پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷
۷
۰
نسخه چاپی

زمان بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022

زمان بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022
ساعت بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022 مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ زمان دقیق دیدارتیم ملی فوتبال ایران با تیم‌ امارات مشخص شد.

تیم ملی فوتبال ایران از ۱۵ مهر در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر به مصاف رقبای خود خواهد رفت و دو دیدار را به ترتیب برابر امارات و  کره جنوبی انجام خواهد داد.

به همین منظور، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری مسابقات ایران را به صورت دقیق اعلام کرده است:

ساعت بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022

ساعت بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022
ساعت بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022

 

بازی فوتبال ایران با امارات در مقدماتی جام جهانی 2022 از ساعت 20:15 دقیقه روز پنجشنبه  15 مهر در  استادیوم زعبیل شهر دبی برگزار می شود.

آخرین وضعیت تیم امارات برای بازی با ایران

در فهرست جدید تیم ملی فوتبال امارات 31 بازیکن شامل علی خصیف، فهد الظنحانی، عادل الحوسنی، محمد الشامسی، بندر الاحبابی، محمد برغش، عبدالعزیز هیکل، شاهین عبد الرحمن، ولید عباس، محمود خمیس، خلیفة الحمادی، احمد راشد، محمد العطاس، الحسن صالح، یوسف جابر، ماجد حسن، یحیى نادر، علی سالمین، عبد الله رمضان، محمد عباس، عبدالله حمد، ماجد راشد، فابیو لیما، خلفان مبارک، خلیل الحمادی، محمد جمعة، طحنون الزعابی، علی صالح، زاید العامری، علی مبخوت و سباستین تیگالی حضور دارند.

قرار است فهرست نهایی تیم ملی فوتبال امارات پس از انجام چند جلسه تمرینی مشخص شود.

تیم ملی فوتبال امارات 15 مهر در سومین بازی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا میزبان ایران است و 20 مهر به مصاف عراق خواهد رفت. در این گروه ایران با 6 امتیاز صدرنشین است.

صحبت های اسکوچیچ پیش از بازی با امارات

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با اینکه در ادامه راه کار سختی داریم، ولی تلاشمان حفظ شکست ناپذیری است.

 اسکوچیچ گفت: آگاه هستم که مهمترین چیز، بازی پیش روی ماست، نه مسابقات قبلی؛ بنابراین ما همیشه باید یک ذهنیت برنده داشته باشیم و ایران مدت‌ها بود که عراق و بحرین را شکست نداده بود، اما ما با همه این‌ها خوب کنار آمدیم و الان تلاش می‌کنیم روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنیم.

وی افزود: ما قدم به قدم به یک هدف بزرگ که حضور در جام جهانی قطر است نزدیک می‌شویم، شاید از نظر نیروی انسانی تیم کاملا متعادلی نداشته باشیم و همه بازیکنانمان در سطح بالا بازی نکنند، اما ما در سراسر جهان بازیکنان متخصصی داریم.

 ملی پوشان فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات ۹ بازی متوالی است که شکست نخورده اند و ۱۰ مهر عازم امارات می‌شوند تا ۱۵ مهر مقابل تیم ملی این کشور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صف آرایی کنند.

صحبت های سامان قدوس درباره آخرین وضعیت تیم ملی

صحبت های سامان قدوس درباره آخرین وضعیت تیم ملی
صحبت های سامان قدوس درباره آخرین وضعیت تیم ملی

 

 قدوس که این فصل با تیم برنتفورد در لیگ برتر انگلیس حضور دارد،صحبتهای مختلف و جالبی را مطرح کرده است: 

چرا فیکس بازی نمی‌کنی؟

رؤیای من همیشه حضور در بهترین لیگ‌های دنیا بود و خیلی خوشحالم که در سطح اول فوتبال انگلیس بازی می‌کنم. پیش از هر چیزی امیدوارم دقایق بیشتری برای بازی کردن پیدا کنم. در حال حاضر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم می‌جنگم و هیچ‌گاه از قرار گرفتن در این وضعیت (بازی نکردن) رضایت نداشته‌ام. به همین خاطر باید بجنگم و سعی کنم بهترین عملکردم را نشان دهم. در حال حاضر هدفم این است که سعی کنم دقایق بیشتری به میدان بروم و امیدوارم بهتر عمل و بازی کنم.

اسکوچیچ -کی‌روش تفاوتها و شباهتها 

سؤال سختی است. کی‌روش را کمی بیشتر می‌شناختم و در اردوهای بیشتری با او بودم. فکر می‌کنم تاکنون در دو یا سه اردو زیرنظر دراگان بوده‌ام، برای همین به نسبت کی‌روش شناخت خیلی خوبی از اسکوچیچ ندارم. چیزی که اما دیده‌ام این است که اسکوچیچ مربی خوبی است و دوست دارد در تمرینات و بازی‌های از تاکتیک‌های زیادی استفاده کند. از بازی در تیم ملی زیرنظر اسکوچیچ بیشتر لذت می‌برم و فکر می‌کنم او به نسبت کی‌روش اعتماد بیشتری نسبت به من دارد و از این بابت خوشحالم.فکر می‌کنم نسبت به یک یا دو سال گذشته  بازیکن بهتری شده‌ام و به همین خاطر اعتماد بیشتری نسبت به من بابت کاری که می‌کنم، وجود دارد.

مطالب مرتبط:

دو پیروزی تیم ملی در راه جام جهانی 

در تیم ملی بازیکنان جوان زیادی داریم که بسیار باانگیزه و تشنه موفقیت هستند و با توجه به سن‌شان نسبت به بازیکنان مسن‌تر تیم می‌توانند به تیم انرژی بدهند. در ماه ژوئن سه، چهار بازی خیلی مهم داشتیم که باید در هر بازی به پیروزی می‌رسیدیم. پیش از این بازی‌ها بود که بازیکنان بزرگ تیم جلسه‌ای داشتند و از اهمیت این بازی‌ها گفتند که همین در ما انگیزه ایجاد کرد تا رقبای‌مان را شکست دهیم و همین کار را هم کردیم.

از خودت راضی بودی؟

 فکر می‌کنم در بازی با سوریه و عراق بد بازی نکردم، سعی کردم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم و فکر می‌کنم تأثیر خودم را هم گذاشتم. تیم هم در آن دو بازی عملکرد واقعاً خوبی داشت. در حال حاضر رقابت خیلی نزدیکی در تیم ملی وجود دارد و بازیکنان جوان باانگیزه‌ای وجود دارند که اگر بهترین عملکردمان را به نمایش نگذاریم، آنها جای ما را در ترکیب خواهند گرفت.

صحبت‌های کریم انصاری‌فرد پیش از بازی با عراق 

کریم انصاری‌فرد یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی و یکی از کاپیتان‌های تیم است و یکی از بازیکنانی است که در رختکن بیشتر صحبت می‌کند. کریم، جهانبخش و طارمی بازیکنانی هستند که خیلی خوب صحبت می‌کنند. ترکیب خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان را در تیم ملی داریم. بازیکنان بزرگ تیم خیلی خوب در رختکن صحبت و انگیزه خوبی در ما ایجاد می‌کنند. آنها در عین صحبت با ما فروتن هستند و گوش دادن به صحبت‌های آنها فوق‌العاده است.

دو بازی پیش‌روی تیم ملی با امارات و کره جنوبی 

اید همانند بازی‌های قبلی به کارمان ادامه دهیم و همین روند را در پیش بگیریم. در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌بریم، اعتماد به نفس خوبی داریم و تنها باید در خودمان انگیزه لازم را برای بازی با امارات و کره جنوبی ایجاد کنیم. باید همانند یک ماشین به وظیفه خود عمل کنیم.

رابطه‌ با هم‌تیمی‌ها در تیم ملی 

 ارتباط خوبی با همه بازیکنان دارم و حالا زبان فارسی‌ام بهتر و بهتر شده است. هرچند هنوز آنطور که باید در صحبت کردن به زبان فارسی خوب نیستم، اما می‌توانم با همه صحبت و شوخی کنم. رابطه صمیمی با امیر عابدزاده دارم، اما می‌توانم با هر یک از بازیکنان تیم ملی بنشینم و صحبت کنم و مشکلی از این بابت ندارم.

امیر شایسته حضور در تیم ملی است 

عابدزاده پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و برای او واقعاً خوشحالم. امیر می‌تواند بهتر و بهتر هم شود و انرژی فوق‌العاده‌ای دارد و حتی زمان‌هایی که به میدان نمی‌رود، سعی می‌کند در هم‌تیمی‌هایش ایجاد انگیزه کند. امیر در تیم ملی خیلی فرصت بازی پیدا نکرده، اما خیلی‌ها بر این باورند که او شایسته ایستادن در درون دروازه تیم ملی است. شرایط سخت است چون ما دروازه‌بان‌های خوبی در تیم ملی داریم که کارشان را خوب انجام می‌دهند که در این شرایط باید جنگید.

این تیم ملی به کجا می‌رسد؟

خیلی به دوردست فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم بازی به بازی پیش بروم و کارهای خوبی انجام دهم. هدفم البته بازی با تیم ملی در جام جهانی است و اینکه در ترکیب تیم باشم و به عنوان تیم اول یا دوم از گروه‌مان صعود کنیم. در آسیا هم می‌خواهیم همیشه تیم اول باشیم و در جام ملت‌های آسیا سعی کنیم به قهرمانی برسیم.

بهترین بازی‌ات برای تیم ملی کدام بازی بوده است؟

بازی مقابل مراکش در مرحله گروهی جام جهانی 2018. آن دیدار اولین مسابقه ما در جام جهانی بود، آن گل ما، جو فوق‌العاده‌ ورزشگاه و همه چیز آن دیدار...؛ مسابقه‌ای بود که هرگز فراموش نخواهم کرد.

سامان در پاسخ به این پرسش که «کدام بازیکنان در تیم ملی بیشتر از همه سورپرایز کننده بوده است؟»، گفت: در حال حاضر باید بگویم مهدی قایدی.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری