پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۵
۱۳
۲
نسخه چاپی

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود یک درصد از آبان 1400

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود یک درصد از آبان 1400
شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود یک درصد از آبان 1400 اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ عزت‌الله ضرغامی در توئیتر خبر داد: "در ستاد کرونا عضو شدم. در جلسه امروز (شنبه ۲۴ مهرماه) استمهال وام‌های دریافتی مراکز گردشگری تا پایان ۱۴۰۰ و مفاصاحساب مالیاتی آنان تا آخر آذرماه به تصویب رسید. "

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اوایل تشکیل ستاد ملی کرونا به عنوان یکی از اعضا در جلسات حاضر می‌شد، اما تقریبا از میانه سال ۹۹ این عضو هیأت دولت به ستاد کرونا دعوت نشد. هرچند کارشناسان این وزارتخانه در کمیته‌های زیرمجموعه ستاد ملی کرونا عضویت داشته و پیگیر مطالبات بودند.

فعالان گردشگری معتقدند عضویت و حضور نداشتن وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صحن اصلی ستاد ملی کرونا، پیگیری بسیاری از مطالبات را به تعویق انداخته و حتی سوءبرداشت‌هایی را در به نتیجه رساندن و اجرای برخی مصوبات به وجود آورده است که از جمله آن‌ها وتو شدن صدور ویزای گردشگری در صحن ستاد ملی کرونا با وجود تایید در کمیته‌های زیرمجموعه‌های این ستاد بود که پس از یک سال پیگیری، به تازگی تصویب شده است.

همچنین برخی فعالان گردشگری معتقدند ستاد ملی کرونا از ابتدای تشکیل، برنامه درستی برای سفرهای داخلی و تعیین پروتکل‌های بهداشتی در سفر و همچنین راه‌کاری برای جبران خسارت‌های واردشده به صنعت گردشگری نداشته و بدون دریافت نظر کارشناسی، تصمیم‌هایی را گرفته که خسارت مالی و جانی آن بیشتر بوده است. تاکید صرف بر "ممنوعیت سفر" و تعطیلی مشاغل گردشگری، بدون ارائه راه‌کار از جمله ایرادهایی بود که فعالان و صاحبان کسب‌وکارهای گردشگری به این ستاد وارد کرده‌اند.

جزئیات دریافت وام 150 میلیونی 

جزئیات دریافت وام 150 میلیونی 
جزئیات دریافت وام 150 میلیونی 

 

تمامی بانک های تجاری و تخصصی ایران در حال حاضر به جز در موارد خاص مانند تسهیلات ازدواج و یا تسهیلات تکلیفی دولت به آنها در مواردی مانند معرفی نامه از برخی ارگان ها مثل کمیته امداد , سازمان بهزیستی و ... که وام قرض الحسنه با کارمزد پایین (حدود ۴ درصد) پرداخت می کنند , عمده تسهیلات آنها در حال حاضر با سود ۱۸ درصدی به متقاضیان پرداخت می شود .

ولی بانک قر ض الحسنه مهر ایران یکی از دو بانک کشور هست که فقط وام قرض الحسنه پرداخت میکند.این بانک در یکی از طرح های خود موسوم به طرح ۲ در ۱ با یک بار سپرده گذاری مشتری ۲ بار وام به وی پرداخت می کند , سقف وام اول  ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۱ درصد و سقف وام دوم ۳۰ میلیون تومان و با کارمزد ۴ درصد هست.

در طرح ۲ در یک می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و به پشتوانه حساب خود ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت نمایید. در این طرح، صاحبان سپرده می توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض الحسنه دریافت نمایند. 

مطالب مرتبط:

ویژگی طرح

با یک بار افتتاح حساب، ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت می کنید

وام اول با کارمزد۱% و وام دوم به میزان امتیاز میانگین مشتری با کارمزد ۴ % پرداخت می شود.

مشخصات وام اول:

زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده می باشد.

مبلغ وام اول: به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی در بانک مهر ایران

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: برای صاحب سپرده بدون ضامن

کارمزد وام : یک درصد

حداکثر سقف وام اول: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم

مبلغ وام: بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: با ارائه ضامن معتبر

کارمزد: ۴ درصد

حداکثر سقف وام دوم: ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

یک مثال :

در صورتی که شما مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سپرده ویژه اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنید در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر یک روز، شخصاً می توانید بدون نیاز به ضامن، مبلغ ۹۵ میلیون تومان با اقساط قابل انتخاب (از ۲ ماه تا ۶۰ ماه) بطور مثال ۳۶ ماهه و کارمزد ۱ درصد دریافت کنید. در این حالت شما می توانید بعد از بازپرداخت اقساط و تسویه وام اول،از تسهیلات مرحله دوم بانک معادل امتیاز حاصله از ۵ میلیون تومان باقیمانده بعلاوه بازگشت اقساط وام ۹۵ میلیون تومانی مطابق ضرایب سیاست اعتباری مرتبط با سال مورد نظر و ضوابط و مقررات جاری بانک بهره مند شوید.

ممکن است عده ای نظرشان این باشد که در این طرح از آنجا که از محل سپرده مشتری تسهیلات پرداخت می شود , براشان مقرون به صرفه نباشد ولی باید به این تکته هم توجه داشت که از محل پرداخت اقساط اول امتازی وام دوم ایجاد می گردد و به محض ئایان اقساط وام اول مشتری می تواند جهت دریافت تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال اقدام کند.

جدول:

  • وام    مبلغ    زمان پرداخت    تعداد اقساط    کارمزد    ضامن    مخاطبین طرح
  • وام اول    تا ۱۰۰ درصد سپرده مشتری    ۲۴ ساعت    حداکثر ۶۰ قسط    ۱ درصد    صاحب سپرده بدون ضامن برای سایرین مطابق ضوابط بانک    عموم مشتریان
  • وام دوم    بر اساس میانگین حساب    حداقل ۳ ماه بعد از دریافت وام اول    حداکثر ۶۰ قسط    ۴ درصد    بر اساس ضوابط جاری بانک    افراد مشارکت کننده در طرح۲در یک

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 13
مخالفم - 9
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
es
+0
unlike
-0
اسماعیل یزدانی ۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۶
پاسخ
comments وام میخوام برابدهکاری واساختن منزل نیمه کاره /2
 
 
ir
+0
unlike
-0
سجاد اصفهانی ۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷
پاسخ
comments سلام.اگه ممکنه بگین که وامی که میگین بدون ضامن هست اون وام گیرنده باید چه شرایطی داشته باشه که وام بهش تعلق بگیره/2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری