پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۳۱
۹
۰
نسخه چاپی

لاکچری ترین ماشین های کریستیانو رونالدو 

لاکچری ترین ماشین های کریستیانو رونالدو 
در حالی که حتی خود رونالدو نمی داند که چند خودرو در طول این سال ها خریداری کرده است، در اینجا 10 مدل وجود دارد که او هرگز آنها را رها نمی کند.

تیتربرتر: شکی نیست که کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین ورزشکارانی است که تا به حال وجود داشته است. پسر کوچک اهل مادیرا، پرتغال، میراث خود را با فهرستی طولانی از سوابق و دستاوردهایی که تقریباً غیرممکن است تثبیت کرده است. ورزش حرفه ای فوتبال او، بیش از 2 دهه است که او را بسیار ثروتمند کرده است.

در سال 2020، فوربس گزارش داد که رونالدو اولین ورزشکار فعال در زمینه ورزش تیمی بود که از درآمد یک میلیارد دلار به بیش از یک میلیارد دلار رسید! با چنین پول های زیادی، او تقریباً می تواند هر خودرویی را که خیال او را قلقلک می دهد، خریداری کند. یکی دیگر از حقایق شناخته شده در مورد رونالدو، مانند اکثر ورزشکاران دیگر، این است که او علاقه زیادی به اتومبیل دارد. او به تازگی در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که تعداد مالکیت خود را از دست داده است. قطعی نیست که او چنین ناوگان گسترده ای را حفظ خواهد کرد، اما در اینجا چند خودرو ویژه وجود دارد که بعید است او هرگز آنها را رها کند.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون
بوگاتی شیرون

از بین همه خودروهای مجموعه فعلی رونالدو، به سختی می توان هیچ مدلی را دید که با سبک ماکو و اعتماد به نفس او مطابقت داشته باشد، به جز بوگاتی شیرون یک ابرخودرو هیولا که دارای 1479 اسب بخار نیروگاه W16 است.

او Chiron خود را خریداری کرد، که در رنگ خاکستری ظریف به پایان رسید، در سال 2017 و بر اساس شکل، اتومبیل با لمس های شخصی خاصی ارائه شد که شامل نشان CR7 در پشتی ها و قسمت های پایینی ستون های "C" روی خودرو است. 

بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس

بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس
بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس

کاپیتان فوتبال پرتغالی همیشه از طرفداران بزرگ برند بوگاتی بوده است و جای تعجب نیست که او نه یک ، بلکه دو بوگاتی در مجموعه خود دارد. دومی یک بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس، یک رکورددار سریع ترین رودستر تولید شده تا کنون است.

این ابرخودرو، که گفته می شود امروز بیش از 2 میلیون دلار ارزش دارد، می تواند از 0 تا 60 مایل در ساعت را در 2.6 ثانیه پرتاب کند و حداکثر سرعت آن به 254 مایل در ساعت برسد. بوگاتی رونالدو با نمای بیرونی مشکی و داخلی نارنجی به پایان رسیده است تا کنتراست ایجاد کند.

فراری F12 TDF

فراری F12 TDF
فراری F12 TDF

تنها 799 دستگاه از این ابرخودرو Prancing Horse ساخته شد و یکی از آنها به طور ایمن در جایی در بین مجموعه ستاره فوتبال ثابت شده است. F12 TDF ، مخفف "Tour De France" ، یک نوع هاردکور از F12 Berlinetta است.

در قلب آن یک V12 تنفس طبیعی قوی قرار دارد که 769 اسب بخار قدرت و 520 پوند فوت گشتاور تولید می کند. به او در سپتامبر 2017 این ماشین ویژه را تحویل گرفت و رنگ بدنه ای شبیه بورگوندی را انتخاب کرد که بر روی کالیپرهای ترمز زرد و سپرهای زرد فراری تأکید شده بود.

مک لارن سنا

مک لارن سنا
مک لارن سنا

مک لارن سنا بدون شک یکی از بهترین ماشین های با عملکرد امروز است که سرعت های وحشی مستقیم را با قابلیت های عالی در پیچ ها، چه در جاده های عمومی و چه در پیست های مسابقه ترکیب می کند.

کریستیانو رونالدو ممکن است به زودی سنا خود را به پیست نبرد، اما درک اینکه چرا او این خودرو را به عنوان بخشی دائمی از مجموعه اش می خواهد سخت نیست. تنها 500 دستگاه از سنا ساخته شده است، بنابراین حتی از F12 TDF نادرتر است.

لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی اونتادور
لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی اونتادور همه چیز درام و تاثیرگذار است. این خودرو در سال 2011 رونمایی شد و امروزه همچنان با طراحی بی انتها تحت تاثیر قرار می گیرد و البته V12 عظیم تنفس طبیعی در پشت کابین مسافر قرار دارد.

این موتور مانند هیچ چیز دیگری زوزه نمی کشد و 690 اسب بخار قدرت و 509 پوند فوت گشتاور تولید می کند، زیرا در 2.7 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت می رسد. این ماشین بی نقص نیست و به دلیل وضعیت نشستن ناخوشایند ضربه هایی را دریافت کرده است، اما ما مطمئن هستیم که رونالدو چندان بدش نمی آید ، زیرا او چند بار با آونتادور خود دیده شده است، که با رنگ مشکی مات مخفی کار کرده است.

مطالب مرتبط:

رولزرویس کالینان

رولزرویس کالینان
رولزرویس کالینان

Cullinan که از بزرگترین الماس تراش خورده جهان نامگذاری شده است، مطمئناً یکی از لوکس ترین SUV های ساخته شده است. دیگه چی؟ این یک مارک خودرو است که مدت ها میراث خود را به عنوان یکی از معتبرترین در صنعت تقویت کرده است.

افرادی که از Cullinan استفاده می کنند این کار را نه تنها به دلیل ویژگی های ارائه شده توسط خودرو بلکه به دلیل موقعیتی که توسط مارک "Spirit of Ecstasy" ارائه شده است، انجام می دهند. ما می توانیم ببینیم که چرا رونالدو از همان لحظه ای که روی آن چشمی می خواهد چنین چیزی را بخواهد.

فراری مونزا SP2

فراری مونزا SP2
فراری مونزا SP2

در ماه مه 2021، زمانی که رونالدو هنوز در باشگاه یوونتوس بود، به همراه رئیس باشگاه، برای یک رویداد منحصر به فرد، یک دیدار نسبتاً بحث انگیز از مقر فراری انجام داد. در آنجا، او با رانندگان F1 فراری، چارلز لکلرک و کارلوس سینز ملاقات کرد.

او با دست خالی بیرون نیامد و ما فقط در مورد سوغاتی صحبت نمی کنیم. همچنین گفته می شود رونالدو برای Ferrari Monza SP2 سفارش داده است که با رنگ قرمز خاصی که فقط "با دعوت" ارائه شده است، به پایان رسید. Monza SP2 یکی از سری های Icona فراری است و مطمئناً هر زمان که او در نهایت تحویل می گیرد، بخش خاصی از مجموعه او را تشکیل می دهد.

مرسدس بنز برابوس G V12 900

مرسدس بنز برابوس G V12 900
مرسدس بنز برابوس G V12 900

شریک فعلی رونالدو جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی است و در سی و پنجمین سالگرد تولدش، او را با سری محدود مرسدس بنز برابوس به ارزش تقریبا یک میلیون دلار شگفت زده کرد. گفته می شود این SUV تنها به تولید 10 نمونه محدود می شود و جورجینا باید مجبور به بستن چند رشته باشد تا بتواند یکی از این سوپراستارها را به دست آورد.

شادی او هنگامی آشکار شد که ماشین در فوریه 2020 به او اهدا شد و او با دوستان و خانواده جشن گرفت. سخت است که او را با توجه به کمیاب بودن و ارزش احساسی محض خود رها کند.

بوگاتی سنتودیچی

بوگاتی سنتودیچی
بوگاتی سنتودیچی

در آگوست 2020، چند رسانه خبری این خبر را منتشر کردند که رونالدو تقریبا 9 میلیون دلار برای جلب بودجه اختصاصی بوگاتی سنتودیچی فوق العاده بلافاصله پس از آنکه باشگاهش در آن زمان یوونتوس اف سی قهرمانی خود در سری A ایتالیا را جشن گرفت، جبران کرد.

خود رونالدو در این باره چیزی نگفته است، اما دلیل کمی برای شک در این ماجرا وجود دارد. او یکی از طرفداران بزرگ این برند است و به احتمال زیاد فرصتی را از دست نخواهد داد تا در آینده ای نزدیک به نمادی از بوگاتی تبدیل شود، بدون در نظر گرفتن این واقعیت که یکی از ده Centodieci در کنار پارک بسیار جالب به نظر می رسد. 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: زهره شعبانی 



+ 9
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری