پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸
۸
۱
نسخه چاپی

پشت پرده اخراج محمد گودرزی از مدیرعاملی امداد خودروی سایپا

پشت پرده اخراج محمد گودرزی از مدیرعاملی امداد خودروی سایپا
مدیرعامل امداد خودرو سایپا برکنار شد.

به گزارش تیتربرتر؛ در پی انتشار خبری مبنی بر دریافت ۵۲ میلیون تومان حق ماموریت توسط «محمد گودرزی» مدیرعامل امداد خودروی سایپا، وی از این سمت برکنار شد.

جزئیات برکناری مدیرعامل امداد خودرو سایپا 

 در روزهای گذشته با انتشار فایلی در فضای مجازی مبنی بر دریافت مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت، بررسی موضوع به‌سرعت از سوی مدیرعامل گروه صنعتی سایپا در دستور کار قرار گرفت.

آن‌طور که گروه خودروسازی سایپا اطلاع‌رسانی کرده، این حق ماموریت به دلیل سفر کاری به عراق و اجرای طرح ویژه خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات بوده است.

پس از بررسی‌های انجام شده درباره پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امدادخودرو سایپا، مدیرعامل این گروه خودروسازی به مدیرعامل سایپا یدک دستور داد موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو سایپا بازگردانده شود.

علاوه بر این مدیرعامل سایپا، "محمد گودرزی" مدیرعامل امدادخودرو سایپا را نیز از سمت خود برکنار کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رییسی رییس‌جمهوری روز گذشته در جلسه هیات دولت با اشاره به موضوع حقوق‌های غیرمتعارف، تصریح کرد: حقوق یک حدی دارد که حد آن باید برای تمام افراد شاغل در دولت و شرکت‌های دولتی مشخص شود و بیش از آن میزان هم نباید پرداخت شود. مردم انتظار شنیدن اخباری درباره حقوق‌های چند ۱۰ میلیونی را ندارند و به حقوق نجومی باید خاتمه داده شود.

وی در همین زمینه از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست هر چه سریعتر و قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

رییس جمهوری تاکید کرد: شاید طبق قانون دستگاه‌هایی اجازه تعیین حقوق برای شرکت‌ها و یا افراد دولتی را داشته باشند که باید در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود. پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست.

بیوگرافی محمد گودرزی کارمند سایپا

آقای محمد گودرزی از مهندسین شرکت سایپا بوده که به عنوان مدیرعامل امداد خودرو شرکت سایپا فعالیت داشت.

او متولد 1368 بوده و دارای لیسانس کامپیوتر میباشد.

او در سال ۱۳۹۸ به این سمت منصوب شد وی قبلاً عضو هیئت مدیره شرکت امداد خودرو نیز بوده است و سرپرستی مدیریت دفتر حوزه مدیرعامل گروه خودروسازی را تجربه کرده است.

علت اخراج از زبان مدیرعامل ساپیا

علت اخراج از زبان مدیرعامل ساپیا
علت اخراج از زبان مدیرعامل ساپیا

 

در سال ۱۴۰۰ و در آذرماه تصویری از چک ۵۳ میلیون تومانی در وجه مدیر عامل امداد خودرو  سایپا  برای سفری که به کربلا رفته بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده ای به همراه داشت گفته می شد که این چک برای حق ماموریت بوده که او برای خود از طرف شرکت سایپا کشیده است.

در نهایت این چک باعث  شدحواشی به وجود بیاید مدیرعامل شرکت سایپا بعد از حواشی به وجود آمده او را از شرکت اخراج کرد و همه این مبلغ را به حساب شرکت سایپا برگشت داد.

علاوه بر وی جواد سلیمانی نیز از کار خود اخراج شده است این مبلغ برای یک سفر پنج روزه بود که آقای گودرزی برای خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات برای خود در نظر گرفته بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر لزوم برخورد با مدیران شرکت تاکید کرده وبرای درس عبرت، مدیر امداد خودروی سایپا را برکنار و مبلغ پرداختی را به شرکت بازگرداند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر لزوم برخورد دقیق‌تر واحد‌های نظارت بر مدیران شرکت‌های تابعه و نیز رعایت صرفه و صلاح گروه در فرآیند‌های اداری، مدیرعامل امدادخودروسایپا را از سمت خود برکنار کرد.

توضیحات مدیر عامل سایپا درباره مدیر برکنار شده ، پس از بررسی‌های صورت گرفته درباره پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امدادخودرو سایپا، مدیرعامل این گروه خودروسازی به مدیرعامل سایپا یدک دستور داد موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو سایپا بازگردانده شود. 

علاوه بر این سیدجواد سلیمانی، محمد گودرزی مدیرعامل امدادخودرو سایپا را نیز از سمت خود برکنار کرد. 

گفتنی است در روز‌های اخیر موضوع دریافت مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل سایپا دستور بررسی فوری این موضوع را صادر کرد. 

این حق ماموریت به دلیل سفر کاری به عراق و اجرای طرح ویژه خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات بوده است. 

لازم به ذکر است که مدیرعامل امدادخودروسایپا پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآونده: علیرضا یوسفی



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
عماد ۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۵
پاسخ
comments ایشون پسر هم باجناق محمد شریعتمداری وزیر صمت و وزیر کار دولت روحانی هستند ... ژن برتر /2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری