پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۲۹
۸
۰
نسخه چاپی

زیباترین کشورهای جهان در سال 2021 را بشناسید!

زیباترین کشورهای جهان در سال 2021 را بشناسید!
با مناظر طبیعی باورنکردنی، این 15 کشور از زیباترین کشورهای جهان هستند.

تیتربرتر: زیباترین کشور دنیا کدام است؟ وقتی صحبت از مقاصد مختلف زمین به میان می آید، زیبایی واقعاً در چشم بیننده است، اما برخی از کشورها هستند که در مورد منابع طبیعی خود دست بالا را دارند.

از صخره‌های قرمز غرب آمریکا گرفته تا سواحل بکر مالدیو با ماسه‌های سفید، مکان‌های باورنکردنی زیادی برای بازدید وجود دارد، بنابراین ما 15 مورد از زیباترین کشورهای جهان را به‌عنوان نقطه شروع برای شما گردآوری کرده‌ایم. ماجراجویی بزرگ بعدی این کشورها با کوه های باشکوه، پوشش گیاهی سرسبز، آبشارهای آبشاری، حیات وحش فراوان، سواحل زیبا و بسیاری موارد دیگر، مناظر غیرقابل انکاری خیره کننده ای را ارائه می دهند که هر مسافری را شگفت زده می کند.

ایسلند

ایسلند
ایسلند

از آبشارهای عظیم گرفته تا سواحل شنی سیاه، کشور ایسلند جزیره ای مملو از زیبایی های طبیعی باورنکردنی است. و بسته به زمانی از سال که از آن بازدید می کنید، می توانید پدیده های طبیعی منحصر به فردی را تجربه کنید. در طول ماه‌های زمستان، می‌توانید نورهای شمال گریزان را بر فراز آبشارهای یخ زده و مناظر یخی مشاهده کنید، و در تابستان، می‌توانید در میان مناظر سرسبز پیاده‌روی کنید و در چشمه‌های آب گرم زیر آفتاب نیمه‌شب غوطه‌ور شوید.

فرانسه

فرانسه
فرانسه

بین کوه‌های برفی آلپ فرانسه، ریویرای پر زرق و برق، تپه‌های پوشیده از تاکستان و اسطوخودوس پروونس، دره سرسبز لوآر و سواحل صخره‌ای بریتانی، آیا جای تعجب دارد که فرانسه اغلب یکی از زیباترین کشورهای جهان در نظر گرفته می‌شود؟ به علاوه، آن منابع طبیعی و نوشیدنی های فرانسوی، پنیر و موارد دیگر را در اختیار ما قرار می دهند، پس چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟

اندونزی

اندونزی
اندونزی

اندونزی از زاران جزیره تشکیل شده است، از مزارع برنج سبز پلکانی گرفته تا سواحل زیبا، جنگل های انبوه بارانی و غیره. جزیره بالی در میان مسافرانی که به دنبال مناظر معابد پیچیده در پس زمینه امواج اقیانوس یا تپه های غلتشی با آتشفشان در دوردست هستند، محبوب است.

ایالات متحده

ایالات متحده
ایالات متحده

از دریا تا دریای درخشان، ایالات متحده طیف گسترده ای از مناظر زیبا را ارائه می دهد. با سواحل شنی و آب‌های فیروزه‌ای فلوریدا کیز، گرند کنیون باشکوه، قله‌های پوشیده از برف آلاسکا، و خط ساحلی کالیفرنیا، سال‌ها طول می‌کشد تا به طور کامل زیباترین مکان‌های این کشور را کشف کنید.

مالدیو

رمالدیو
مالدیو

وقتی بهشت ​​ساحلی عالی را تصور می‌کنید، احتمالاً آب‌های شفاف و فیروزه‌ای و سواحل روشن با شن‌های سفید - مانند آنهایی که در مالدیو می‌بینید به ذهنتان خطور می‌کند. بر فراز آب، می‌توانید از یک خانه ییلاقی روی آب با سقف کاهگلی، منظره‌ای از درختان نخل که در کنار ساحل قرار گرفته‌اند را تماشا کنید، و در زیر سطح، می‌توانید دنیای دیگری از صخره‌های مرجانی و زندگی دریایی را کشف کنید.

ایتالیا

ایتالیا
ایتالیا

ایتالیا یک مقصد رویایی برای بسیاری از مسافران است - و هنگامی که برای اولین بار از آن بازدید می کنید، چنان مسحور زیبایی های طبیعی این کشور (و غذاهای خوشمزه، معماری باورنکردنی، و مردم دوستانه) خواهید شد که آماده برنامه ریزی برای خود خواهید بود. سفر بعدی. انتخاب از میان تپه‌های توسکانی مملو از تاکستان‌ها، ساحل آمالفی و قله‌های سر به فلک کشیده دولومیت‌ها دشوار است، بنابراین توصیه می‌کنیم از همه آنها دیدن کنید.

سوئیس

سوئیس
سوئیس

مناظر کوهستانی سوئیس که توسط کوه‌های خیره‌کننده و دریاچه‌های درخشان پر از دهکده‌های جذاب و پیست‌های اسکی مشخص شده است، این کشور را به مقصدی ضروری تبدیل کرده است، به‌ویژه برای افرادی که در فضای باز عاشق پیاده‌روی و اسکی هستند. در زمستان، این کشور مانند یک کره برفی زنده به نظر می رسد و در طول تابستان، برف ها ذوب می شوند و کوه های سبز و گل های وحشی را نمایان می کنند.

ژاپن

ژاپن
ژاپن

جنگل‌های بامبو، چشمه‌های آب گرم آرامش‌بخش، کوه نمادین فوجی، و سواحل استوایی همه این‌ها و موارد دیگر را در سفر به ژاپن خواهید یافت. در فصل شکوفه‌های گیلاس برای استراحت خود برنامه‌ریزی کنید تا شکوفه‌های معروف این کشور را ببینید.

کاستاریکا

کاستاریکا
کاستاریکا

همه می دانند که کاستاریکا تنوع زیستی باورنکردنی دارد، بنابراین دوستداران طبیعت باید این کشور را به لیست سفر خود اضافه کنند. سواحل زیبا، جنگل ابر معروف Monteverde، آتشفشان ها، آبشارها و هزاران حیات وحش تنها چند مورد از دلایلی هستند که چرا این یکی از زیباترین مقاصد طبیعی در جهان است.

مطالب مرتبط:

نپال

نپال
نپال

هشت کوه از 10 کوه بلند جهان، از جمله کوه معروف اورست، در نپال قرار دارند. هیمالیا برای مسافران ماجراجویی که امیدوارند مهارت ها و استقامت خود را در کوهنوردی آزمایش کنند و همچنین برای کسانی که فقط می خواهند این کوه های چشمگیر را از راه دور تحسین کنند، جذاب است. البته، چیزهای بیشتری برای دیدن در اینجا وجود دارد، از جمله حیات وحش متنوع مانند کرگدن، ببر و غیره.

پرو

پرو
پرو

جنگل‌های بارانی آمازون و کوه‌های آند - خانه ماچوپیچو و کوه رنگین کمان - دلیل کافی برای بازدید از پرو (به همراه سویچه و پیسکو) هستند. Huacachina یکی دیگر از جاذبه های طبیعی است - این تنها واحه طبیعی بیابانی در آمریکای جنوبی است. امروزه، این روستا خانه‌ای است، اما بیابان اطراف، منظره منحصربه‌فرد دیگری را به این ترکیب اضافه می‌کند.

انگلستان

انگلستان
انگلستان

شهرهایی مانند لندن، ادینبورگ و منچستر ممکن است زیبایی طبیعی بریتانیا را تحت الشعاع قرار دهند، اما در خارج از شهرهای بزرگ چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. از صخره‌های ساحل ژوراسیک گرفته تا ستون‌های بازالتی Giant's Causeway تا ارتفاعات رویایی اسکاتلند، چیزهای زیادی برای بیرون رفتن و کاوش در انگلستان وجود دارد.

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی مجموعه ای واقعاً چشمگیر از مناظر را ارائه می دهد، از تاکستان های کشور نوشیدنی های مرغوب گرفته تا مقاصد سافاری مانند پارک ملی کروگر تا خط ساحلی کوهستانی. این تنوع به این معنی است که برای هر نوع مسافری چیزی وجود دارد که مناظر خوش منظره دارد.

تانزانیا

تانزانیا
تانزانیا

یکی دیگر از مقصدهای محبوب سفر سافاری، تانزانیا، خانه پنج بزرگ است: فیل، شیر، پلنگ، بوفالو و کرگدن. این کشور دارای دو پارک ملی بسیار محبوب است: پارک ملی کوه کلیمانجارو، محل آتشفشان نمادین، و پارک ملی سرنگتی. تانزانیا همچنین دارای خط ساحلی زیبا و جزایر خیره کننده ای مانند زنگبار است.

نیوزلند

نیوزلند
نیوزلند

ماجراجویی در فضای باز در نیوزلند فراوان است، جایی که می‌توانید در اطراف آبدره‌های میلفورد ساند گشت بزنید، در جزیره شمالی یا جنوبی اسکی کنید، پدیده‌های زمین گرمایی مانند آبفشان‌ها و استخرهای گلی را بررسی کنید و یخچال‌های باستانی این کشور را تحسین کنید.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: زهره شعبانی 



+ 8
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری