پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۰
۹
۰
نسخه چاپی

فیلم مبارزه الهه منصوریان در سوپر فایت WLF

فیلم مبارزه الهه منصوریان در سوپر فایت WLF
در این ویدئو می توانید مبارزه الهه منصوریان با حریف چینی در سوپر فایت WLF را ببینید.

به گزارش تیتربرتر؛ الهه منصوریان قهرمان پرافتخار ووشوی ایران در ادامه‌ موفقیت‌های خود در مبارزات حرفه‌ای‌ سازمان WLF، امروز (شنبه - 3 مهر ماه) به مصاف حریفی چینی رفت و موفق شد در راند نخست حریف خود را ناک‌اوت کند. ویدئو این مسابقه را در پایان این خبر ببینید.

جزئیات مبارزه دوم الهه منصوریان با ژانگ منگ در سوپر فایت WLF

جزئیات مبارزه دوم الهه منصوریان با ژانگ منگ در سوپر فایت WLF
جزئیات مبارزه دوم الهه منصوریان با ژانگ منگ در سوپر فایت WLF

 

این دومین پیروزی الهه منصوریان در سازمان WLF بود و او برای کسب کمربند این سازمان باید در دو مبارزه دیگر نیز به پیروزی دست پیدا کند. 

از نکات قابل توجه پایان بازی و در حالی که مربی و هم تیمی‌های منصوریان منتظر بودند تا جشن پیروزی برپا کنند، او در سالن ماند و با کمک به حریفش او را از رینگ خارج کرد و از نظر روحی او را آرام کرد.

مرداد ماه 1400 بود که مسابقه اول الهه منصوریان در یک مبارزه جذاب از پس  ژانگ منگ در سوپر فایت WLF برآمد حالا در پایان خبر می توانید

جزئیات مبارزه اول الهه منصوریان با ژانگ منگ در سوپر فایت WLF

الهه منصوریان که عضو باشگاه سپاهان شده است، با حمایت این باشگاه در رقابت های سوپر فایت WLF شرکت کرد و با شکست دادن رقیب خود در گام نخست خود برای قهرمانی و دریافت کمربند WLF خیز برداشت. الهه منصوریان بعد از پیروزی در اولین مبارزه، به چهار پیروزی دیگر نیاز دارد تا صاحب کمربند WLF و جایزه بزرگ شود.

ورزشکارانی اجازه دارند در این رقابت‌ها شرکت کنند که یا از قهرمانان K۱باشند یا در ووشو، کیک‌بوکسینگ یا جیجیتسو به قهرمانی جهان رسیده باشند. منصوریان با پشتوانه‌ مقام‌های جهانی که در ووشو دارد، ۲ سال پیش مجوز حضور در مبارزات این سازمان را گرفت. نزدیک به یک سال و نیم پیش او نخستین حریف چینی‌اش را شکست داد و شنبه‌شب دومین حریف.

 در این رقابت‌ها که در چین برگزار می‌شود، الهه در مبارزه اول که قبل از شیوع کرونا برگزار شد، ووشوکار چینی را برد. الهه در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا به این ووشوکار باخته بود. او شنبه شب هم ژانگ منگ را شکست داد، مبارزی که قهرمانی K۱دارد و نفر سوم رنکینگ WLF است. پیروزی منصوریان در یکی از شبکه‌های تلویزیونی چین که این مبارزات را پوشش می‌دهد، بازتاب گسترده‌ای داشت.

منصوریان برای گرفتن کمربند طلایی ۴ مبارزه دیگر در پیش دارد. نه حریفان بعدی او مشخص است و نه زمان برگزاری مسابقات. گفته می‌شود خواهران الهه؛ شهربانو و سهیلا هم قرار است در مبارزات این سازمان شرکت کنند. با لغو مسابقات قهرمانی جهان که قرار بود در آمریکا برگزار شود و شایعه حضور خواهران منصوریان در سازمان WLF  به‌نظر می‌رسد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲آخرین حضور آنها در رشته ووشو باشد. به‌هرحال درآمد بالای این مبارزات وسوسه‌کننده است و هر ورزشکار به ازای هر پیروزی نزدیک به ۴۰۰تا ۵۰۰‌ میلیون تومان درآمد کسب می‌کند.

بیوگرافی الهه منصوریان

الهه منصوریان (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۰ در سمیرم، اصفهان) ووشوکار ایرانی در بخش سان‌دا است. وی تاکنون موفق به کسب سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شده‌است. نشان نقره در سال ۲۰۰۹ و برنز در سال ۲۰۱۱ از دیگر افتخارات او در مسابقات جهانی می‌باشد. منصوریان در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ نشان نقره و در گوانگژو ۲۰۱۰ مدال برنز کسب کرده است. دو خواهر دیگر او شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان از قهرمانان به‌نام ووشوی ایران و جهان می‌باشند.

مطالب مرتبط:

حواشی الهه منصوریان

الهه منصوریان به همراه خواهرش شهربانو در طی یک برنامه ضبط شده محاوره محور درخصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده بازیگر سینما با وعده‌های مالی شامل خانه و خودرو به اضافه صد میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آنها آمد و از آنها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند. آنها اظهار کردند پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی‌رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای عهد چرخنده نشد و چیزی دریافت نکردند.

سرمربی تیم ووشو بانوان سپاهان

من سپاهان را دوست داشتم برای این تیم بازی می‌کردم و مبلغ قرارداد برایم مهم نبود ولی بهتر است باشگاه‌های داخلی ارزش کار ما را بدانند.» الهه منصوریان که سرمربی تیم ووشو بانوان سپاهان هم هست، درخصوص نایب قهرمانی این تیم در لیگ نیز اظهار کرد: «هرچند می‌توانستیم قهرمان شویم ولی نایب قهرمان شدیم چون تیمی را که در پنج روز جمع کنی، نمی‌توانی مدعی قهرمانی باشی، کسب همین نایب قهرمانی نیز واقعاً سخت بود. در لیگ من هم بازیکن بودم و هم مربی که کار خیلی سنگین بود چون هم باید تمرین می‌کردم و هم به بازیکن‌ها تمرین می‌دادم ولی تجربه خوبی بود.»

لیگ ووشو، یکی از جذاب‌ترین‌هاست با زور همدیگر را تمرین می‌دهیم! شهربانو و سهیلا منصوریان حضورشان در ووشو را مدیون الهه می‌دانند. جالب است که الهه هم به خواهرانش اعتماد دارد و می‌گوید آنها با تشویق‌های خود همواره یاری‌اش کرده‌اند و به نوعی همراهش بودند. الهه در بین خواهران منصوریان از همه آنها پرافتخارتر است و خواهرانش هم به تکنیک فوق‌العاده او در ووشو صحه می‌گذارند. برای حضور در لیگ ووشو آماده می‌شوی؟ بله درحال آماده شدن برای حضور در لیگ ووشو هستم.

قرار بود امسال در تیم بیمه رازی باشم اما به توافق نرسیدم و با قراردادی دو ساله به تیم فولاد مبارکه اصفهان پیوستم. خواهرانم هم در این تیم حضور دارند و تیمی قدرتمند را تشکیل داده‌ایم. به تازگی تمریناتمان را هم آغاز کرده‌ایم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را در لیگ کسب کنیم. البته من به‌عنوان مربی در این تیم حضور دارم و خواهرانم بازیکن هستند.

بعد از مسابقات لیگ هم تمرینات تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی آغاز می‌شود که امیدوارم از این تورنمنت با دست پر برگردیم. فکر نمی‌کنی با حضور خواهران منصوریان در تیم فولاد مبارکه لیگ ووشو تک قطبی می‌شود؟ نمی‌توانم منکر این شوم که تیم ما قوی است اما از آن‌جایی که در لیگ ووشو هم مسابقات ساندا برگزار می‌شود و هم تالو، فقط ما قدرتمند نیستیم.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی




+ 9
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری