پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۲۶
۱۰
۰
نسخه چاپی

نقش لیلی در سریال میدان سرخ کیست؟

نقش لیلی در سریال میدان سرخ کیست؟
سریال میدان سرخ که در حال پخش می باشد در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال ایرانی میدان سرخ جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی عاشقانه با رویکردهای اجتماعی و خانوادگی روایت میشود. فیلمنامه سریال نمایش خانگی میدان سرخ به قلم سارا سلطانی و علی مسعودی نیا به رشته تحریر درآمده است.

داستان و معرفی سریال میدان سرخ

داستان و معرفی سریال میدان سرخ
داستان و معرفی سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ یک اکشن جنایی خوب، پرماجرا و پر کاراکتر است که هم معمایی است و جایی برای کشف می‌گذارد و هم درباره رقابت و جنگ بین گروه‌های تبهکاری است که تماشاگر را با خودش همراه می‌کند. از طرفی نام چهار کارگردان خوب در شناسنامه‌ کار وجود دارد که نام هرکدامشان در هر اثری کنجکاوی برانگیز است؛ ابراهیم ابراهیمیان که هرچند این کار اولین سریال او محسوب می‌شود اما کارگردانی فیلم‌‌های خوبی مثل آااادت نمی‌کنیم و پیلوت را در کارنامه دارد. نیما اقلیما را هم با فیلم خوب امیر می‎شناسیم، مشق عشق و سقوط یک فرشته از بهرام بهرامیان را هم از یاد نمی‎بریم و در آخر کمال تبریزی که برای همه سینمادوستان و سریال‌بازها شناخته شده است. چه کسی است که سریال درخشان دوران سرکشی یا شهریار را فراموش کند.

حضور تعداد زیادی بازیگر و ستاره سینما با گریم‌های جذاب و دیدنی هم به این دلیل‌ها اضافه کنید؛ مهتاب کرامتی بعد از حضور در سریال ناموفق رقص روی شیشه برای دومین بار حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. او یکی از نقش‌های اصلی این سریال را دارد و مثل همیشه خوش درخشیده. حمید فرخ‌نژاد نیز با گریمی متفاوت و نقشی کلیدی  در سریال میدان سرخ بسیار پرقدرت ظاهر شده و چیزی از یک پدرخوانده کم ندارد.

علی مصفا با همان آرامش همیشگی این‌بار پایش وسط ماجرایی جنایی است و باید ببینیم چطور هم ویژگی‌های ذاتی خودش را حفظ کرده و هم از پس این نقش برآمده است. بهرام افشاری با نقش‌های متفاوتی که قبول می‌کند بازی‌هایش را دیدنی‌تر کرده است. این‌بار پای عشق و عاشقی هم به میان آمده و باید دید افشاری چطور این نقش را از آب درآورده است. سعید داخ در کنار فرخ‌نژاد و مصفا تیم ۳ نفره‌ جالبی شده‌اند. … و اما متفاوت‌ترین نقش و گریم هم به رضا یزدانی رسیده. هرچه از رضا یزدانی در ذهنتان دارید، فراموش کنید و منتظر باشید تا گروچف میدان سرخ را ببینید.

سوگل قلاتیان در سریال میدان سرخ

سوگل قلاتیان در سریال میدان سرخ
سوگل قلاتیان در سریال میدان سرخ

سوگل قلاتیان در سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در نقش لیلی اشراقی حضور دارد این سریال به تازگی منتشر شده و سوگل با بازی خوبش به بهترین نحو ممکن در این سریال درخشید .

خلاصه میدان سرخ

سریال میدان سرخ ماجرایی جنایی، اکشن و هیجان‌انگیز دارد. مثل همه کارهای جنایی درجه‌یک، اینجا هم همه عناصر جذابیت وجود دارد؛ اسلحه، عشق، خیانت، دو راهی، قتل، گروگان‌گیری، فرار، گروه تبهکاران، اسم‌های عجیب‌وغریب و… پس اگر عاشق فیلم‌هایی با این ویژگی هستید حتما از تماشاگران ثابت سریال میدان سرخ خواهید شد. در خلاصه رسمی داستان آمده است: «شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد؛ اما به‌واسطه پنهان‌کاری و دروغ‌های شوهرش با اتفاقی هولناک روبه‌رو می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد…»

بیوگرافی سوگل قلاتیان در میدان سرخ

بیوگرافی سوگل قلاتیان در میدان سرخ
بیوگرافی سوگل قلاتیان در میدان سرخ

سوگل قلاتیان زاده 10 اسفند 1364 در تهران، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

نام اصلی : سوگل قلاتیان زاده

متولد : 10 اسفند 1364 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر و کارگردان

مدرک تحصیلی : لیسانس کارگردانی

سالهای فعالیت : 1388 تاکنون

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد وی علاوه بر بازیگری تجربه چند کار با عنوان کارگردان نیز دارد.

وضعیت ازدواج و همسر سوگل قلاتیان

از وضعیت ازدواج و همسر سوگل قلاتیان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

علاقه به لیلا حاتمی

در فیلم رگ خواب بود که خانوم لیلا حاتمی بازی کرد و از کارگردانا آقای بهرام توکلی بود که من خیلی دوست داشتم با ایشون کار کنم از قضا ایشونم خودشونم به من پیشنهاد بازی در فیلمی را دادن و قرار داد و همه چی اوکی شد اما مثل اینکه کلا این پروژه کار نشد.

آغاز فعالیت

سوگل قلاتیان فعالیت بازیگری اش را از هنرستان تئاتر شروع کرده است، تاکنون تئاترهای بی شماری را بازی و کارگردانی کرده است البته قلاتیان در دوران کار حرفه ایش، دوبلوری هم انجام داده است.

مطالب مرتبط:

اولین تجربه سینمایی سوگل قلاتیان

اولین تجربه سینمایی سوگل قلاتیان
اولین تجربه سینمایی سوگل قلاتیان

نخستین اثر سینمایی قلاتیان فیلم سیب و سلما به کارگردانی حبیب الله بهمنی در سال 1389 بود که در جشنواره فجر بیست و نهم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد و مردم زیادی را با خود همسو کرد ، بازی او در تئاتر و حضور دستیار و کارگردان باعث حضورش در این فیلم شد.

در حاشیه و تجربه ناموفق در کار مهران مدیری

او اولین بار با سریال درحاشیه مهران مدیری در تلویزیون دیده شد.

سوگل قلاتیان بعنوان بازیگر در سریال درحاشیه مهران مدیری حضور داشت اما با حاشیه های بوجود آمده این سریال 90 قسمتی با اعتراض پزشکان این مجموعه در کمتر از 30 قسمت متوقف شد و در نهایت فیلمنامه تغییر کرد و در سری دوم درحاشیه کلا نقشی برای وی در نظر گرفته نشد.

مدلینگ

قلاتیان از جمله بازیگرانی است که در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد و در کار تبلیغات محصولات و برند های معروف می باشد.

آثار سوگل قلاتیان

آثار سوگل قلاتیان
آثار سوگل قلاتیان

 

تلویزیون

همچون سرو (بیژن بیرنگ) (1389)

در حاشیه (مهران مدیری) (1393)

لیسانسه ها (سروش صحت) (1396)

شرایط خاص (مجموعه تلویزیونی) (وحید امیرخانی) (1397)

فعالیت در سینما

یک روز بخصوص (1394)

تیک آف (1394)

دوران عاشقی (1393)

طبقه حساس (1392)

خیابان های آرام (1389)

سیب و سلما (1389)

کارگردان

پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری

اورستیا

بازیگر

به خاطر یک مشت روبل

خدای کشتار

مرغ دریایی

دایی وانیا

پپرونی برای دیکتاتور

بانویی از اسلو

یک روز تابستانی

جوایز و افتخارات سوگل قلاتیان

جوایز و افتخارات سوگل قلاتیان
جوایز و افتخارات سوگل قلاتیان

کسب رتبه ی نخست خوانشگر زن در در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استهبان. – کسب رتبه ی نخست خوانشگر زن در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران. – کسب رتبه ی نخست بازی دهندگی عروسک بخش بزرگسال دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشگاهی ایران. – کسب جایزه ی ویژه ی هیئت داوران در پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران برای نمایش “پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” – تقدیرشده به عنوان برترین کارگردانان جوان سال 1391 درجشن کانون کارگردانان خانه تئاتر. – نامزد بهترین بازیگری زن در نهمین جشن بازیگر برای بازی در نمایش “بخاطر یک مشت روبل” . – نامزد بهترین کارگردانی در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر تجربه برای نمایش “اورستیا”. – نامزد بهترین کارگردانی در پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی برای نمایش ” پروانه های غمگین من …”. اشاره کرد.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی 



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری