پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۵
۸
۰
نسخه چاپی

پیش بینی بازی دربی در 13 آذر 1400

پیش بینی بازی دربی در 13 آذر 1400
کارشناسان به پیش بینی بازی دربی تهران پرداختند.

به گزارش تیتربرتر؛ یحیی گل محمدی در این گفت و گو به مجید صدری یادآوری کرده است این تیم روز شنبه در حساس ترین بازی فصل خود باید به مصاف استقلال تهران برود. دیداری که برای هواداران پرسپولیس بسیار مهم است و ناکامی درآن می‌تواند بهای گزافی داشته باشد.

البته مجید صدری به سرمربی پرسپولیس قول داده است در اسرع وقت و پیش از دیدار با استقلال تهران، ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان را به حساب آنها واریز کند. به نظر می‌رسد مشکل اصلی مجید صدری برای فراهم کردن منابع مالی جهت واریز به حساب بازیکنان، سرپرستی موقت باشگاه و عدم اطمینان از مدیرعاملی قطعی این باشگاه باشد. شاید سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس تصور می‌کند پس از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون درصورتی که ۱۵ درصد هم به حساب بازیکنان واریز کند از سمت خود برکنار خواهد شد.

نکته قابل تأمل در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس این است که وزیرورزش و جوانان نه صدری را عوض می‌کند و نه از او حمایت!

پیش بینی بازی استقلال با پرسپولیس

پیش بینی بازی استقلال با پرسپولیس
پیش بینی بازی استقلال با پرسپولیس

 

نوری: نمی‌توان به ژستد و یامگا نمره قبولی داد،برتری استقلال در دربی کادر فنی را بیمه می‌‌کند.

محمد نوری اعتقاد دارد بازیکنان استقلال بازی خوبی انجام دادند اما از موقعیت‌های‌شان استفاده نکردند.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت گفت: با توجه به تساوی در بازی قبل و از دست رفتن امتیاز، استقلال در این بازی خوب کار کرد. موقعیت‌های فراوانی ایجاد شد اما آبی‌پوشان نتوانستند از آن بهره بگیرند. مقداری هم داوری در نتیجه تاثیر داشت. داوری نه تنها راجع به استقلال بلکه در تمام بازی‌ها اخیرا دچار مشکل شده. VAR برای این فوتبال بسیار نیاز و برخی تصمیمات فاجعه است. استقلال چند هفته ضرر دیده اما مساله تنها استقلال نیست و چند تیم ضربه خورده‌اند. کشوری مثل ما در آستانه جام جهانی قطر باید این نقص را برطرف کند و نمی‌دانم چرا مشکل حل نمی‌شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان در ادامه افزود:‌ استقلال در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول ظاهر شد. هم مالکیت داشت و هم موقعیت سازی. از طرفی صنعت نفت به یک امتیاز قانع بود. در مورد گل باید بگویم خط دفاعی به‌رغم نمایش‌های خوب در بازی‌های گذشته اما در یارگیری در صحنه گل ضعیف عمل کرد. در کل استقلال شایسته برد بود اما با نمایش بد مهاجمان و گل نزنی آن‌ها آبی‌پوشان ۳ امتیاز کامل را کسب نکردند.

نوری درباره بازیکنان خارجی و نمایش آن‌ها گفت: آن‌ها تازه به استقلال اضافه شده‌اند و شاکله استقلال هم ۶۰، ۷۰ درصد تغییر کرده‌اند. از طرفی پلی میکر خوب هم جذب نشده و همه این‌ها دست به دست هم داده تا اسن بازیکنان نمایش درخشانی نداشته باشند. به طور مثال یامگا خودش عقب می‌آمد تا توپ بگیرد. او بازیکن بدی نیست. رودی اما نتوانسته خودش را با تیم وفق دهد. با توجه به نمایشی که از بازیکنانی چون تیام، جبارف، جانواریو دیده‌ایم نمی‌توانیم نمرات قبولی به این بازیکنان بدهیم.

 هافبک دهه ۷۰ تیم استقلال درباره دربی هم عنوان کرد: بازی پرسپولیس را مشاهده کردم و باید بگویم استقلال روند بهتری داشته اما دربی درباره روند نیست. هر تیم بتواند متمرکز باشد و وارد حاشیه‌ها نشود می‌تواند در بازی موفق شود. خود من هم در دربی بازی کرده‌ام و می‌دانم اصلا مسائل فنی و خوب بودن تاثیرش در حد مسایل روانی در این بازی نیست. دربی شرایط خودش را دارد. برد استقلال می‌تواند باعث بیمه شدن کادر فنی شود و باعث استقبال هواداران. امیدوارم بازی بدون حاشیه برگزار شود و استقلال با کسب ۳ امتیاز که به آن بسیار نیاز دارد بتواند شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

واکنش مربی استقلال به دربی

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: اگر آقایان به دنبال نابودی استقلال هستند، از لیگ برتر کنار می‌کشیم تا خیال‌شان راحت شود.

بهزاد غلامپور درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از روزی که استقلال دنبال گرفتن تبلیغات محیطی رفت، همه روی باشگاه ما زوم کردند. تصمیماتی برای استقلال گرفته‌اند که به ضرر باشگاه و هواداران بوده است. باشگاه حرف حق می‌زند ولی یکسری‌ ناراحت هستند. اینها کسانی هستند که دوست ندارند استقلال دنبال درآمدزایی برای خودش باشد و می‌خواهند جلوی آن را بگیرند.

نمی‌دانیم برای داوری‌ها به کجا شکایت کنیم

وی با انتقاد از وضعیت داوری‌ها تصریح کرد: در دیدارهای قبلی می‌گفتیم یک پنالتی‌مان را نگرفتند، الان می‌گوییم دو پنالتی. آقای آجورلو آرامش را به استقلال آورد ولی نمی‌گذارند این آرامش پایدار باشد. نمی‌دانیم باید دست به دامن چه کسی شویم و به کدام مراجع شکایت کنیم. با این شرایط، نگران داوری در دربی هستیم. فدراسیون فوتبال برای دیدار روز شنبه با پرسپولیس باید داور از خارج از کشور بیاورد.

یک نفر به فریاد استقلال برسد

مربی استقلال با اشاره به قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: استقلال چند بار باید از یک ناحیه ضربه بخورد؟ آقایان خودشان را به خواب زده‌اند و همین‌طور جلو می‌روند. هر چقدر اعتراض می‌کنیم، اثری ندارد و داور قضاوت خودش را انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید استقلال را نابود کنید، از لیگ کنار می‌کشیم تا خیال‌تان راحت شود. تصمیمات داور در بازی با صنعت نفت ظلم به استقلال و هوادارانش بود. این داور دو سال پیش گل سالم استقلال را نگرفت و بعدها اعتراف کرد به خاطر اعتراض‌های فرهاد مجیدی گل را مردود اعلام کرده است. سال گذشته همین آقا (اکبریان) پنالتی ما را در دربی نگرفت. یک نفر به فریاد استقلال برسد، اشتباه داوری؛ یک بازی، دو بازی، سه بازی، چرا این همه اشتباه فقط برای استقلال است؟ گل سالم ارسلان مطهری در بازی با فجرسپاسی شیراز گرفته نشد، در این دیدار هم دو پنالتی.

چرا کمیته اخلاق و انضباطی به داوری‌ها ورود نمی‌کنند؟

«این همه زحمت می‌کشیم ولی با اشتباه داوری همه چیز از بین می‌رود.» غلامپور با بیان این جمله ادامه داد: اگر داور یکی از پنالتی‌های ما را می‌گرفت، روند بازی تغییر می‌کرد. این همه امتیاز از دست دادیم، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ چرا کمیته انضباطی و اخلاق به این ماجراها ورود نمی‌کنند؟ چرا به خوبی جریان‌ها را رصد نمی‌کنند؟ چرا این همه با مجیدی دشمنی می‌کنید؟ این کار شما نهایت نامردی است. آقایان مطمئن باشند آه هواداران استقلال یک روزی دامن شما را می‌گیرد و باید پاسخگو باشید.

برخی تیم‌ها مظلوم‌نمایی نکنند

وی یادآور شد: برخی تیم‌ها یاد گرفته‌اند با فیلم بازی کردن، مظلوم نمایی و ... نگاه‌ها را به سمت دیگری ببرند، ولی همه متوجه این کارها هستند. اشتباهات داوری آنقدر به ضرر استقلال بوده که خودشان هم می‌گویند این دیگر چه اشتباهی است! اگر قرار به این کارها باشد که مظلوم نمایی کنند، ما هم همین کارها را خواهیم کرد. فوتبال، بازی جوانمردانه است و هر تیمی قوی باشد، می‌برد و هر تیمی ضعیف باشد، شکست می‌خورد. بگذارید نتایج فوتبال در زمین مشخص شود نه با کارهای دیگر.

از عملکرد رضایی راضی هستم

مربی استقلال در خصوص عملکرد علیرضا رضایی و اینکه آیا ممکن است در دربی به میدان برود، گفت: از عملکرد رضایی راضی هستم. تا دربی هم باید منتظر بمانید که دروازه‌بان مشخص شود. در رابطه با رشید مظاهری هم پزشک تیم گفته مصدوم شده است.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علی اکبر رضایی



+ 8
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری