پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱
۶
۰
نسخه چاپی

شرایط دریافت وام 200 میلیونی با اقساط 60 ماهه از آذر 1400

شرایط دریافت وام 200 میلیونی با اقساط 60 ماهه از آذر 1400
شرایط دریافت وام 200 میلیونی با اقساط 60 ماهه از آذر 1400 اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ کارآفرینان و کسانی که به صورت خوداشتغالی فعالیت می‌کنند برای توسعه کسب و کار خود نیاز به تسهیلاتی دارند که با شرایط راحت و با سود پایین باشد.

بیشتر بانک‌هایی که در حال حاضر وام خود اشتغالی می‌دهند، با نرخ سود پایین این تسهیلات را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند.

البته این بانک‌ها شرایط سختی را برای متقاضی ایجاد کرده‌اند و شرط دریافت وام را منوط به سپره‌گذاری در بانک قرار داده‌اند.

تمامی بانک‌هایی که وام خود اشتغالی می‌دهند علاوه بر شرط سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و سند رسمی ملک است را نیز جزو شروط دریاقت تسهیلات قرار داده‌اند. البته از نظر زمان بازپرداخت، نرخ سود و مبلغ وام یکسان هستند.

کدام بانک‌ها وام خوداشتغالی می‌دهند؟

کدام بانک‌ها وام خوداشتغالی می‌دهند؟
کدام بانک‌ها وام خوداشتغالی می‌دهند؟

 

بانک سپه

بانک سپه در طرح وام خود اشغالی خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقضیان وام پرداخت می‌کند. البته شرایط دریافت این وام سپرده‌گذاری در بانک سپه است.

این بانک با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر تا ۸۴ ماه تسهیلات خوداشتغالی را به متقاضیان این طرح می‌دهد. اقساط پرداختی هم ماهانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

بانک مسکن

بانک مسکن به متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. این بانک تسهیلات پرداختی را شرایط ایجاد حساب سپرده‌گذاری در بانک مسکن قرار داده است.

این تسهیلات با سود چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر تا ۸۴ ماه است. اقساز این وام هم ماهانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

بانک ملی

بانک ملی در طرح تسهیلات خوداشتغالی خود مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. برای دریافت این وام افراد نیاز به سپرده‌گذاری ندارند همچنین حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه با سود ۴ درصد است. اقساط ماهانه وام خوداشتغالی یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

مطالب مرتبط:

جزئیات دریافت وام 200 میلیونی با اقساط 60 ماهه از آذر 1400

 بانک صادرات سقف وام کارت اعتباری خود را از مبلغ ۵۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده است. این وام به همه افرادی که شرایط آن را داشته باشند قابل پرداخت است و به گروه شغلی خاصی تعلق ندارد.

در پی بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری , برخی از بانک های بزرگ کشور نسبت به ابلاغ اطلاعیه افزایش مبلغ وام کارت اعتباری به شعب خود در سراسر کشور اقدام کردند. بر اساس این بخشنامه سقف وام کارت اعتباری از مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

بانک صادرات ایران که یکی از بزرگترین بانک های کشور با بیشترین تعداد شعب در سراسر کشور است , هم مبلغ تسهیلات کارت اعتباری خود را تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان افزایش داده است.

بزرگترین مزیت دریافت وام کارت اعتباری این است که برای دریافت آن نیازی به شرایط خاص مانند کاسب بودن , متخصص بودن , دستگاه پوز داشتن , جواز کسب داشتن و... ندارد و تقریبا تمام افراد بالای ۱۸ سال جامعه که توان بازپرداخت اقساط را داشته باشند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

میزان اقساط وام 200 میلیونی با اقساط 60 ماهه از آذر 1400

کارت اعتباری کام بانک صادرات,  کارتی که بانک به وسیله آن تا سقف معینی به مشتری وام داده می شود و دارنده آن می‌تواند از طریق پایانه‌های فروش (POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) اقدام به سفارش یا خرید کالا و خدمات نماید.

سقف وام کارت اعتباری در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان و مدت بازپرداخت اقساط آن حداکثر ۶۰ ماه است.

  کارمزد صدور کارت و اعتبارسنجی جمعاً به میزان یکصد هزار (۱۰۰/۰۰۰) ریال و آبونمان (حق اشتراک سالانه) معادل ۱% اعتبار تخصیص یافته به متقاضی می‌باشد.

نرخ سود این وام همانند اکثر وام های فعلی بانک ها ۱۸ درصد است.

مبلغ اقساط تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۶۰ ماهه حدود ۵ میلیون و یکصد هزار تومان است و افراد باید مدارک لازم دال بر توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک ارایه نمایند . 

در صورتی که شخصی توانایی بازپرداخت اقساط تا سقف تعیین شده را ندارد و یا به مبلغ کمتری از وام نیاز دارد می تواند از کارت اعتباری ۳۰ ,۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی استفاده کند.

شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات معوق و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد یا باید وام قبلی را تسویه کند و یا تفاوت مانده بدهی فعلی را با سقف مقرر شده دریافت کند.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 6
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری