پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷
۴
۰
نسخه چاپی

ماجرای ازدواج دوم شقایق دهقان+ عکس

ماجرای ازدواج دوم شقایق دهقان+ عکس
عکس جدیدی از شقایق دهقان منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ شقایق دهقان با انتشار عکسی از خود به شایعات درباره ازدواج دومش قوت بخشید. در این عکس شقایق دهقان تصویری از خود با حلقه‌ای در دستش منتشر کرده است.

جزئیات ازدواج دوم شقایق دهقان

جزئیات ازدواج دوم شقایق دهقان
جزئیات ازدواج دوم شقایق دهقان

 

پس از دو سال از جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی، به نظر می‌رسد شقایق دهقان رابطه جدیدی را آغاز کرده باشد. باید دید این حلقه نشانه ازدواج جدید شقایق دهقان است یا صرفا کارکردی تزیینی دارد. در ادامه تصویری از شقایق دهقان با حلقه‌ای در دستش را مشاهده می‌کنید.

شقایق دهقان در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۶ ساله بود با مهراب قاسم خانی ۳۳ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می‌باشد

مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می‌باشد.

ازدواج شقایق دهقان با مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران است که سالها پیش با مهراب قاسمخانی ازدواج کرد. او جاری بهاره رهنما نیز بود. مدتی است زمزمه های جدایی شقایق دهقان و همسرش شنیده می شود اما هیچ کدام آن را تایید نکرده اند. روز گذشته حامد فتاحی برنامه ساز با انتشار ویدئویی به طور دقیق از طلاق این زوج صحبت کرد.

جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

چند وقتی است زمزمه هایی از طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی به گوش میرسد، اما تا این لحظه هیچ کدام به این خبر واکنشی نشان نداده اند.با نگاهی به صفحات شخصی این دو هنرمند، جدیدا اثری از عکس‌های دونفره نیست و گویا در کنار هم زندگی نمیکنند.

طلاق شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی صحت دارد؟

حالا حامد فتاحی مجری، گوینده و برنامه ساز تلویزیون و پلتفرم‌های اینترنتی با انتشار این ویدئو به این موضوع اشاره مستقیم می‌کند و مینویسد:

“قبل از کرونا و البته قبل از جدایی مهراب و شقایق عزیز… ”

بیوگرافی شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی
بیوگرافی شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی

 

به بهانه جدایی شقایق دهقان درباره او بیشتر صحبت می کنیم. شایق دهقان زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. همسر او مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

تاریخ ازدواج مهراب قاسم خانی با شقایق دهقان

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعهٔ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان

مهراب قاسم‌خانی (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۵۰) طراح دکور و نویسنده ایرانی است.

مهراب قاسم‌خانی دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

فعالیت مهراب قاسم خانی در تلویزیون

فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلم‌نامه‌نویسان شبهای برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند.

کار بعدی او در تلویزیون نیز مجدداً همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری بود که نوروز۱۳۸۷ از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت.

یکی از موفق‌ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد.

آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

گفتنی است ویدئویی که در پایین خبر قرار دادیم مربوط به حضور شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در برنامه کافه میکس است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علیرضا یوسفی



+ 4
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری