پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۵۱
۷
۰
نسخه چاپی

بهترین مقاصد برتر جهان برای سفر با هلیکوپتر در سال 2021

بهترین مقاصد برتر جهان برای سفر با هلیکوپتر در سال 2021
در اینجا خلاصه ای از 10 دیدنی ترین هلیکوپتر سواری جهان را مشاهده می کنید که دفعه بعد که احساس کردید زمان هجوم آدرنالین است باید به آن توجه کنید.

تیتربرتر: سیاره زیبای ما خانه بسیاری از مناظر دیدنی و شهرهای حماسی است که برخی از آنها به بهترین وجه از بالا کاوش می شوند. سفر با هلیکوپتر نه تنها چشم انداز فراموش نشدنی از یک منطقه را در اختیار مسافران قرار می دهد، بلکه تجربه ای هیجان انگیز و سرگرم کننده و تعداد زیادی عکسبرداری کامل با کارت پستال را ارائه می دهد. علاوه بر این، تورهای هلیکوپتر اغلب تنها راهی است که بازدیدکنندگان می توانند از مشاهده مناطق دور افتاده یک منطقه لذت ببرند. از صخره های مرجانی زیبا و آتشفشان های فعال گرفته تا آبشارهای خیره کننده و خطوط نمایی شهر دیدن کنند.

10. ریو د ژانیرو، برزیل

ریو د ژانیرو، برزیل
ریو د ژانیرو، برزیل

ریودوژانیرو که میزبان کوکتل سامبا و کایپیرینها است، یکی از زیباترین شهرهای جهان است که در میان کوه های دیدنی، سرسبزی و سواحل ماسه سفید در کنار اقیانوس اطلس قرار گرفته است. مردم محلی دوست دارند بگویند "خدا جهان را در شش روز خلق کرد، هفتمین روز خود را به ریو اختصاص داد" و این دشوار نیست که بفهمید وقتی از مجسمه معروف کورکووادو یا در بالای کوه نیشکر می ایستید، از کجا می آید. لذت بردن از یکی از هیجان انگیزترین چشم اندازهای جهان و چه چیزی بهتر از یک گشت و گذار در ریودوژانیرو از هوا؟ از نقطه نظر هلیکوپتر، چشم اندازهای فراموش نشدنی از این شهر زیبا خواهید داشت که در پس زمینه ای از قله های گرانیتی قرار گرفته است که از خلیج گوانابارا بلند شده است.

9. آبشار ویکتوریا و زامبیا، زیمبابوه

آبشار ویکتوریا و زامبیا، زیمبابوه
آبشار ویکتوریا و زامبیا، زیمبابوه

آبشار ویکتوریا به عنوان بزرگترین پرده سقوط آب جهان، بر روی رودخانه زامبزی واقع شده و مرز بین زامبیا و زیمبابوه را تشکیل می دهد. ستون های اسپری را می توان از مایل های دور مشاهده کرد زیرا در اوج فصل بارندگی بیش از پانصد میلیون متر مکعب آب در دقیقه در لبه، در عرض نزدیک به دو کیلومتر (1،2 مایل) به یک متر سقوط می کند. تنگه ای بیش از صد متر (328 فوت) زیر. صخره وسیع و بازالت که بر روی آن رعد و برق می بارد، زامبزی را از رودخانه ای آرام به یک سیل وحشتناک تبدیل می کند که مجموعه ای از دره های دراماتیک را طی می کند. بهترین راه برای درک شکوه و جلال واقعی آبشارها مشاهده آنها از هوا است. با توجه به موقعیت فرودگاه، هلیکوپترها در عرض 30 ثانیه پس از بلند شدن از مناظر دیدنی رودخانه زامبزی عبور می کنند.

8. شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا

شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا
شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا

سیب بزرگ با افق نمادین منهتن مشخص می شود، یک شبح مسحور کننده که توسط ده ها آسمان خراش درخشان ایجاد شده است و تقریباً توسط هیچ کس در جهان به راحتی قابل تشخیص نیست. جواهر تاج در افق نیویورک ساختمان 102 طبقه امپایر استیت است که از زمان تکمیل آن تا سال 1972 به عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته شد (اکنون این سی و هفتمین بلندترین آسمان خراش بلند است). در حال حاضر، بلندترین آسمان خراش در نیویورک مرکز تجارت جهانی 104 طبقه است که 51 متر (1776 فوت) از مکان مقدسی که برج های دوقلو در حمله تروریستی 2001 تخریب شده اند، بالا می رود. یکی از بهترین راه ها برای ثبت در خط افق شهر نیویورک، هوایی است، زیرا چندین شرکت هلیکوپتر به شما اجازه می دهند برای عکس های شگفت انگیز پاهای خود را بر روی نقاط دیدنی منهتن بکشید!

7. ریف بزرگ مانع ، استرالیا

 ریف بزرگ مانع ، استرالیا
ریف بزرگ مانع ، استرالیا

صخره بزرگ سد استرالیا یکی از بزرگترین عجایب طبیعی کره زمین است. این بزرگترین صخره جهان است و شامل تقریباً 3000 صخره جداگانه، 880 جزیره و صدها و هزاران نوع مختلف از گیاهان، پرندگان و زندگی دریایی است. شنا با ماهی و تحسین رنگهای مرجانی برای هر تعطیلات در صخره بزرگ موانع ضروری است. اما برای درک کامل بزرگی صخره بزرگ مرجانی، باید شنا با موجودات دریایی متنوع را متوقف کنید، از آب خارج شوید، اجازه دهید پاهایتان سواحل سفید را ترک کنند، تور هلیکوپتر رزرو کنید و لذت ببرید. صخره از هوا در پروازهای دیدنی از و به سمت صخره، مناظر خیره کننده ای را از جزایر ویتسوندای و روی سازه های صخره های مرجانی تجربه خواهید کرد که این بخش از جهان را منحصر به فرد کرده است.

6. پارک ملی گرند کنیون ، ایالات متحده

پارک ملی گرند کنیون ، ایالات متحده
پارک ملی گرند کنیون ، ایالات متحده

پارک ملی گرند کنیون که منظره ای قدرتمند و الهام بخش است، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایالات متحده است. ترکیب منحصر به فرد رنگ زمین شناسی و فرم های فرسایشی حکاکی شده توسط رودخانه کلرادو، دره ای را که 277 مایل طول (446 کیلومتر)، عرض آن تا 18 مایل (29 کیلومتر) و عمق یک مایل (1.6 کیلومتر) تزئین می کند، تزئین می کند. گرند کانیون نیروی طبیعی را با پشتهای بلند، قله ها و ماهیچه های برجسته خود آشکار می کند و اندازه بی شمار آن باعث می شود بسیاری از بازدیدکنندگان در زانو ضعیف شوند.

یکی از هیجان انگیزترین راه ها برای دیدن گرند کنیون، سفر با هلیکوپتر است که از لاس وگاس یا نزدیک ورودی پارک ملی گرند کنیون حرکت می کند. پرواز از بالا و زیر لبه گرند کنیون نماهایی را ارائه می دهد که از هر منظره ای روی زمین نمی توانید مشاهده کنید و خاطرات را برای یک عمر ایجاد می کند.

5. TIME + TIDE MIAVANA ، ماداگاسکار

TIME + TIDE MIAVANA ، ماداگاسکار
TIME + TIDE MIAVANA ، ماداگاسکار

Time + Tide Miavana یک تفریحگاه فوق العاده لوکس است که در جزیره دور افتاده Nosy Ankao واقع شده است، بخشی از مجمع الجزایر پنج جزیره ای در شمال شرقی ماداگاسکار. این جزیره فقط با هلیکوپتر قابل دسترسی است، چه از Nosy Be یا Antsiranana (دیه گو-سوارز سابق). یک پرواز کاملاً آرامش بخش، با هلیکوپتر چشم اندازهای خیره کننده ای از مناظر وحشی یکی از آخرین مرزهای بیابان جهان را ارائه می دهد، از جمله چشم انداز پرنده از نهنگ های کوهان دار در اقیانوس هند در زیر اگر خوش شانس هستید. هنگام پرواز و یا خروج از طریق Nosy Be، مسیر پرواز پارک ملی انکارانا، قلعه سنگ آهکی فوق العاده فرسوده از برجستگی های تیز، تکه های جنگل متراکم گرمسیری، جنگل برگریز، غارهای عمیق و دره ها (در واقع بزرگترین شبکه زیرزمینی) را در بر می گیرد. 

مطالب مرتبط:

4. تالاب بورا بورا، فرانسه

تالاب بورا بورا، فرانسه
تالاب بورا بورا، فرانسه

زیر یک ساعت پرواز از جزیره تاهیتی یا موریا در اقیانوس آرام جنوبی، جزیره بورا بورا با تالابی شبیه پالت آبی و سبز هنرمند، در نگاه اول عشق است. رمانتیک ها از سراسر جهان ادعا کرده اند که این جزیره جایی است که کوه شبیه قلعه اوتمانو آسمان را سوراخ می کند. شیب ها و دره های گرمسیری سرسبز با گل هیبیسکوس شکوفه می دهند ، در حالی که موتورهای پوشیده از نخل مانند یک گردنبند ظریف، تالاب روشن را دور می زند. سواحل ماسه سفید کامل جای خود را به آب های زمردی می دهد که ماهی های رنگی هنگام استقبال از پرتوهای غول پیکر مانتا به باغ های مرجانی جان می بخشند. همچنین می توانید زیبایی تالاب بورا بورا را با هلیکوپتر تجربه کنید. پس از یک جلسه ایمنی با خلبان خود، به هدست مجهز به میکروفون مجهز خواهید شد و از تور راهنمای این جزیره باشکوه با چشم انداز پرنده به تالاب، خانه های ییلاقی زیر آب، کوه اوتمانو و موتوس های مختلف اطراف جزیره لذت خواهید برد.

3. یخچال طبیعی فرانتس یوزف و یخچال فاکس، نیوزلند

یخچال طبیعی فرانتس یوزف و یخچال فاکس، نیوزلند
یخچال طبیعی فرانتس یوزف و یخچال فاکس، نیوزلند

رودخانه های شیشه ای و قله های پوشیده از برف از یخچال طبیعی فرانتس یوزف و یخچال فاکس از جمله نکات برجسته جزیره جنوبی نیوزلند است و یخچال های طبیعی ساحل غربی از بالا حتی دیدنی تر هستند. هلیکوپتر هیجان انگیز بر فراز یخچال ها را می توان با پیاده روی در تماشایی ترین ویژگی های یخچال طبیعی ترکیب کرد. سطح آدرنالین هنگامی که سوار هلیکوپتر می شوید شروع به افزایش می کند و از چشم انداز ناگهانی دور می شوید، فرصتی برای استفاده از شکوه کامل پانوراما Kā Roimata o Hine Hukatere که در کوههای اطراف واقع شده است. در مرحله بعد، خلبان شما را بر روی یخچال طبیعی خود فرود می آورد، جایی که راهنمایی به شما کمک می کند تا قبل از حرکت برای بررسی ویژگی های بکر این منظره یخی باورنکردنی، آخرین آمادگی را برای پیاده روی خود داشته باشید.

2. سانتورینی، یونان

سانتورینی، یونان
سانتورینی، یونان

جزیره سانتورینی یونان بدون شک یکی از عجیب ترین جزایر جهان است و در بین مقاصد مورد علاقه من روی زمین قرار می گیرد. روستاهای سفید رنگ سانتورینی که بر فراز دریای اژه آبی عمیق قرار گرفته اند ، در بالای صخره های شگفت انگیز قرار گرفته اند و سواحل ماسه سیاه در انتهای آن قرار گرفته است. این جزیره حدود 3600 سال پیش در اثر یکی از بزرگترین فوران های آتشفشانی در تاریخ ثبت شده شکل گرفت که دهانه غول پیکر پر از آب را در ابعاد 12 در 7 کیلومتر (7.5 در 4 مایل) و صخره هایی به ارتفاع 300 متر (980 فوت) احاطه کرد. در هر طرف یکی از بهترین راه ها برای درک شکوه و جلال طبیعی جزیره این است که با هلیکوپتر ، به ویژه در هنگام غروب، بر فراز کالدرای معروف جهان پرواز کنید. 

1. KAUAI ، HAWAII ، ایالات متحده آمریکا

KAUAI ، HAWAII ، ایالات متحده آمریکا
KAUAI ، HAWAII ، ایالات متحده آمریکا

اکثر مناظر هیجان انگیز Kauai از زمین قابل دسترسی نیستند و تنها با یک تور هلیکوپتر هیجان انگیز قابل مشاهده و قدردانی هستند. تور هلیکوپتر نه تنها بهترین راه برای کاوش در قسمت های داخلی ناهموار Kauai بدون پاهای گل آلود است، بلکه تنها راهی برای درک بزرگی ساحل خارق العاده ناپالی است. شما می توانید صندلی ردیف جلویی را برای مناطق دیدنی غیرقابل دسترسی دریافت کنید و از طبیعت طبیعی برخی از زیبایی های جهان دیدن کنید. پرطرفدارترین تورها 60 دقیقه طول می کشد و شما را از مناطق گرمسیری سرسبز Kauai در دهانهWaialelale ، Waimea Canyon و در امتداد ساحل ناپالی با بسیاری از وسایل اضافی در میان، مانند پرواز بر فراز آبشار Manawaiopuna ، پس زمینه فیلم "ژوراسیک"، می برد. 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: زهره شعبانی 



+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری