پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۳۱
۷
۰
نسخه چاپی

قلعه های زیبا و دیدنی در فلوریدا

قلعه های زیبا و دیدنی در فلوریدا
بهترین قلعه های در فلوریدا را مشاهده کنید.

تیتربرتر: فلوریدا اولین جایی نیست که وقتی به قلعه ها فکر می کنید به ذهن می آید، اما از تعداد آنها تعجب خواهید کرد. آنها ممکن است کمی متفاوت از مواردی باشند که در سراسر اروپا مشاهده می کنید، اما این آنها را چندان چشمگیر نمی کند. اگر اژدها، سیاه چال ها و معماری فانتزی جعبه های شما را علامت زده اند، در اینجا 10 بهترین قلعه فلوریدا برای بررسی وجود دارد.

قلعه هاگوارتز، اورلاندو

قلعه هاگوارتز، اورلاندو
قلعه هاگوارتز، اورلاندو

از نظر فنی، این یک قلعه واقعی نیست، اما قلعه هاگوارتز مکانی برای غرق شدن در مسائل فنی نیست. این مکان جادویی، سرگرم کننده و بیشتر متعصبانه هری پاتر از آن چیزی است که تصور می کردید. با گلدسته های بلند و صدها مصنوعات هری پاتر (از جمله جام تری ویزارد، تفکر دامبلدور و سالن مرتب سازی)، این مکان برای جادوگران احتمالی باید بازدید شود. حتی نقاشی های زنده ای وجود دارد که هنگام عبور با شما صحبت می کنند. قلعه ها در داخل پارک های موضوعی Universal Studios و Islands of Adventures قرار دارند.

قلعه اوتیس، سنت آگوستین

قلعه اوتیس، سنت آگوستین
قلعه اوتیس، سنت آگوستین

سنت آگوستین دارای چندین قلعه از جمله قلعه بسیار باشکوه اوتیس است. یکی از تازه واردان صحنه، در سال 1988 توسط Ottis Sadler و Rusty Ickles ساخته شد. این قلعه که به سبک یک قلعه تاریخی ایرلندی ساخته شده است، توسط تیمی از مورخان اسقف کاتولیک شمال شرقی فلوریدا هدایت شد. نتیجه نهایی به منظور تداعی فضای یک ابی باستانی است. آیا موفقیت آمیز است چیزی است که باید خودتان با یک تور تصمیم بگیرید.

قلعه سیندرلا، اورلاندو

قلعه سیندرلا، اورلاندو
قلعه سیندرلا، اورلاندو

مسلماً هیچ چیز تاریخی و معماری در مورد قلعه سیندرلا در پادشاهی جادویی دیزنی وجود ندارد، اما در فلوریدا، یک قلعه است و بسیار سرگرم کننده است. از این رو، در جمع 10 مورد از 10 قلعه برتر برای بازدید، در شماره 8 قرار گرفته است. با ارتفاع بیش از 180 فوت، مطمئناً یک منظره چشمگیر است؛ حتی بیشتر به لطف استفاده از چشم انداز اجباری، که باعث می شود حتی بلندتر از آنچه که هست به نظر برسد.

ویلا زورایاد ، سنت آگوستین

ویلا زورایاد ، سنت آگوستین
ویلا زورایاد ، سنت آگوستین

به نظر می رسد قلعه ها و عجیب و غریب مانند عشق و ازدواج در کنار هم قرار می گیرند. ویلا زورایادا فرقی نمی کند. این قلعه در سال 1863 توسط میلیونر عجیب و غریب فرانکلین دبلیو اسمیت ساخته شد، اما عجیب و زیبا است و بیش از یک شباهت گذرا به کاخ الحمبرا در اندلس اسپانیا دارد. برجسته ترین آن فرش گربه مقدس با قدمت 2400 ساله است که گزارش شده است از موی گربه های قدیمی ساخته شده است که زمانی در ساحل رود نیل زندگی می کردند. 

عمارت وایتهال، پالم بیچ

عمارت وایتهال، پالم بیچ
عمارت وایتهال، پالم بیچ

عمارت وایتهال که به عنوان شگفت انگیزتر از هر قصر در اروپا، بزرگتر و باشکوه تر از هر خانه خصوصی دیگر در جهان" توصیف می شود، به همان اندازه قابل توجه است که مواد تبلیغاتی آن است. قلعه 75 اتاقه Gilded Age که زمانی محل زندگی هنری فلاگلر، بزرگ راه آهن بود، یک جواهر معماری است و دارای یک فضای داخلی زیبا از جنس نئوکلاسیک زیبا و حیاطی است که شبیه به مواردی است که در کاخ های مدیترانه ای یافت شده است. 

مطالب مرتبط:

نگهبان قلعه، سنت آگوستین

نگهبان قلعه، سنت آگوستین
نگهبان قلعه، سنت آگوستین

قلعه دیگری برای بررسی اینکه آیا در سنت آگوستین هستید، نگهبان قلعه است. به گزارش visitstaugustine ، قلعه الهام گرفته از مورها در سال 1887 به عنوان خانه زمستانی ویلیام واردن و خانواده اش ساخته شد. در دهه 1940، توسط نویسنده برنده جایزه پولیتزر، ماجوری کینان راولینگز و همسرش نورتون باسکین، به هتل تبدیل شد. ریپلی یک مهمان مکرر بود و یک دهه بعد، وی ملک را خرید و آن را به اولین موزه ریپلی باور کنید یا نه تبدیل کرد. امروزه هنوز مجموعه اصلی عجایب او وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند آن را به عنوان بخشی از یک تور با راهنما مشاهده کنند.

Castillo de San Marcos ، St. Augustine

Castillo de San Marcos ، St. Augustine
Castillo de San Marcos ، St. Augustine

ادعای اصلی شهرت Castillo de San Marcos وضعیت آن به عنوان قدیمی ترین قلعه بنایی در ایالات متحده است. بیش از 450 سال پیش توسط اسپانیایی ها برای دفاع از فلوریدا و مسیر تجاری اقیانوس اطلس ساخته شد. با توجه به سن آن، وضعیت بسیار خوبی دارد.

قلعه سلیمان، اونا

قلعه سلیمان، اونا
قلعه سلیمان، اونا

قلعه سلیمان به عنوان یکی از جذاب ترین قلعه های فلوریدا توسط Only In Your State نامگذاری شده است ، اثر هنرمند هوارد سلیمان است. این یک شاهکار عجیب و غریب است: سه طبقه بلند و پر از صفحات چاپی احیا شده، این یک قلعه است ... اما نه آنطور که ما می شناسیم. همه چیز با حس سرگرمی و خلاقیت تزریق شده است، درست تا قایق در رستوران Moat ، که همانطور که از نامش پیداست، رستورانی است که روی یک قایق در خندق حرکت می کند.

 قلعه مرجانی، Homestead

 قلعه مرجانی، Homestead
 قلعه مرجانی، Homestead

اگر فکر می کردید قلعه سلیمان کار یک نابغه عجیب و غریب است، فقط صبر کنید تا قلعه مرجان را ببینید. کل خلقت نتیجه تمایل یک فرد برای ایجاد استون هنج کوچک خود است. خوب، ما کمی می گوییم ... روی هم رفته، بیش از 1000 تن سنگ دارد. اینکه این سنگ ها دقیقاً چگونه به آنجا رسیده اند، سوالی است که هیچ کس نتوانسته به آن پاسخ دهد. ما می دانیم که از سال 1923-1951، ادوارد لیدسکالن سنگ را بیرون کشید ، منتقل کرد و تراش داد، اما اینکه چگونه این کار را بدون استفاده از یک قطعه ماشین انجام داد، رازی است که او به گور برد. از جمله ویژگی هایی که باید به آن توجه کنید شامل صندلی گهواره ای، تلسکوپ Polaris و دروازه 7 تنی است که با لمس انگشت باز می شود ... همه آنها کاملاً از سنگ مرجانی ساخته شده اند.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسندهک زهره شعبانی 



+ 7
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری