پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۸
۴
۰
نسخه چاپی

چرا اعتماد در روابط مهم است؟

چرا اعتماد در روابط مهم است؟
برای اینکه در زندگی زناشویی خود اعتماد را ایجاد کنید، مقاله زیر را با دقت بخوانید.

تیتربرتر: اعتماد مانند تکنیک ABC روابط است. بدون اعتماد نمی توانید جملات بسازید و در داستان عشق خود سفر کنید. اما اعتماد چیزی فراتر از احساس امنیت کافی با همسرتان برای رابطه جنسی یا گفتگوهای گاه به گاه است. بیایید بررسی کنیم که چیست و چگونه می توانید در ساخت آن پیش بروید.

چرا اعتماد در روابط مهم است؟

چرا اعتماد در روابط مهم است؟
چرا اعتماد در روابط مهم است؟

روابط مانند مشارکت هستند. آنها نمی توانند پیشرفت کنند مگر اینکه هر دو طرف متقابلاً به یکدیگر اعتماد کرده و با یکدیگر همکاری کنند. برای پیروزی بر همسرتان، نیازی نیست که انسان کاملی باشید، فقط کمی اعتماد داشته باشید و با او زندگی طولانی خواهید داشت.

اهمیت اعتماد در یک رابطه

  • اعتماد در مورد میزان تعهد شما در رابطه صحبت می کند.
  • به شما این امکان را می دهد که بدانید آیا برای یکدیگر مناسب هستید یا خیر.
  • داشتن اعتماد عمیق، سنگ بنای روابط طولانی مدت و برآورده کننده است.

نشانه هایی که می توانید به شریک خود اعتماد کنید

نشانه هایی که می توانید به شریک خود اعتماد کنید
نشانه هایی که می توانید به شریک خود اعتماد کنید

آیا می خواهید بدانید چه نشانه هایی به زوج ها می دهد که بدانند اعتماد خوبی به یکدیگر دارند؟ اینجا اند:

1. مکالمات را باز کنید

او هیچ چیز را از شما پنهان نمی کند و همه چیز را در مورد روز خود به اشتراک می گذارد. از کوچکترین جزئیات گرفته تا آنچه در زندگی همکارانش یا زندگی گذشته اتفاق افتاده است، او همه چیز را آشکار نگه می دارد و به شما اجازه می دهد ایمان خود را در رابطه تقویت کنید.

2. صمیمیت فیزیکی

اگر شریک زندگی شما نمی تواند در برابر تمایل به بغل کردن شما، بغل کردن شما یا بوسه بدون هیچ دلیلی مقاومت کند، آن را با برانگیختگی جنسی اشتباه نگیرید. این نشانه صمیمیت فیزیکی است که برای روابط خوب است و وفاداری بین شرکا را نشان می دهد.

3. بخشیدن یکدیگر

شاید شما در گذشته با همسرتان مشاجره داشته اید، اما این بدان معنا نیست که شما باید روابط آینده خود را خراب کنید. اگر شریک شما اشتباهات گذشته خود را می بخشد و جزئیات را به شما می گوید، این نشانه خوبی است.

4. صرف زمان بیشتر با هم

شریک زندگی شما هر از گاهی مشتاق ملاقات با شما است و وقت خود را تنها با شما قطع می کند. این بدان معناست که او واقعاً به رابطه ای اهمیت می دهد که نشانه بزرگی از اعتماد است.

5. به اشتراک گذاشتن امور مالی

او اطلاعات مالی و حساب بانکی خود را با شما به اشتراک می گذارد. او حتی به شما اطلاع می دهد که می توانید از پول او استفاده کنید و توضیح ندهید که چرا یا کجا آن را خرج کرده اید. این یک شاخص بزرگ اعتماد از نظر درمانگران است، به این معنی که اگر شریک در مورد مسائل مالی خود صحبت نکند، هنوز به شما اعتماد کامل ندارد.

6. گوش دادن آگاهانه

هر زمان که چیزی برای گفتن دارید، شریک زندگی خود تلفن هوشمند خود را خاموش می کند، با شما می نشیند و با دقت گوش می دهد. و هنگامی که او گوش می دهد، به شما اجازه می دهد صحبت کنید و قبل از قطع صحبت شما را فعالانه می شنود. این گوش دادن آگاهانه است و اگر شریک زندگی شما این ویژگی را نشان دهد، او یک شریک قابل اعتماد است.

7. شما را به دوستان خود معرفی می کند

شریک شما از معرفی شما به محافل اجتماعی و دوستان خود دریغ نمی کند. او برای معرفی همکاران یا دوستان زن از راه خود خارج می شود و به شما می گوید که فقط شما هستید که برای آنها مهم است.

8. به وعده ها عمل می کند

وقتی شریک زندگی شما قولی می دهد، به آن عمل می کند؛ بدون شکست، بدون بهانه. وفای به قول های خود و پایبند ماندن از آنها بدون توجه به اینکه چه چیزی سازنده اعتماد در روابط است. هیچ راه میانبری وجود ندارد و به تلاش و تعهد نیاز دارد.

9. تحویل تلفن

یک تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه این روزها جزئیات زیادی در مورد زندگی شخصی و اجتماعی فرد دارد و اگر شریک زندگی شما به شما اجازه می دهد گوشی هوشمند خود را پشت سر بگذارید و بدون نیاز به درخواست شما آن را به شما تحویل دهد، این یک سیگنال بزرگ است که می توانید مورد اعتماد باشید.

10. به شما فضا می دهد

اگر شریک شما چسبیده نیست و زمان و فضای لازم را در اختیار شما قرار می دهد، این نشانه اعتماد است. او وارد فضای شخصی شما نمی شود و به شما اجازه می دهد لحظات خصوصی یا زمانی را که می خواهید در تنهایی داشته باشید. دادن فضا نشان دهنده این است که او به اندازه کافی به شما اعتماد می کند تا مطمئن باشد که با وجود دور بودن به او خیانت نمی کنید.

11. حمایت از تصمیمات

هر زمان که ایده جدیدی را مطرح کردید، شریک زندگی شما آن را مسخره نمی کند و با دقت به آن گوش می دهد. او به شما اجازه می دهد بدون قضاوت درباره آن فکر کنید و از شما در تمام راه حمایت می کند، حتی اگر گاهی اوقات کار نمی کند فقط به این دلیل که او مایل است آن را امتحان کند و ببیند به کجا می رسد. این نشانه باز بودن و اعتماد است.

12. با خانواده خود ملاقات کنید

این بزرگترین نشانه اعتماد است او با خانواده شما ملاقات می کند و آنها را به خوبی می شناسد. او مانند خانواده خود با آنها در ارتباط است و با آنها رفتار می کند.

مطالب مرتبط:

چگونه در روابط خود اعتماد ایجاد کنیم؟

چگونه در روابط خود اعتماد ایجاد کنیم؟
چگونه در روابط خود اعتماد ایجاد کنیم؟

ایجاد اعتماد در روابط شما کار آسانی نیست اما به تلاش نیاز دارد. خوشبختانه ارزشش را دارد و شما نیز با صحیح ساختن آن از رنج از دست دادن ایمان به رابطه جلوگیری می کنید. در اینجا نحوه ایجاد اعتماد با شریک زندگی خود آورده شده است:

1. با یکدیگر صحبت کنید

اولین قدم این است که با یکدیگر صحبت کنید. اگر زمان زیادی را بدون هیچ مکالمه ای با هم می گذرانید، این بد است. با صحبت درباره چیزهای کوچک شروع کنید و به مسائل قلبی خود ادامه دهید.

2. قضاوت نکنید

هر گاه شریک زندگی خود را در مورد موضوعاتی صمیمی، شخصی یا بسیار شرم آور بیان کرد، انتقاد یا قضاوت نکنید. آنها تصمیم می گیرند با شما به اشتراک بگذارند و این حرف های زیادی می زند. شما باید متقابل کنید و همین کار را انجام دهید زیرا این خیابان دو طرفه است و یک طرفه نیست.

3. دوستان را معرفی کنید

از معرفی یکدیگر به دوستان خود نترسید.

4. در چشم ها نگاه کنید

هنگام صحبت با یکدیگر، تماس چشمی خود را حفظ کنید و از نگاه خود جلوگیری نکنید. با نشان دادن طرف آسیب پذیر خود راحت باشید.

5. همدلی را تمرین کنید

به مشکلات همسرتان گوش دهید، خودتان را جای او بگذارید، تجسم کنید و در مورد آن صحبت کنید. درک کنید که آنها چه چیزی را پشت سر می گذارند و نسبت به آن همدل باشید.

6. بیشتر دوست داشته باشید

صمیمی تر شوید، وقت خود را با یکدیگر به تعویق نیندازید. حداقل هفته ای یکبار رابطه جنسی داشته باشید و عشق خود را بیشتر نشان دهید.

7. مسائل را با هم حل کنید

مسائل را به دست خود نگیرید و به تنهایی آنها را حل کنید. آنها را با هم حل کنید.

۸- احساسات خود را بیان کنید

در مورد احساسات خود صادق باشید و مراحل روابط خود را هر چند ماه یا چند وقت یکبار مرور کنید. این به حفظ روان کارها کمک می کند.

9. پشتیبانی کنید

گاهی اوقات حتی زمانی که لیاقت آن را ندارند، حمایت کنید؛ زیرا شما قصد دارید در کنار آنها باشید و آنها به شما اجازه می دهند به پشتیبان آنها اعتماد کنید.

10. اجازه دهید آنها مرزها را بشناسند

چه چیزی خوب است و انجام آن اشکالی ندارد، اینها مرزهای شما هستند. این شامل زمان و مکان شخصی نیز می شود. قبل از شروع رابطه با شریک خود صحبت کنید و قوانین اساسی را تعیین کنید.

چگونه می توان اعتماد و ایمان از دست رفته را در یک رابطه دوباره به دست آورد؟

چگونه می توان اعتماد و ایمان از دست رفته را در یک رابطه دوباره به دست آورد؟
چگونه می توان اعتماد و ایمان از دست رفته را در یک رابطه دوباره به دست آورد؟

اگر می ترسید رابطه شما به دلیل از دست دادن اعتماد و ایمان از هم پاشیده شود ، در اینجا نحوه بازیابی یا بازیابی آن وجود دارد:

  • یکدیگر را به خاطر صدمات و اشتباهات گذشته ببخشید.
  • به خود اعتماد کنید که در کنار احساسات کار کنید.
  • به آن زمان و کمی فضا بدهید.
  • در صورت نیاز استراحت کنید.
  • تنها بر اساس احساسات عمل نکنید و نجنگید.

همانطور که قبلاً گفتیم، هیچ راه حل سریع یا میانبری برای ایجاد اعتماد در روابط وجود ندارد. شما باید تلاش کنید و به اندازه کافی به شریک خود اعتماد کنید تا به او فرصتی برای متقابل بدهید.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: مریلا جواهری 



+ 4
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری