پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۲۲
۶
۰
نسخه چاپی

عرضه اولیه توسن در 24 شهریور 1400 بخریم یا نه؟

عرضه اولیه توسن در 24 شهریور 1400 بخریم یا نه؟
 روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ تعداد صد و دو سهم معادل ۵ درصد از سهام توسن به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

به گزارش تیتربرتر؛ عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین به روش ترکیبی و طی دو مرحله انجام می‌گیرد.

جزئیات عرضه اولیه توسن

جزئیات عرضه اولیه توسن
جزئیات عرضه اولیه توسن

 

روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ تعداد صد و دو سهم معادل ۵ درصد از سهام "توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین" در نماد "توسن" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

تعداد سهام قابل عرضه: ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ معادل سهم معادل ۱۰ درصد از سهام کل شرکت

تاریخ دوره سفارش گیری و عرضه: ‬ روز‬ چهارشنبه مورخ‬ ۲۲/‏۰۶/‏۱۴۰۰‬

حداکثر تعداد سهام خریداری شده توسط هر کد معاملاتی: ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم

دامنه قیمت در ثبت سفارش: از مبلغ ۶,۲۴۴ تا ۷,۶۳۰ ریال

نحوه عرضه اولیه توسن به روش جدید

مرحله اول: عرضه به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش که تاریخ دوره سفارش‌گیری و عرضه چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ می‌باشد.

منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است.

مرحله دوم: عرضه به سایر سرمایه‌گذاران به روش قیمت ثابت که تاریخ دوره عرضه به قیمت ثابت نیز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ است.

عرضه به روش ترکیبی عرضه‌ای است که در آن در مرحله اول نسبت مشخصی از ورقه بهادار قابل عرضه به روش ثبت سفارش جهت کشف قیمت به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه شده و در مرحله دوم به قیمت کشف‌شده به روش قیمت ثابت به سایر سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود.

همچنین «پنجاه درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه «توسن» توسط سرمایه گذاران واجد شرایط (صندوق‌های مذکور)، تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.»

توسن به عنوان بیست و دومین سال فعالیت خود و بر اساس مصوبات مجمع عمومی سال ۱۳۹۷ این شرکت و پذیرفته شدن در هیات پذیرش بازار اول فرابورس در آذرماه سال گذشته ، مقدمات ورود شرکت توسن به بازار سرمایه فراهم شد و این شرکت دانش بنیان تولیدی با سرمایه ۲۰۴۰ میلیارد ریال به عنوان دویست و سی و هشتمین نماد معاملاتی و شصت و هشتمین شرکت در بازار اول ثبت شد.

این شرکت که در تاریخ ۵ آذرماه ۹۹ پذیرش و در روز ۲۶ بهمن امسال نزد سارمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی «توسن» در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، زیرگروه مشاوره و تهیه نرم‌افزار با کد ۷۲۲۰ روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

شایان ذکر است شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین در سال ۱۳۷۸ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی جهت طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداری و دولت الکترونیک، تاسیس و تا سال ۱۳۸۷ تحت عنوان کیش وِیر و پس از آن با نام توسن به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور و ارگان‌های دولتی پرداخته است.

مطالب مرتبط:

معرفی شرکت سامانه‌های نرم افزاری نگین

معرفی شرکت سامانه‌های نرم افزاری نگین
معرفی شرکت سامانه‌های نرم افزاری نگین

 

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) در سال ۱۳۷۸ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی جهت طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداری و دولت الکترونیک، تأسیس و تا سال ۱۳۸۷ تحت عنوان «کیش وِیر» و پس از آن با نام توسن به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور و ارگان‌های دولتی پرداخته است.

در حال حاضر بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل و کارشناس فنی، با تخصص‌های متنوعی در راستای خلق ارزش در کسب‌وکار مشتریان توسن مشغول به فعالیت هستند.

راهکارهای توسن در بسیاری از پروژه‌های مهم و راهبردی ملی، مانند پروژه سبد کالا مورد استفاده قرار گرفته ‌است. همچنین راهکارهای توسن در اغلب بانک‌های خصوصی و برخی بانک‌های دولتی و اکثر مؤسسات مالی و اعتباری کشور عملیاتی شده و در حال بهره‌برداری هستند.

فناوری و زیرساخت به‌روز به‌کار رفته در خدمات و راهکارهای توسن این امکان را به مشتریان می‌دهد که ضمن بهره‌مندی از بستری یکپارچه و برخط، با اطمینان از انعطاف‌پذیری آن نسبت به تغییرات و پاسخ سریع به تقاضاهای محیط و نوآوری آسوده‌خاطر باشند. عملکرد موفق در ارائه خدمات در داخل کشور، منجر به تسری آوازه توسن به فراتر از مرزهای ایران‌زمین شده و در حال حاضر توسن در عرصه‌های بین‌المللی نیز مشغول به ارائه راهکارهای مشابه است.

با توجه به اعتبار توسن و تمایل مشتریان به تأمین نیاز‌های مرتبط خود از کانال این شرکت، توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) کسب‌وکار خود از طریق ایجاد شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسن و همچنین همکاری با سایر شرکت‌های فعال و معتبر حاضر در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری گسترش داده تا بتواند با ارائه سبدی کامل از خدمات همگن به بهترین وجه به رشد و بهبود کسب‌وکار مشتریانش کمک کند.

شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسن (گروه توسن) به‌منظور ارائه خدمات متمرکز در یک حوزه تخصصی و همچنین کاهش Time to Market و افزایش سرعت پاسخ به درخواست‌های مشتریان در حوزه‌هایی نظیر سخت‌افزار، هوشمندی کسب‌وکار، مراکز داده، مدیریت ریسک، راهکارهای کیف پول الکترونیک و… مشغول به فعالیت هستند؛ به‌جز گروه توسن، ارائه خدمات متنوعی نیز از کانال شبکه همکاران تجاری توسن امکان‌پذیر است.

با توجه به فناوری به‌روزی که توسن در توسعه محصولات از آن‌ها استفاده می‌کند، قابلیت انطباق محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با خدمات توسن به‌سادگی وجود دارد، به همین دلیل مشتریان توسن می‌توانند در پرتفوی خدمات خود به‌عنوان یک سوپرمارکت مالی، از بهترین راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند. در حال حاضر توسن بالغ‌بر ۳۰ همکار تجاری در حوزه‌های متنوع زیر دارد،

این شرکت‌ها پس از آزمایش‌های متنوع جهت اطمینان از کارکرد و اثربخشی محصولاتشان در کسب‌وکار مشتریان توسن گواهینامه مرتبط را دریافت می‌کنند؛ لذا توسن با بهره‌مندی از شبکه‌ای توانمند از بهترین‌های صنعت فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت در خانواده خود و تحت مجموعه همکاران تجاری، در راستای حصول نهایت ارزش در کسب‌وکار مشتریانش از امکانات این مجموعه استفاده کرده و امکانات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا هر یک نیز بتوانند به توسعه ایده‌ها و محصولات خویش به‌صورت متمرکز و تخصصی بپردازند.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 6
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری