پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۷
۱۰
۰
نسخه چاپی

معرفی ارز دیجیتال LITTLE RABBIT

معرفی ارز دیجیتال LITTLE RABBIT
این روزها تبلیغات زیادی برای خرید ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه وجود دارد و هر روز بر تعداد ارزهای دیجیتال اضافه می‌شود. چرا خرید ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه ریسک زیادی دارد؟

به گزارش تیتربرتر؛ این روزها سیر افزایش تعداد ارزهای دیجیتال به شدت سرعت گرفته به حدی که از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا امروز بیش از ۵۵۰۰ ارز دیجیتال در کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است اما با اطمینان می‌توان گفت بیش از ۹۵ درصد ارزهای دیجیتال لیست شده پشتوانه‌ای ندارند.

از میان ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه که در بازار رمزارزها معرفی می‌شوند برخی از حمایت افراد مشهور و معروف برخوردار شده و این موضوع باعث می‌شود تا این ارزها خیلی زود رشد کنند و کسانی که این ارزهای را خریدند سود زیادی می‌کنند.

ارزهای مانند دوج‌کوین و شیبا از این قبیل ارزهای محسوب می‌شوند اما این دو ارز درصد بسیار کوچکی از بازار رمزارزها را تشکیل می‌دهند.

این روزها ارز دیجیتالی به نام little rabbit (خرگوش کوچک) در کوین‌مارکت‌کپ لیست شده و تبلیغات گسترده‌ای دارد و باید دید این ارز می‌تواند مانند شیبا و دوج‌کوین به یکی از ۱۰۰ ارز برتر کوین‌ماکت‌کپ تبدیل شود یا نه؟

little RAbbit

این ارز در رتبه ۳۰۰۰ کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد قیمتش نزدیک به صفر است.

در برگه سفید این ارز آمده است: «هدف ما دستیابی موفقیت در زنجیره هوشمند بایننس است و قصد داریم سرمایه‌گذاران بازدهی خوبی از این ارز داشته باشند.»

این توکن در هیچ صرافی معتبری لیست نشده و فقط در صرافی پن‌کیک‌سووپ معامله می‌شود.

قیمت این ارز آنقدر پایین ست که با یک دلار می‌توان حدود ۱۰ هزار میلیارد توکن خریداری کرد.

افزایش قیمت این ارزها به موارد مختلفی از جمله حمایت افراد معروف، لیست شدن در صرافی‌ها بزرگ و خرید نهنگ‌ها بستگی دارد اما حدود ۹۵ درصد این قبیل توکن‌ها هیچ وقت رشد قیمتی نخواهند داشت.



+ 10
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری