پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰:۲۴
۴
۰
نسخه چاپی

نقش نقره در سریال میدان سرخ کیست؟

نقش نقره در سریال میدان سرخ کیست؟
سریال میدان سرخ قرار است از روزهای آینده پخش شود در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال ایرانی میدان سرخ جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی عاشقانه با رویکردهای اجتماعی و خانوادگی روایت میشود. فیلمنامه سریال نمایش خانگی میدان سرخ به قلم سارا سلطانی و علی مسعودی نیا به رشته تحریر درآمده است.

خلاصه داستان میدان سرخ

خلاصه داستان میدان سرخ
خلاصه داستان میدان سرخ

ژانر تازه‌ترین اثر ابراهیمیان به گفته خودش یک اکشن جنایی است. اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان سریال منتشر نشده است. سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» به زودی بصورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می شود.

فرزاد فرزین تیتراژ سریال «میدان سرخ» را می خواند. این تریلر معمایی به زودی وارد نمایش خانگی می شود و پخش آن بر عهده فیلیمو است. فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را هم دارد پیشتر برای سریال های «عاشقانه» و «مانکن» نیز قطعاتی را خوانده بود.

سریال میدان سرخ کی پخش می شود؟

سریال میدان سرخ از تاریخ 26 شهریور 1400 به صورت اختصاصی از شبکه خانگی فیلیمو پخش می شود.

بازیگران سریال میدان سرخ

حمید فرخ نژاد – مهتاب کرامتی – ستاره اسکندی – بهرام افشاری – علی مصفا – امیرحسین آرمان – کاظم سیاحی – مسعود کرامتی – امید روحانی – بهدخت ولیان – آرمین رحیمیان – سحر نظام دوست.

بیوگرافی سحر نظام دوست

بیوگرافی سحر نظام دوست
بیوگرافی سحر نظام دوست

سحر نظام دوست بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران متولد مهرماه ۱۳۷۰ می باشد. وی شخصیتی بسیار احساسی داشته و سفیر مهربانی خیریه مهرطوبی است. این بازیگر فارالتحصیل لیسانس بازیگری است و در این عرصه فعالیت می کند.

همسر سحر نظام دوست

اطلاعات دقیق و موثقی در مورد مجرد و متاهل بودن وی در دسترس نیست اما اینطور به نظر می رسد که تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

خانواده سحر نظام دوست 

سحر نظام دوست تک دختر است و تنها دو برادر دارد.

صفحه اینستاگرام سحر نظام دوست 

وی با آیدی saharnezamdoust در اینستاگرام فعالیت می کند و عکس های شخصی خود را با دوستان و دنبال کنندگان به اشتراک می گذارد.

سابقه هنری سحر نظام دوست

سابقه فعالیت سحر نظام دوست 
سابقه فعالیت سحر نظام دوست 

سحر نظام دوست نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1393 در سریال پنج دری به کارگردانی امین امانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بی بی گندم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سحر نظام دوست محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون عباس محبوب، سید جواد زیتونی، شهربانو موسوی و سیاوش قاسمی را تجربه کرد.

سحر نظام دوست در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سحر نظام دوست در این سال، بازیگری در سریال بی بی گندم به کارگردانی علی امانی و امین امانی و فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد مؤتمن محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سحر نظام دوست بازی در سریال بی بی گندم بوده است. سحر نظام دوست سال 1396 سریال بی بی گندم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علی امانی همکاری داشته است. سحر نظام دوست توانست با بازی در سریال بی بی گندم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نیما شاهرخ‌شاهی، زهرا خضرایی، یوسف صیادی و کیانوش گرامی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها سحر نظام دوست با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شیوا عدالت خواه با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سحر نظام دوست داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سحر نظام دوست آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در بیوگرافی سحر نظام دوست آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سحر نظام دوست و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سحر نظام دوست در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم سحر نظام دوست در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سحر نظام دوست در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سحر نظام دوست در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سحر نظام دوست درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سحر نظام دوست بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال بی بی گندم محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سحر نظام دوست کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم سراسر شب محسوب می‌شود.

فعالیت های دیگر سحر نظام دوست 

خانم نظام دوست علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی قعالیت دارد و به طور جدی پیانو می نوازد.

مطالب مرتبط:

فیلم های سحر نظام دوست

فیلم های سحر نظام دوست
فیلم های سحر نظام دوست

«هویت»

«بگو که واقعیت ندارد»

«پیغامی برای جنایتکاران»

«بار دیگر بنگر»

«سلوی»

«جنون»

«آلما»

«پنج دری»

«فرار از زندان»

 «خط آبی»

«بدهکاران به بهشت نمی روند»

قسمتی از گفتگو با سحر نظام دوست

قسمتی از گفتگو با سحر نظام دوست
قسمتی از گفتگو با سحر نظام دوست

 

*چطور شد وارد حرفه بازیگری شدید؟!

من از دوران دانشجویی تئاتر بازی می کردم و اولین بازی من هم داستان« آدم و حوا» بود که من نقش حوا را داشتم و بهترین بازی زندگی من بود. چون زندگی پیامبران را در 7 پرده به تصویر کشیدیم و این بسیار عالی بود.من از نقشم خیلی راضی بودم و بعد از آن وارد کار تصویر شدم ابتدا با دکتر اسرافیل شیرازی همکاری کردم. ایشان کارگردان فیلم های کوتاه هستند و من در فیلم « بگو که واقعیت ندارد» بازیگر ایشان بودم. از اونجا با آقای عبدالله باکیده آشنا شدم و اولین کار بلندم به نام «هویت »به کارگردانی ایشان بود.دیگه بعد از آن کارهای سینمایی و دو تا سریال داشتم به نام های « پنچ دری »  و « فرار از زندان ». سینمای هم به نام « آلما »و یک کار دیگر که هم به نام « سلوا » که هم سینمایی هم سریال کوتاه که جدیدا هم اکران خصوصی داشته است.

*خیلی وقت ها می بینیم بازیگرها و ورزشکارها موقعیت های خیلی بهتری را برای خودشون متصور می شوند. شما دوست داری کجا باشی؟

خوب همه دوست دارند تو هالیوود باشند. اتفاقا جدیدا برای همکاری با شبکه جم پیشنهاد داشتم منتهی من دوست ندارم به ترکیه بروم. هیچ وقت کار تو ایران را به کار در ترکیه ترجیح نمی دهم چون این قابل مقایسه نیست. درسته سریال های ما ضعیف شده ولی سینمای ایران را نمی توان با سینمای ترکیه مقایسه کرد. سینمای ایران به مراتب قوی تر از ترکیه است.ب علاوه من بازیگرم دوست دارم برای هم وطن هایم اینجا و در ایران بازی کنم. دلیل اینکه من بازیگری را انتخاب کردم این است که دوست دارم ثبت شوم و ماندگار باشم. همه ما یه روزی خواهیم مرد اما چه خوب است از خودمان تصویری زیبا در ذهن دیگران به یادگار داشته باشیم. شما نگاه کنید خسرو شکیبایی هنوز در باور مردم زنده است در واقع بازیگرهای ما هنوز زنده هستند و این دلیل بازیگر شدن من است. من دوست ندارم بمیرم دوست دارم همیشه زنده بمانم برای همین هم دوست دارم در ایران بمانم و در اینجا اسمم ماندگار بشود.

آنچه دیگران میخوانند:

​​​​​​​نویسنده: علیرضا یوسفی 



+ 4
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری