میان او و هم تیمی هایش می شود. جذب بازیکن جدید برای حضور در آسیا نیز کاملا منتفی است و استقلال باید با همین نفرات به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

هر چند فاصله زمانی زیادی تا بازی با الهلال باقی مانده و ممکن است اتفاقات جدیدی در اردو یا تمرینات آبی ها رخ بدهد اما تا حدود زیادی می توان ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار برابر الهلال را حدس زد. البته در روزهای منتهی به بازی و انجام تمرینات کادرفنی تصمیم نهایی خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.

با توجه به عدم جذب مهاجم جدید، در حال حاضر مهمترین نکته انتخاب سیستم بازی استقلال است. آبی ها در حال حاضر ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارند هر چند که امین قاسمی نژاد نیز قابلیت بازی در این پست را دارد ولی به نظر می رسد مجیدی از این بازیکن در پست دیگری استفاده کند.

محتمل ترین سیستم برای استقلال در بازی با الهلال، استفاده از آرایش 3421 است. به صورتی که ارسلان مطهری در خط حمله حضور پیدا کند، امین قاسمی نژاد در کنار امیرحسین حسین زاده او را از دو طرف حمایت می کنند. حسین زاده بازیکن جوان و پدیده سایپا، می تواند سورپرایز مجیدی برای لیگ قهرمانان آسیا باشد. بازیکنی که در بازی دوستانه برابر امیدهای استقلال نیز در ترکیب اصلی آبی ها حضور داشت و اتفاقا موفق به گلزنی نیز شد.

به هر شکل با توجه به وضعیت موجود، انتظار می رود فرهاد مجیدی تیمش را با ترکیب زیر به دیدار با الهلال بفرستند. مگر اینکه در روزهای نزدیک به مسابقه، تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال کند:

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد، ارسلان مطهری

مطالب مرتبط:

مصدومیت سه بازیکن استقلال در آستانه دیدار با الهلال

مصدومیت سه بازیکن استقلال در آستانه دیدار با الهلال
مصدومیت سه بازیکن استقلال در آستانه دیدار با الهلال

سه بازیکن استقلال دچار مصدومیت شده اند و در تمرین امروز هم نتوانستند با این تیم خوب تمرین کنند‌.

به گزارش فوتبالی، بجز ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی و سبحان خاقانی دو بازیکنی بودند که در تمرین امروز استقلال احساس درد داشتند.

این دو بازیکن دچار مصدومیت شده اند و به دلیل دردی که در ناحیه پا دارند تحت مداوا هستند.

مصدومیت رمضانی و خاقانی و همچنین جلالی در حالی صورت گرفته که استقلال در آستانه بازی با الهلال قرار دارد و آسیب دیدگی بازیکنانش شرایط را برای این تیم سخت تر می کند.

غیبت بهترین گلزن الهلال برابر استقلال 

غیبت بهترین گلزن الهلال برابر استقلال 
غیبت بهترین گلزن الهلال برابر استقلال 

از چند هفته پیش، بحث و گمانه زنی درخصوص بازیکنان خارجی الهلال که باید مقابل استقلال به میدان بروند، مطرح بود. با توجه به حضور آندره کاریلو در تیم ملی پرو و همچنین گوستاوو کوئلار در تیم ملی کلمبیا، غیبت این دو مهره کلیدی برابر استقلال، قطعی شده بود.

سرمربی الهلال در نهایت می بایست از میان ۵ بازیکن خارجی باقیمانده، نام ۴ نفر را در لیست آسیایی خود قرار دهد. حالا روزنامه الریاض عربستان خبر داده است که لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال سرانجام تصمیم خود را در این خصوص اعلام کرده و او روی نام مهاجم باتجربه و گلزن خود یعنی بافتیمبی گومیس خط قرمز کشیده است.

گومیس که در این تابستان نیز شایعاتی پیرامون جدایی اش از آبی های ریاض به گوش می رسید، در 3 فصل گذشته بهترین گلزن الهلال بوده اما پس از حضور موسی مارگا در این تیم و تغییر سیستم الهلال توسط سرمربی جدید، او نتوانست در این مدت درخشش سابق خود را نشان دهد و به همین دلیل ژاردیم تصمیم گرفت تا روی نام این بازیکن خط قرمز بکشد.

بدین ترتیب بازیکنان خارجی الهلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار برابر استقلال، شامل لوسیانو ویتو، موسی مارگا و متئوس پریرا خواهند بود ضمن اینکه جانگ هیون سو به عنوان سهمیه آسیایی، این تیم را در لیگ قهرمانان همراهی می کند.

آنچه دیگران میخوانند:

​​​​​​​نویسنده: شایان صفرزاده 



+ 6
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری