پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱
۷
۰
نسخه چاپی

واکنش آذری جهرمی به باخت استقلال از الهلال+ عکس

واکنش آذری جهرمی به باخت استقلال از الهلال+ عکس
آذری جهرمی به شکست استقلال از الهلال واکنش نشان داد.

به گزارش تیتربرتر؛ تیم استقلال تهران در مصاف با تیم قدرتمند الهلال که تا دندان مسلح بود و از همه کشورهای جهان در آن حضور داشت دو گل دریافت کرد و از این طرف پرسپولیس تیم موفق این سالهای ایران با یک گل از صد استقلال تاجیکستان مرموز پیروز شد.

واکنش های متعددی به این بازی ها در فضای مجازی منتشر شد اما واکنش وزیر جوان دولت روحانی هم جالب توجه بود.

اولین واکنش وزیر جوان روحانی به شکست استقلال از الهلال

اولین واکنش وزیر جوان روحانی به شکست استقلال از الهلال
اولین واکنش وزیر جوان روحانی به شکست استقلال از الهلال

 

توییت محمدجواد آذرى جهرمى وزیر جوان و سابق ارتباطات پس از شکست استقلال از الهلال و صعود پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان را در بالا می بینید.

ماجرای ابتلای آذری جهرمی به کرونا

آذری جهرمی در تیرماه 99 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از خانه نشینی به علت بیماری با علائمی شبیه کرونا خبر داده اما بیماری آقای وزیر کرونا نیست.

بیوگرافی آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات

بیوگرافی آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات
بیوگرافی آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات

 

محمدجواد آذری جهرمی متولد 1360 در جهرم شیراز، وزیر است. سیاست‌مدار و مدیر ارشد اجرایی است، که هم‌اکنون در دولت دوازدهم به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کرد..

آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.

آذری جهرمی در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد. وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است. به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم و نیز جوانترین مدیر ارشد اجرایی در ایران می باشد.

در روز جمعه یکم آذر ۱۳۹۸ وزارت خزانه‌داری آمریکا محمدجواد آذری جهرمی را به دلیل اعمال قطع گسترده اینترنت در ایران، به فهرست تحریم‌ها افزود.

مطالب مرتبط:

سوابق اجرایی آذری جهرمی

  • معاونت فنی وزارت اطلاعات (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۸)
  • مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳)
  • عضو غیرموظف هیئت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)
  • عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)
  • معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶)
  • کارشناس فنی وزارت اطلاعات از سال ۱۳۸۴تا ۱۳۸۸
  • معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از سال ۱۳۹۵
  • عضو کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی
  • عضو کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی
  • عضو ناظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی عضویت در کمیته ارتباطات ستاد بحران کشور
  • مجری طرح اجرای وظایف صیانتی و اجتماعی و فرهنگی در خصوص ارتباطات و فناوری ارتباطات
  • مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و عراق
  • مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و روسیه
  • نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس APT

واکنش جهرمی به ویدیو پسر 14 ساله در اینستاگرام

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به ویدئوی منتشر شده از گفت و گوی یک نوجوان ۱۴ ساله به یک بلاگر در اینستاگرام واکنش نشان داد. آذری جهرمی گفت که ویدئویی تلخ و آزار دهنده بوده است. اما او از کسانی که این ویدئو را دلیلی برای لزوم فیلتر اینستاگرام می‌دانند انتقاد کرد.

وزیر ارتباطات در موضع‌گیری خود گفت: "فردی این ویدیو را برای من فرستاد و گفت که اتاق فکری برنامه ریزی کرده تا این فیلم را به صورت گسترده پخش کنند و به شما برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند. به ایشان پاسخ دادم و هر چند ایشان گفت تدبیر کنید، ولی گفتم که طبیعتاً مسئولیت حوزه پالایش و فیلتر با مجموعه‌های دیگری هست که طبیعتاً آن‌ها در مورد این مکانیزم‌ها خودشان نظر می‌دهند. "

آذری جهرمی تأکید کرد: «فیلم تلخ و آزار دهنده بود به نظر می‌رسد نهاد‌هایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد. من هم از همان سه یا چهار شب پیش خواستم که آدرس پیدا کنند و همکارانمان بروند و اگر می‌توانیم کمک به این خانواده و این بچه کنیم و باید این بچه معصوم را از این شرایط نجات داد.»

وزیر ارتباطات با بیان اینکه به جای دعوا کردن باید به اصل مطلب که نجات دادن آن بچه هست بپردازیم، اظهار کرد: «اگر نهاد‌هایی مسئولیت تربیت و مسائل فرهنگ را مد نظر داشته باشند این مسائل به وجود نمی‌آید.»

آذری جهرمی ادامه داد: "توصیه من این است که نباید طوری وانمود کنیم که احساس ضد انقلاب این باشد که وضع کل مملکت همین است. اگر این مملکت کودکانی مثل ایشان دارد که باید به وضعیتش رسیدگی شود، که قطعا همین وضعیت هم آثار مشکلات دیگری در کشور است؛ شهید حججی و نوجوان‌های دین دار و معتقد به اسلام هم دارند. طوری وانمود نکنیم که انگار وضعیت تمامی نوجوان‌های ما این است. "

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش پیرامون دلیل عدم پیگیری اینترنت ویژه کودکان اظهار کرد: "ما به جد این مسئله را از روز اول پیگیری کردیم و شما بروید ببینید چه کسی از من در دادگاه شکایت کرد تا طرح اینترنت کودکان متوقف شود. "

 



+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری