پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
۴
۰
نسخه چاپی

جزئیات پیوستن فیلیپه گشتات به استقلال

جزئیات پیوستن فیلیپه گشتات به استقلال
مجیدی برای تقویت تیم استقلال به دنبال جذب چند بازیکن خارجی است.

به گزارش تیتربرتر؛ استقلال که با فرهاد مجیدی به دنبال پایان روزهای تلخ است؛ در فصل نقل و انتقالات موفق به خرید بازیکنان هدف خود شده است. امیرحسین حسین زاده، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، علیرضا رضایی، محمدرضا آزادی، امین قاسمی نژاد، جعغر سلمانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا و روزبه چشمی آبی پوش شدند. استقلال اما بازیکن مهمی چون مهدی قایدی را از دست داد که هنوز هم نحوه انتقالش به شباب الاهلی علامت سوال و حواشی زیادی به دنبال دارد. محمد نادری، شیخ دیاباته ، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و هروویه میلیچ دیگر بازیکنان جدا شده استقلال هستند.

ماجرای پیوستن فیلیپه گشتات

استقلالی ها منتظر هستند فیلیپه گشتات برای عقد قرارداد با این باشگاه پاسخ نهایی بدهد.

 استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات مهدی قائدی و شیخ دیاباته 2 مهاجم اصلی خود را از دست دادند و در این بین فرهاد مجیدی قصد دارد حداقل یک بازیکن در این پست جذب کند.

استقلالی ها با گزینه های مختلفی برای عقد قرارداد مذاکره کرده اند اما ظاهرا فیلیپه گشتات تنها گزینه موجود آبی ها محسوب می شود، بازیکنی که هفته گذشته هم نامش برای حضور در استقلال مطرح شده بود و سابقه بازی در تیم هایی مثل استون ویلا و بلک برن را در کارنامه دارد.

البته مذاکرات با این بازیکن در حال انجام است و او هنوز به استقلال پاسخ نهایی نداده و به همین دلیل هم آبی پوش شدن این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

بیوگرافی فیلیپه گشتات

بیوگرافی فیلیپه گشتات
بیوگرافی فیلیپه گشتات

 

رودی فیلیپه گشتات مهاجم ۳۲ ساله بازیکنی است که فردا وارد تهران شود. این بازیکن در تیمهای بلکبرن راورز، استون ویلا ، میلدرزبرو و باشگاه پاناتینایکوس بازی کرده و فصل قبل در تیم یونانی به میدان رفته است. این مهاجم فرانسوی ۱۹۳ سانت دارد و او هم فردا وارد تهران می شود تا در تست های پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند.

نکته جالب توجه در مورد این بازیکن این است که بازیکن موردنظر سال پیش برای هر ماه ۱۰ هزار یورو از باشگاهش حقوق می گرفته و باید دید تیم فوتبال استقلال این بازیکن ۳۲ ساله را چگونه جذب خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت دیگر درباره گشتات اینه که در دوران اوجش به ارزش ۷.۷ میلیون یورو هم رسیده بود..!

ارزش این بازیکن در حال حاضر ۵۵۰ هزار یورو هست

آمار تاثیرگذاری گشتات در ۵ فصل اخیر فوتبالش :

  • فصل ۱۶/۱۷ : لیگ جزیره و چمپیونشیپ؛ ۱۵۲۱ دقیقه، معادل ۱۷ بازی کامل، ۶ گل و ۱ پاس گل
  • فصل ۱۷/۱۸ : چمپیونشیپ انگلیس ، ۱۳ بازی کامل، ۴ گل و ۳ پاس گل
  • فصل ۱۸/۱۹ : چمپیونشیپ انگلیس ، ۵ بازی کامل ، ۲ پاس گل
  • فصل ۱۹/۲۰ : چمپیونشیپ انگلیس ، ۸ بازی کامل، ۲ گل و ۲ پاس گل
  • فصل ۲۰/۲۱ :لیگ استرالیا، ۱۴ بازی کامل، ۵ گل و ۲ پاس گل

مطالب مرتبط:

آخرین وضعیت استقلال بعد از نقل و انتقالات

یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالات تابستانی در استقلال رخ داد؛ زمانی که هنوز تکلیف آینده رشید مظاهری و سیدحسین حسینی مشخص نشده بود، با تصمیم فرهاد مجیدی مدیران وقت باشگاه علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان را به خدمت گرفتند.

بعد از حضور این دروازه بان در استقلال تصور می‌شد از بین حسینی و مظاهری یک نفر آبی ها را ترک کند. در نهایت اما هردوی آنها در استقلال ماندند و رضایی نیز با توجه به قرارداد دوساله اش در این ماندگار شد.

با تثبیت ادامه حضور مظاهری و حسینی تصور می‌شد آبی های پایتخت علیرضا رضایی را به صورت قرضی به یک تیم دیگر بدهند و سال بعد او به ترکیب استقلال برگردد اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.

رضایی که دروازه بان اول تیم ملی امید محسوب می‌شود و چند روز دیگر بار دیگر اردوی استقلال را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا ترک می‌کند، در بازگشت به تمرینات استقلال قطعا کار سختی برای بازی کردن خواهد داشت. دروازه بانی که سال گذشته در تمام بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر برای پیکان به میدان رفته بود، حالا برای ایستادن درون چارچوب توری استقلال باید با دو دروازه بان مطرح دیگر رقابت کند.

بعد از بازگشت مظاهری به استقلال، این دروازه بان جوان بدش نمی‌آمد قرضی به تیم دیگری برود اما در نهایت صحبت های او با فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نتیجه ای نداشت . در این خصوص شنیده می‌شود سرمربی استقلال با جدایی رضایی مخالفت کرده و بر این اساس او در جمع آبی ها ماندگار است. نکته مهم درباره رضایی این است که او لیست بزرگسالان استقلال را پر نمی‌کند و سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود و به همین خاطر مجیدی قصد حفظ او را کرده است.

بر این اساس استقلال تنها تیم لیگ برتری خواهد که فصل بیست و یکم مسابقات را با 3 دروازه بان مطرح آغاز می‌کند. 3 دروازه بانی که برای حضور درترکیب با هم رقابت می‌کنند و در نهایت باید دید فرهاد مجیدی شانس بازی را به کدام گلر تیمش خواهد سپرد.

فردین رابط نیز یکی از بازیکنان جوان استقلال است که بعد از یک دوره حضور قرضی در نفت مسجدسلیمان به جمع آبی های پایتخت برگشته است.

رابط فصل گذشته قراردادی بلند مدت با استقلالی ها بست اما به علت اینکه به او بازی نرسید، با توافق مدیران باشگاه تیمش را به صورت قرضی به مقصد نفت ترک کرد و اتفاقا عملکرد خوبی هم در این تیم داشت.

او از ابتدای شروع تمرینات استقلال برای فصل جدید در جمع شاگردان فرهاد مجیدی بوده است. با این حال رابط چندین بار با توجه به حضور بازیکنان باتجربه در پست خودش خواهان جدایی قرضی از استقلال شده اما همچنان او در تمرینات است.

رابط که پیشنهادهای دیگری نیز برای بازی در لیگ برتر داشت، با فرهاد مجیدی در این خصوص صحبت کرده اما در نهایت سرمربی آبی پوشان مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرد تا او در استقلال ماندنی شود.

رابط در بازی های دوستانه استقلال نیز به میدان رفت و حتی گل هم زد و حالا باید دید با این تفاسیر آیا به او در لیگ برتر بازی خواهد رسید یا خیر.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علی اکبر رضایی



+ 4
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری