پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹
۱۶
۰
نسخه چاپی

برنامه دور دوم والیبال ایران در قهرمانی آسیا 2021

برنامه دور دوم والیبال ایران در قهرمانی آسیا 2021
برنامه دور دوم والیبال ایران در قهرمانی آسیا 2021 اعلام شد.

آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (سه‌شنبه) با هشت دیدار به میزبانی شهر چیبا در کشور پیگیری خواهد شد.

جزئیات صعود تیم ملی والیبال ایران از مرحله گروهی قهرمانی آسیا 2021

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در این مرحله و از ساعت 5 بامداد به وقت تهران در سالن شماره یک مسابقات به مصاف پاکستان رفت.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 15 پاکستان را شکست دادند تا با 3 برد متوالی و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه B به مرحله بعد صعود کنند.

تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار دیگر مرحله مقدماتی موفق به شکست 3 بر صفر تیم‌های هنگ‌کنگ و تایلند شده بود.

هدایت تیم ملی والیبال پاکستان را در این رقابت‌ها رحمان محمدی‌راد مربی بین‌المللی ایران بر عهده دارد و این تیم نیز با 2 برد برابر تایلند و هنگ‌کنگ و کسب 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

زمان بازی بعدی تیم ملی والیبال

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 تیم از 21 تا 28 شهریورماه در ژاپن پیگیری می‌شود.

حریفان تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله اول رقابت های قهرمانی آسیا توانست با کسب ۳ پیروزی مقابل تیم های هنگ کنگ، تایلند و پاکستان به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله دوم صعود کند.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد.

در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مرحله مقدماتی نیز در دو گروه G و H با هم مسابقه می‌دهند.

به این ترتیب ملی پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F رقابت‌خواهند کرد و تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از رقابت‌ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتیب به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه D خواهد رفت.

بازی بعدی والیبال ایران با چه تیمی است؟

بازی بعدی والیبال ایران با چه تیمی است؟
بازی بعدی والیبال ایران با چه تیمی است؟

 

در حال حاضر چین‌تایپه و کره جنوبی با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروه D قرار دارند و نتیجه مسابقه امروز دو تیم، صدرنشین این گروه را قطعی خواهد کرد.

برنامه والیبال قهرمانی آسیا در مرحله گروهی

یکشنبه 21 شهریور

بحرین ۳ – هند صفر

چین‌تایپه ۳ – قزاقستان صفر

عربستان‌سعودی صفر – کره‌جنوبی ۳

کویت صفر – چین ۳

تایلند ۲ – پاکستان ۳

ایران ۳ – هنگ‌کنگ صفر 

استرالیا ۳ – ازبکستان صفر

ژاپن ۳ – قطر صفر

دوشنبه 22 شهریور

هنگ‌کنگ یک – پاکستان ۳

عربستان‌سعودی صفر – چین‌تایپه۳

هند صفر – قطر ۳

ازبکستان صفر – چین ۳

ایران ۳ – تایلند صفر

استرالیا ۳ – کویت صفر

کره‌جنوبی 3 – قزاقستان صفر

بحرین یک – ژاپن 3

سه‌شنبه 23 شهریور

پاکستان0 – ایران3؛ ساعت 5

کویت – ازبکستان؛ ساعت 5:30

قطر – بحرین؛ ساعت 7:30

قزاقستان – عربستان‌سعودی؛ ساعت 8

تایلند – هنگ‌کنگ؛ ساعت 10:30

چین‌تایپه – کره‌جنوبی؛ ساعت 10:30

چین – استرالیا؛ ساعت 13

ژاپن – هند؛ ساعت 13:30

مطالب مرتبط:

 گروه بندى مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

 گروه بندى مسابقات والیبال قهرمانی آسیا
 گروه بندى مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

 

گروه A:

1- ژاپن: 2 برد؛ 6 امتیاز

2- بحرین: یک برد و یک باخت؛ 3 امتیاز

3- قطر: یک برد و یک باخت؛ 3 امتیاز

4- هند: دو باخت و بدون امتیاز

گروه B

1- ایران: دو برد؛ 6 امتیاز

2- پاکستان: دو برد؛ 5 امتیاز

3- تایلند؛ دو باخت؛ یک امتیاز

4- هنگ کنگ: دو باخت و بدون امتیاز

گروه C

1- چین: 2 برد؛ 6 امتیاز

2- استرالیا: 2 برد؛ 6 امتیاز

3- ازبکستان: 2 باخت؛ بدون امتیاز

4- کویت:  2 باخت؛ بدون امتیاز

گروه D

1- کره جنوبی: 2 برد؛ 6 امتیاز

2- چین تایپه: 2 برد؛ 6 امتیاز

3- قزاقستان: دو باخت؛ بدون امتیاز

4- عربستان: دو باخت؛ بدون امتیاز

پیش بینی بازی های والیبال ایران در قهرمانی آسیا 2021

 بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن در باره برگزاری این رقابت ها گفت: مدت زیادی از پایان بازی های المپیک می گذرد اما از زمانی که باختیم و از المپیک حذف شدیم مسابقات دیگر را زیر نظر گرفتم. نیمه نهایی و فینال المپیک  را تماشا کردم و حتی پارالمپیک را هم دنبال کردم. وقتی بازی ها را دنبال کردم متوجه شدم نتیجه ما اصلاً بد نبود اما فکر می کنم هنوز تلاش کافی را  برای پیروزی انجام نداده ایم چرا که احساس می کنم باید بیشتر رشد کنیم.

او در باره اهداف ژاپن برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هدف ما پیروزی و قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا است.  نمی دانم تیم های دیگر چه خواهند کرد اما هدفمان قهرمانی آسیا است. باید بگویم که بازیکنان نسبت به المپیک تغییر کرده اند  اما من دوست دارم هواداران ژاپن تیمی را ببینند که همه در آن نقش فعال داشته و قهرمان می شود.

قدرتی زن تیم ملی والیبال ژاپن در پاسخ به اینکه آیا تغییر ذهنیت را به عنوان یک فرد و به عنوان یک تیم بعد از المپیک احساس می کند یا خیر؟  پاسخ داد: در مورد تغییرات ذهنی خودم باید بگویم که مسابقات و ورزشکاران مختلفی را تماشا کرده ام و همانطور که قبلاً اشاره کردم احساس پشیمانی زیادی بابت کسب نتایج دارم، بنابراین و با توجه به این موضوعات تمایل زیادی برای پیروزی در مسابقات آتی خواهم داشت.  احساس می کنم که ما باید برای قهرمانی در هر مسابقه بجنگیم نه فقط در مسابقات المپیک. همه بازیکنان هر روز در حال رشد هستند.  فکر می کنم مسابقات قهرمانی آسیا مکانی برای امتحان کردن جوانان است.  معتقدم ما می توانیم تعادلی خوب بین اعضایی که در المپیک شرکت کرده اند و اعضایی که شرکت نکرده اند برقرار کنیم.

ستاره والیبال ژاپن درباره فضای تمرینی گفت: فضای تمرین بسیار خوب است و احساس می کنم قادر به تمرین با کیفیت بالا هستیم.  من کمی دیرتر از بقیه به تیم ملحق شدم. هیچ حرفی برای گفتن به کل تیم ندارم و وظایفی که در المپیک با آنها روبرو شده ام را هر روز تمرین و  بررسی می کنم.  

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن درخصوص بهترین بازی خود در المپیک گفت: فهرست بندی بهترین بازی دشوار است اما فکر می کنم در ست پنجم مقابل ایران عملکرد خوبی داشتیم. من توانستم در آن رقابت جریان بازی را عوض کنم.  

ایشیکاوا با اشاره به کاپیتانی تیم ملی والیبال ژاپن ادامه داد: می خواهم به یک کاپیتان تبدیل شوم که می تواند تیم را هدایت کند. تعداد بازیکنان جوان در حال افزایش است و من رشد آنها را احساس می کنم و فکر می کنم آنها هم تیمی های قابل اعتمادی هستند. بازیکنان جوان چالش ها و زمینه هایی برای رشد بیشتر دارند. مایلم که دوستانی برای بازیکنان جوان باشم که بتوانیم با هم رشد کنیم.

ستاره والیبال ژاپن در پاسخ به اینکه نقاط ضعف تیم و قدرت ژاپن چیست؟ گفت: تیم ملی والیبال ژاپن مانند کشورهای دیگر بلند قامت نیست بنابر این دفاع ها برای ژاپن نقطه قوت نیستند. باتوجه به این موضوع  لازم است که از راه های موثر استفاده شود.  فکر می کنم که دریافت سرویس مهم خواهد بود.

درست است که بیان داشتم دفاع ژاپن نقطه قوت نیست  اما اگر شما آن را به یک نقطه قوت تبدیل کنید فکر می کنم که هر تیم شانس بیشتری برای برنده شدن دارد. باید بگویم که هنوز روی دفاع خود در اردوی آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می کنیم. باتوجه به آنالیز ها اکنون ما روی موضوعاتی کار می کنیم که  احساس می شود تقویت در آنجا اهمیت بیشتری دارد.

او در پایان ادامه داد: بسیار خوشحالم که توانستم در یک مرحله بسیار بزرگ و ویژه به نام المپیک بازی کنم. همه تیم ها جدی بودند و با نگرشی متفاوت نسبت به سایر مسابقات برخورد کردند بنابراین من بار دیگر احساس کردم که بازی های المپیک ویژه است. احساس می کردم تیم برنده تیمی است که جهان را می شناسد بنابراین متوجه شدم که شناخت تیم های مختلف و جهان برای ما بیشتر ضروری است. معتقدم که اگر دفاع موفقی داشتیم شانس برنده شدن در رالی های المپیک برای ما افزایش پیدا می کرد.  

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: شایان صفرزاده



+ 16
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری