پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۳۳
۱۰
۰
نسخه چاپی

نقش آفرینی نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه

نقش آفرینی نیلوفر کوخانی در سریال سرجوخه
سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در حال تولید است، یکی از بازیگران جوان این سریال نیلوفر کوخانی است که در ادامه به معرفی این بازیگر می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛‌ تولید مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با روایت یک ماجرای امنیتی متفاوت تولید می شود.

تازه ترین اثر احمد معظمی از تولیدات سیمافیلم است و بلافاصله پس از سریال موفق «خانه امن»؛ از آبان ماه سال 1399 شروع شده و مخاطب شاهد فضایی متفاوت از سایر آثار معظمی خواهد بود.

خلاصه داستان سریال سرجوخه

خلاصه داستان سریال سرجوخه
خلاصه داستان سریال سرجوخه

بنا بر این گزارش، محور اصلی سریال سرجوخه قصه ای اجتماعی امنیتی است. همچنین این مجموعه مانند سایر تولیدات مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده و احمد معظمی در مقام کارگردان دارای پروداکشنی بزرگ و پرلوکیشن و پر بازیگر است.

این سریال در چندین استان و 2 کشور خارجی تصویربرداری خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال سرجوخه

اسامی بازیگران سریال سرجوخه
اسامی بازیگران سریال سرجوخه

«حمیدرضا محمدی» بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» و همچنین برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر یکی از نقش های اصلی این مجموعه را ایفا می کند.

سامان صفاری در نقش کیان

علیرضا اوسیوند

پیام احمدی نیا

نیلوفر کوخانی

حبیب دهقان

آرش آصفی

سوتلانا سوپیلنیاک

معرفی عوامل سریال سرجوخه

«سرجوخه» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است و از دیگر عوامل این سریال می توان به: مشاوره تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو اشاره کرد.

زمان پخش سریال سرجوخه

ساعت پخش و بازپخش سریال سرجوخه از همین طریق اعلام خواهد شد .در مورد اینکه سریال سرجوخه چند قسمت است و از چه شبکه ای پخش خواهد شد نیز خبری در دست نیست .

بیوگرافی نیلوفر کوخانی

بیوگرافی نیلوفر کوخانی
بیوگرافی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن متولد 2 شهریورماه سال 1369 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی و همچنین دانش آموخته طراحی لباس از مجتمع فنی تهران است.

نام : نیلوفر

نام خانوادگی : کوخانی

تاریخ تولد : 1369/06/02

تحصیلات : فارغ التحصیل رشته کارگردانی

محل تولد : تهران

حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون

سالهای فعالیت : 1391 تاکنون

شروع فعالیت هنری نیلوفر کوخانی

شروع فعالیت هنری نیلوفر کوخانی
شروع فعالیت هنری نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی فعالیت هنری ش را ابتدا از پشت صحنه شروع کرد تا اینکه سرانجام در سال1391 نقش کوتاهی در سریال ستایش 2 ایفا کرد.

نیلوفر کوخانی پس از 4 سال دوری از عرصه بازیگری در سال 1395 در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و در کنار بازیگرانی مانند امیر آقایی، میلاد کی مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی به ایفای نقش پرداخت.

نیلوفر کوخانی همچنین در سال 1397 در سریال تاریکی شب و روشنایی روز به عنوان هنرپیشه نقش اصلی در کنار امیر حسین مدرس و فرهاد قائمیان جلوی دوربین رفت که سبب شهرت و محبوبیتش شد. 

مطالب مرتبط:

بازی نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن

نیلوفر کوخانی در سال 1399 در سریال خانه امن در نقش تابان خواهر ثمین هدایت به بازیگری سیما تیرانداز و نامزد پیام با بازی سامان صفاری به ایفای نقش پرداخته است.

مجموعهٔ تلویزیونی «خانه امن» در ژانر جنایی-سیاسی، به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب نژاد ساخته شده است که در آبان ماه ۹۹ بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است.

سریال خانه امن در واقع تلاش های وزارت اطلاعات در مقابله با گروهک تروریستی داعش و مقابله با فعالیت های ان در داخل و خارج از کشور را روایت می کند.

نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن در نقش تابان بازی کرده است

نیلوفر کوخانی در این سریال امنیتی، نقش تابان دارد. تابان، خواهر ثمین هدایت (با بازی سیما تیر انداز) است. ثمین هدایت، مدیرعامل یک مجتمع تجاری و رئیس باند پولشویی است که پس از مبادله، از تهران به پاریس رفته و آنجا توسط باندهای مافیا به قتل می رسد. 

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری ، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی، نیلوفر کوخانی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

بازی نیلوفر کوخانی در سریال قورباغه

سریال قورباغه، ساخته هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده می باشد و نیلوفر کوخانی در این مجموعه حضور داشت. این مجموعه داستانی درام، اجتماعی و معمایی دارد و به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می پردازد.

بازیگران سریال قورباغه را نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، نوید پورفرج و مهران غفوریان تشکیل می دهند. این اولین باری است نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال نقش آفرینی می کنند.

نیلوفر کوخانی و دلیل انتخاب بازیگری به زبان خودش

نیلوفر کوخانی
نیلوفر کوخانی

از علایق نیلوفر کوخانی می توان به ادبیات و شعر اشاره کرد:

بازیگری به من این فرصت را می دهد که بی نهایت زندگی را تجربه کنم، لحظاتی که جلوی دوربین هستم برای من به شدت ارزشمند است و من ثانیه به ثانیه آن را زندگی می کنم و قدردان آن لحظات هستم.

نقشی که من را به چالش بکشد و باعث شود حتی برای مدت کوتاهی آدم دیگری باشم برای من جذاب است، قطعا فیلمنامه و کارگردان کار هم در اولویت قرار دارند.

بازی در کنار هر بازیگری قطعا فرصت مناسبی است برای یادگیری و رشد و طبیعتا آرزوی هر بازیگری است که با کارگردان های مولف و صاحب سبک کار کند، من سینمای آقای شهبازی، آقای سیدی و آقای جیرانی را خیلی دوست دارم.

علایق نیلوفر کوخانی 

از علایق خانم کوخانی می توان به ادبیات و شعر اشاره کرد که به گفته خودش عاشق شعر های احمد شاملو بوده و به موسیقی به خصوص سبک جاز نیز علاقه دارد و گاه در کنسرت های خارجی هم حضور پیدا می کند.

نیلوفر کوخانی به فوتبال نیز علاقه دارد و از طرفداران تیم ملی آلمان است. 

نیلوفر کوخانی از بین بازیگران خارجی به «نیکول کیدمن» و کارگردانان به «جیم جارموش»  علاقه مند است. 

نیلوفر کوخانی و همسرش

به نظر می رسد نیلوفر کوخانی در سال 1391 و در سن 22 سالگی ازدواج کرده است ولی متاسفانه هیچ اطلاعاتی از همسر ایشون در دسترس نیست. 

فیلم های نیلوفر کوخانی

فیلم های نیلوفر کوخانی
فیلم های نیلوفر کوخانی

 

فیلم های سینمایی 

1- فیلم دختران زمستان

2- فیلم سینمایی تردید

سریال های تلویزیونی 

1- سریال ستایش 2

2- سریال چرخ و فلک

3- سریال تاریکی شب و روشنایی روز

4- سریال خانه امن

5- سریال هم بازی

نمایش خانگی 

 سریال قورباغه

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی 



+ 10
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری