پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۴۶
۳
۰
نسخه چاپی

جزئیات دریافت وام کم‌بهره هتل‌ها

جزئیات دریافت وام کم‌بهره هتل‌ها
مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: در راستای کمک به توسعه زیرساخت‌های استان در بخش گردشگری آماده اعطای وام کم‌بهره به هتل‌ها هستیم.

به گزارش تیتربرتر؛ نادر فلاحی روز چهارشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل افزود: بدنبال شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری مشکلات متعددی را متحمل و خسارات سنگینی به این بخش وارد شد که تلاش می‌کنیم تا در ایام پساکرونا با رونق این صنعت زمینه برای جبران این خسارت‌ها را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با اقدامات زیرساختی که در بخش گردشگری استان در فرصت کرونا انجام شده و نیز فعالیت‌ها در حوزه معرفی جاذبه‌های استان در فضای مجازی در آینده رونق گردشگری را شاهد بوده و با سونامی گردشگری در استان روبرو خواهیم بود.

او با اشاره به رویداد "اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت کشورهای عضو اکو" گفت: برگزاری این رویداد یک نقطه عطف مهمی برای استان اردبیل به شمار می‌رود که باید برنامه‌ریزی دقیقی برای استقبال از این رویداد داشته و بیشترین بهره‌برداری را از این رویداد داشته باشیم.

اردبیل با حدود یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه به شمار می‌رود.

پیش از شیوع ویروس کرونا  ۳۲ واحد هتل، ۸۷ واحد هتل آپارتمان، ۹۸ واحد مهمان‌پذیر، سه واحد کمپینگ و ۲ مجتمع گردشگری در کنار ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی سالانه پذیرای هشت میلیون نفر گردشگر داخلی و افزون بر ۱.۶ میلیون گردشگر خارجی را در این استان میزبانی می‌کردند.

پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، وجود پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های پر بازدید استان اردبیل است.



+ 3
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری