پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۸
۴
۰
نسخه چاپی

بازی فریبا کوثری در فیلم کن پامنار

بازی فریبا کوثری در فیلم کن پامنار
در ادامه به معرفی فیلم کن پامنار با بازی فریبا کوثری می پردزایم.

به گزارش تیتربرتر؛ فریبا کوثری همزمان با سالروز تولدش نقش خودش را در فیلم «کن - پامنار» به کارگردانی اشکان درویشی و تهیه‌کنندگی شیما جبرائیلی‌پور بازی کرد.

 فیلمبرداری فیلم «کن - پامنار» اولین اثر بلند اشکان درویشی چندی پیش آغاز شد و روز گذشته (دوشنبه یکم آذرماه) فریبا کوثری که به عنوان مشاور پروژه این فیلم را همراهی می‌کند، همزمان با سالروز تولدش طی سکانسی کوتاه نقش خودش را به صورت افتخاری در این فیلم ایفا کرد.

کوثری هدفش از حضور افتخاری به‌عنوان مشاور و بازیگر در فیلم «کن - پامنار» را این موضوع عنوان کرد که قرار است موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی درآمد حاصل از بلیت‌فروشی این فیلم را صرف امور خیریه کند.

پس از پایان فیلمبرداری این سکانس، جشن تولدی برای این بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون از سوی عوامل فیلم برگزار شد و رشید مظاهری، امید جهان و علی طیبی مهمانان ویژه این مراسم بود.

«کن - پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه سیروس همتی ساخته می‌شود، روایتی است از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران و حمایت از دختران مظلوم افغانستان.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی فریبا کوثری در فیلم کن پامنار

بیوگرافی فریبا کوثری در فیلم کن پامنار
بیوگرافی فریبا کوثری در فیلم کن پامنار

 

فریبا کوثری متولد 1 آذر 1345 در زاهدان، بازیگر است.

تحصیلات فریبا کوثری

فریبا کوثری فارغ التحصیل دیپلم اقتصاد است، دوست داشت مهماندار هواپیما باشد اما حالا یک بازیگر صاحب نام است، هیچ فرزندی ندارد و می گوید مادرم را بعد از خدا می پرستم.

ازدواج فریبا کوثری

ازدواج نکردم چون این موضوع علل مختلفی دارد که ترجیح می دهم نگویم.

خانواده فریبا کوثری

در یک خانواده 4 نفری بدنیا آمد است و تنها یک برادر دارد، پدرش در زاهدان معاون اداره پست و تلگرام بود، وقتی 5 ساله بود از زاهدان به تهران نقل مکان کردند.

به شدت به خانواده وابسته ام، در تمام این سال ها این وابستگی توام با احترام بوده و همیشه نزدیک مادر و برادرم بودم، من ارتباط نزدیکی با برادرزاده هایم کیمیا و پوریا دارم.

پدر و مادر فریبا کوثری

اختلاف سنی من و مادر تنها 15 سال است.

همین علت باعث شده که با هم احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید، وقتی کم سن و سال بودیم پدرم مرحوم شد و مادرم به نوعی ما را به دندان گرفت و بزرگ کرد.

آغاز فعالیت هنری فریبا کوثری

فریبا کوثری در جوانی علاقمند بود مهماندار هواپیما باشد، اما بصورت اتفاقی و سرنوشت باعث شد وقتی 22 ساله بود بدون دانش و کلاس بازیگری وارد عرصه هنری شوداولین تجربه او در سال 1367 در فیلم چهره یک صهیونیست بود.

شهرت فریبا کوثری از سال 1380 با سریال معصومیت از دست رفته شروع شد و در سریال های بی گناهان سال 86، بی صدا فریاد کن سال 87، دلنوازان سال 88 و مختار نامه در سال 89 به اوج خود رسید.

بازیگری بصورت تجربی

آن موقع که شروع به بازیگری کردم بخاطر اینکه جنگ تازه تمام شده بود کلاس های آنچنانی نبود و اصلا بازیگری جایگاهی نداشت به همین دلیل سعی کردم از استادان بزرگ آن زمان یاد بگیریم.

مرحوم خسرو شکیبایی، فرامرز قریبیان، مرحوم حمیده خیرآبادی، محمدعلی کشاور، مهدی هاشمی و … از استادانی بودند که از آنها یاد گرفتم

علاقمندی فریبا کوثری

همیشه بیشتر از همه چیز به سلامت روانم اهمیت می دهم، سعی می کنم موسیقی گوش بدهم، زیاد کتاب بخوانم، ورزش کنم و با این کارهای آرامش روانی بدست بیاورم.

مصاحبه با فریبا کوثری

آرامش ظاهری و درونی پر از تلاطم 

برخلاف چهره و صدای آرامی که دارم، درونم خیلی پرطلاتم است، چون آدم بسیار حساس و زودرنجی هستم، به هر حال هر آدمی خودش را بهتر می شناسد.

همچنین قرار است درآمد حاصل از بلیت‌فروشی «کن – پامنار» از طریق موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی که در تولید این فیلم نیز همکاری می‌کند، در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

این فیلم علاوه بر سیامک صفری و فریبا کوثری بازیگران دیگری نیز دارد که طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

بخشی از عوامل «کن - پامنار» عبارتند از: تهیه کننده: شیما جبرائیلی‌پور، کارگردان: اشکان درویشی، مشاور پروژه: فریبا کوثری، مجری طرح: آسیه اسدزاده، موسسه نقطه عطف سینما تئاتر، فیلمنامه‌نویس: سیروس همتی، مشاور فیلمنامه: پیمان عباسی، مدیرتولید و جانشین تهیه کننده: مهشید خسروی، مدیر فیلمبرداری: محمد مقیمی، مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌نژاد، تدوین و اصلاح رنگ: امیرحسین تحسینی، طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی، طراح صحنه و لباس: اشکان درویشی، دستیار اول کارگردان: بهزاد صفار، برنامه‌ریز: حدیث کریمیان، منشی صحنه: صفورا برسان، مدیر تدارکات: علی نعمتی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: سالار مجد، هماهنگی: محمدحسین عابدینی و مهربان اسماعیل‌پور، تجهیزات و پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا و سید حسین رسولی.

آچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی



+ 4
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری