پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۴۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

چگونه سریع چربی شکم را بسوزانیم؟

چگونه سریع چربی شکم را بسوزانیم؟
یکی از سوالات متداولی که این روزها با آن روبرو می شویم این است که چگونه می توان چربی سریع شکم خود را از دست داد؟

تیتربرتر: چربی شکم یک نوع چربی خطرناک است و بیش از حد آن باعث بیماری ها و مشکلات مربوط به سلامتی می شود. راه حلی برای این مشکل بسیار بیشتر از فشار دادن است.

برای از بین بردن چربی شکم افراد باید کارهای زیادی انجام دهند. تنها در این صورت است که آنها شروع به مشاهده نتایج می کنند. اگر این مقاله را می خوانید و اتفاقاً یکی از افرادی است که از این چربی شکم رنج می برند، با خیال راحت پیشنهادات خود را از اینجا بگیرید. در زیر نکات و روشهای اصلی و عالی برای کاهش سریع چربی شکم آورده شده است.

1. چند تمرین کششی انجام دهید

چند تمرین کششی انجام دهید
چند تمرین کششی انجام دهید

انجام روزانه چندین حرکت کششی ممکن است باعث تقویت عضلات شکم شود، اما در مورد لایه کامل چربی بالای آن چه می کنید؟ بنابراین، ورزش کردن برای شما مهم است. می توانید کاردیو انجام دهید و حرکات فوق العاده ای را با آن ترکیب کنید که اساساً برای معده شما طراحی شده است. با تخته شروع کنید یک دقیقه کامل در آن حالت بمانید و ده بار این کار را تکرار کنید. شما همچنین باید تمرینات پرتاب، حرکت بلند و کرانچ انجام دهید. با سه ست ده تکراری شروع کنید و تعداد را با گذشت زمان افزایش دهید. ورزش کرانچ یکی از بهترین و بهترین راه حل ها برای چربی سوزی سریع شکم است.

2. انتخابهای سالم انجام دهید

انتخابهای سالم انجام دهید
انتخابهای سالم انجام دهید

دومین کار حیاتی که باید برای از بین بردن چربی شکم انجام دهید این است که انتخاب های فوق العاده سالمی داشته باشید. این یکی همه چیز درباره دوری از وسوسه است. وقتی با دوستان خود به سینما یا شام می روید، احتمال زیادی وجود دارد که بخواهید از مقداری همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده لذت ببرید. اینجاست که باید خط بکشید. به جای اینکه از این بابت خیلی بد باشید، ذرت پاپ ساده بخورید. برای نوشیدنی، می توانید چیزی مانند یک اسموتی یا آب میوه خوب امتحان کنید. این به شما کمک می کند تا از کالری های ناخواسته دوری کنید و در نهایت ظرف چند ماه روی شکم خود را نشان دهید.

3. فعال بمانید

فعال بمانید
فعال بمانید

سومین نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فعال بمانید. منظور ما این است که هر کاری که انجام می دهید، کمی سرعت به آن اضافه کنید. زیاد نیست، فقط کمی. هربار که به فروشگاه مواد غذایی می روید، کمی سریعتر قدم بزنید. در راه خانه تاکسی نگیرید در عوض سعی کنید آن را بیرون بیاورید. تمام کارهای خانه مانند نظافت و جارو را انجام دهید. حتی آنها به سوزاندن کالری معروف هستند. همچنین می توانید از آسانسور استفاده نکنید. این یکی قطعاً به شما کمک می کند تا نتایج را در دراز مدت ببینید.

4. وعده های غذایی کوچک تر بخورید

وعده های غذایی کوچک تر بخورید
وعده های غذایی کوچک تر بخورید

یکی دیگر از راه های مهم برای از بین بردن چربی شکم، خوردن وعده های غذایی کوچک است. منظور ما این است که شما باید پنج تا شش وعده غذایی در طول روز داشته باشید. احتمالاً هر دو تا سه ساعت آهسته غذا بخورید و تک لقمه را بجوید. شما مجبور نیستید در کل غذا بخورید. می توانید چند ثانیه استراحت کنید و سپس دوباره غذا بخورید. این به شما کمک می کند تا کمتر غذا بخورید و در عین حال احساس رضایت را در شما ایجاد می کند. این یکی از بهترین و موثرترین درمان ها برای از بین بردن سریع چربی شکم است.

5- صبحانه سالم بخورید

صبحانه سالم بخورید
صبحانه سالم بخورید

برای از بین بردن چربی شکم، باید برای صبحانه خود ارزش قائل شوید. سعی کنید تعداد را فقط در 300 کالری نگه دارید. می توانید مقداری دانه ذرت به همراه میوه ای مانند سیب یا موز بخورید. یا ممکن است سعی کنید یک کاسه کامل میوه همراه شیر بدون چربی داشته باشید. این کار معده شما را برای چند ساعت آینده پر نگه می دارد. بنابراین هرگز نیازی به پرخوری یا خوردن بیشتر احساس نخواهید کرد.

مطالب مرتبط:

6. مقدار زیادی آب بنوشید

مقدار زیادی آب بنوشید
مقدار زیادی آب بنوشید

تا زمانی که آب زیادی ننوشید، سفر چربی سوزی شما ناقص خواهد بود. خوردن ده تا دوازده لیوان آب در روز یک راه عالی برای دفع تمام سموم از بدن است. این امر همچنین شما را شاداب و فعال می کند و سیستم گوارش شما را نیز بهبود می بخشد. اطمینان حاصل کنید که بدن خود را در طول روز هیدراته نگه می دارید زیرا این یک گام مهم برای کاهش وزن محسوب می شود. این یکی از ساده ترین نکات برای کاهش سریع چربی شکم است.

7. میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید

میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید
میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید

آیا نمی دانید چگونه با استفاده از رژیم گیاهخواری چربی شکم خود را از بین ببرید؟ افزودن مقدار زیادی میوه و سبزیجات به رژیم غذایی شما نیمی از کالری مصرفی شما را کاهش می دهد. این به کاهش سریعتر وزن شما منجر می شود و در نهایت به شما در از بین بردن چربی شکم کمک می کند. هر زمان که وقت غذا نیست و هنوز احساس گرسنگی می کنید، تعدادی از مرکبات مورد علاقه خود را بردارید، خرد کنید و از آن یک سالاد خوشمزه درست کنید. برای طعم و مزه، نمک یا فلفل اضافه کنید. میل شما به پرخوری نیز از بین می رود و شانس لاغر شدن کمرتان افزایش می یابد. این را حتما باید امتحان کنید.

۸. پرخوری نکنید

پرخوری نکنید
پرخوری نکنید

اگر می خواهید چربی شکم را از بین ببرید، باید بیش از حد غذا خوردن را متوقف کنید. منظور ما این است که وقتی گرسنه نیستید باید دست از کار بکشید. اکثر افرادی که دارای اضافه وزن هستند شکایت دارند و می گویند تمایل دارند حتی وقتی گرسنه نیستند غذا بخورند. این احتمالاً بخشی از شیوه زندگی آنها است و قطعاً بسیار ناسالم است. بنابراین اگر می خواهید بهبودی در ناحیه معده خود مشاهده کنید، باید از خوردن غذا دست بکشید.

این یکی از نکات مهم و اولیه برای سوزاندن سریع چربی شکم است.

9. برای آخر هفته غذای تقلبی تهیه کنید

آب کردن چربی شکم
آب کردن چربی شکم

باید آخر هفته یک وعده غذایی تقلبی برای خود نگه دارید. منظور ما این است که شما می توانید هر چیزی را که می خواهید فقط برای یک وعده غذایی میل کنید. آن را ترجیحاً جمعه نگه دارید زیرا یک روز تعطیل است و شما این شانس را خواهید داشت که از غذای خود تا آنجا که دوست دارید لذت ببرید. اما باز هم بخورید این فقط همه چیز را خراب می کند اگر دوست دارید، یک کالری شمار با خود داشته باشید.

10. دیگر الکل یا سیگار نکشید

دیگر الکل یا سیگار نکشید
دیگر الکل یا سیگار نکشید

مشروبات الکلی و سیگار کشیدن بزرگترین دشمن انسان هستند. آنها مانع از دست دادن وزن شما می شوند و مدام شما را نفخ می کنند. برای از بین بردن چربی شکم، باید عادت های بد را ترک کنید. برای شما مهم است که بفهمید چنین عادت هایی برای شما مفید نیستند و فقط پیامدهای منفی را به دنبال دارند. برای صاف کردن شکم، باید آن را رها کنید.

در این مقاله، برخی از مرتبط ترین اطلاعات در مورد چگونگی از دست دادن شکم یا سوزاندن چربی شکم با سریع ترین و طبیعی ترین روش ممکن در اختیار شما قرار می گیرد. برخی نکات تخصصی در مورد اینکه فرد برای از بین بردن چربی چه باید بکند و چه کارهایی نباید باعث رشد چربی شود، ارائه شده است. نکات را باید در نظر داشت و امیدوارم همه آنها مفید واقع شوند.

*این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما می‌باشد و به هیچ وجه به منظور توصیه پزشکی یا درمانی نیست، لطفا برای دریافت اطلاعات دقیق به پزشکتان مراجعه کنید.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: زهرا فرامرزی 



+ 10
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری