پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۰
۱۳
۰
نسخه چاپی

مونا اردلان همسر وریا غفوری کیست؟

مونا اردلان همسر وریا غفوری کیست؟
مونا اردلان همسر وریا غفوری فوتبالیست مطرح کشورمان است که در ادامه به معرفی اش می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ مونا اردلان همسر وریا غفوری است که سال هاست با هم ازدواج کرده اند و این فوتبالیست با همسرش رابطه خوبی دارند و عکس ها و تصاویر منتشر شده از این زوج در فضای مجازی منتشر شده است.

مونا اردلان همسر وریا غفوری در فضا مجازی در سالهای اخیر فعالیت می کند و فالوورهایی نیز جذب کرده است که در ادامه به معرفی اش می پردازیم.

بیوگرافی مونا اردلان همسر وریا غفوری

بیوگرافی مونا اردلان همسر وریا غفوری
بیوگرافی مونا اردلان همسر وریا غفوری

 

 نام همسر وریا غفوری مونا اردلان است. بسیاری از سایت ها عکس وریا غفوری و همسرش را منتشر کرده اند. این زوج دارای دو فرزند هم هستند. آنها یک دختر و یک پسر دارند. نام پسر وریا غفوری رادین است و نام دختر وریا غفوری هم بارین است.

بیوگرافی وریا غفوری

 وریا غفوری  بازیکن معروف فوتبال ایرانی است که در تاریخ ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ در سنندج به دنیا آمده است. وریا غفوری کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس است. همسر وریا غفوری عکس زیر را به مناسبت تولد وریا منتشر کرده است.

مشخصات وریا غفوری 

او دارای ۱۷۸ سانت قد است و در پست دفاع راست بازی می کند. در باشگاه استقلال پیراهن شماره ۲۱ را به تن دارد. او به ببر کُرد کوهستان شهرت دارد.

وریا یک اسم کردی است و به معنی زرنگ است. وریا در محله مبارک آباد، پای کوه آبیدر سنندج بزرگ شده و بنا به اعتقاد طرفدارانش در بازی فوتبال همانند معنای نامش زرنگ است.

شروع فوتبال وریا غفوری

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان این ورزش را به صورت مبتدی در تیم جوانان توحید سنندج استارت زد. سپس مدتی در تیم اصناف قروه مشغول بازی شد. او در سال ۱۳۸۲ برای شرکت در تست جوانان پیکان به تهران عزیمت کرد و با استعدادش موفق شد تا در این تست پذیرفته شود اما به دلیل مشکل نبود خوابگاه و محل اقامت مجبور به بازگشت به سنندج شد.

او در سال ۱۳۸۳ بدون داشتن هیچ تیمی در تست جوانان تیم ملی پذیرفته شد و در بازیهای آسیایی به میدان رفت. وریا غفوری در همان سال نیز موفق شد تا به عضویت باشگاه پاس در مقطع امید و جوانان در آید.

وریا بعد از انتقال پاس تهران به همدان رفت و به صورت رسمی وارد بازی های لیگ برتر شد و در همین زمان هم خدمت سربازی اش را در این تیم سپری کرد و تا سال ۱۳۸۸ در این تیم مشغول بازی بود.

این بازیکن با استعداد تیم ملی کشورمان در سال ۱۳۸۹ توانست به تیم شهرداری تبریز بپیوندد و به مدت دو سال برای این تیم بازی کرد، سپس در تیم نفت نوین تهران نیز به مدت ۲ سال باز کرد و در نهایت سال ۱۳۹۲ وارد تیم سپاهان اصفهان شد و تا پایان سال ۱۳۹۴ در این تیم ماندگار شد.

ازدواج وریا غفوری

ازدواج وریا غفوری
ازدواج وریا غفوری

 

در مورد وضعیت تاهل وریا غفوری باید بدانید که این بازیکن ازدواج کرده و متاهل است. نام همسر وریا غفوری مونا اردلان است. بسیاری از سایت ها عکس وریا غفوری و همسرش را منتشر کرده اند. این زوج دارای دو فرزند هم هستند. آنها یک دختر و یک پسر دارند. نام پسر وریا غفوری رادین است و نام دختر وریا غفوری هم بارین است.

دوران باشگاهی حرفه ‌ای وریا غفوری

وریا غفوری سابقه بازی برای تیم های پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال را در کارنامه ورزشی خود دارد که در ادامه نگاهی به عملکرد او در این تیم ها داریم:

وریا غفوری در تیم سپاهان

وریا غفوری در تاریخ ژوئیه سال ۲۰۱۴، طی یک قرارداد دو ساله با سپاهان اصفهان به جمع بازیکنان این تیم پیوست؛ او با همراهی تیم سپاهان توانست به مقام قهرمان لیگ برتر دست یابد.

استقلالی شدن وریا غفوری

او در سال ۱۳۹۵ با انعقاد قرارداد به مدت دو سال به تیم استقلال تهران اضافه شد. وریا در سال ۱۳۹۷ با تمدید یکساله قرارداد خود ۱٫۷ میلیارد تومان پول دریافت کرد.

مطالب مرتبط:

عملکرد وریا غفوری در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان نداد و متاسفانه با مصدومیت‌های زیادی هم مواجه شد و به این علت هم در اکثر بازی‌ ها نیمکت نشین شد. این اتفاقات باعث شدند تا این خبر منتشر شود که نام وریا غفوری در لیست مازاد قرار گرفته و در فصل آینده بازی برای تیم استقلال نخواهد داشت.

عملکرد وریا غفوری در فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸

در فصل ۹۷–۱۳۹۶ وریا غفوری با حضور وینفرید شفر در تیم استقلال توانست بیش ‌از پیش توانایی‌ هایی خود را به معرض نمایش بگذارد و موفق شد تا آرام آرام به یک مهره مهم در این تیم مبدل شود. وی موفق شد تا نخستین گل خود را برای تیم استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان بزند اما شوت او به محسن کریمی اصابت کرد و در نتیجه این گل به نام او ثبت نشد اما در رقابت بعدی مقابل تیم استقلال خوزستان موفق شد تا بار دیگر برای استقلال گلزنی کند. بعد از گلزنی او در دربی هشتاد ششم پایتخت مقابل تیم سرخ پوش پرسپولیس با توجه به عملکرد خوبش توانست بازیکن محبوب هواداران باشگاه استقلال شود.

عملکرد وریا غفوری در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۹

اولین گل وریا غفوری در این فصل در هفته دوم در مصاف با تیم ذوب آهن به ثمر رسید. او موفق شد تا در این بازی دبل کند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه ۲–۲ به نتیجه تساوی دست یافت. وریا نخستین گل استقلال را در لیگ هجدهم به ثمر رساند. غفوری در فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸ در رقابت بین تیم های استقلال و سپاهان در هفته دهم برای نخستین بارموفق شد تا بازوبند کاپیتانی استقلال را به دست ببندد. وی در این فصل پس از سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری و با جدایی امید ابراهیمی چهارمین کاپیتان باشگاه فوتبال استقلال تهران شد.

عملکرد وریا غفوری در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰

عملکرد وریا غفوری در تیم استقلال به حدی خوب بود که او برای دو فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. سه کاپیتان تیم استقلال در این فصل از استقلال جدا شدند و به این ترتیب غفوری کاپیتان اول باشگاه استقلال شد و در بازی در مصاف با تیم ماشین سازی در هفته اول لیگ نوزدهم اولین بازی فصل خود را به انجام رساند. وریا غفوری توانست در وقت های اضافه در بازی دوم استقلال در جام حذفی برابر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند. تیم استقلال موفق شد دو گل دیگر نیز به ثمر برساند و برنده این رقابت شد.

وریا غفوری در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

وریا غفوری درلیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۸ ابتدا در مصاف با الریان توانست به گلزنی برای استقلال دست یابد و همچنین توانست تا در بازی بعدی هم در مصاف با تیم فوتبال الهلال عربستان باز هم گلزنی کند. به این ترتیب می توان گفت که او یکی از نفرات تأثیرگذار تیم استقلال در فصل ۲۰۱۸ به شمار رفت. وریا در این فصل بازی ‌های خوبی را به نمایش گذاشت و در نتیجه مورد توجه تیم‌ های حاشیه خلیج فارس قرار گرفت.

بازی وریا غفوری در تیم ملی ایران

 بازی وریا غفوری در تیم ملی ایران
بازی وریا غفوری در تیم ملی ایران

 

این بازیکن جوان و با اخلاق در سال ۲۰۱۴ با استعداد خوبی که در بازی فوتبال از خود نشان داد توانست با دعوت از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. غفوری یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کیروش به شمار می رفت که در بیشتر اردوهای کشورمان از جمله اردوهای برگزار شده در جام ملت های آسیا حضور داشته و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت.

حواشی وریا غفوری در تیم ملی

کارلوس کی ‌روش، سر مربی تیم ملی فوتبال ایران یک هفته بعد از اعلام لیست ۳۵ نفره تیم ملی، فهرستی شامل ۲۴ نفر را منتشر کرد که در این لیست تعداد ۱۱ نفر از این است خط خورده بودند و نتوانستند در اردوی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کنند. از جمله افراد خط خورده در این لیست، وریا غفوری، جلال حسینی و کاوه رضایی بودند که در فضای مجازی به حذف این بازیکنان با استعداد از لیست اردوی جام جهانی، به خصوص خط خوردن وریا غفوری اعتراض شد. این اتفاق در حالی رخ داد که طرفداران بازی فوتبال ملی بر این تصور بودن که غفوری بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود، اما بنا به لیست منتشر شده  ظاهرا حضور رامین رضاییان و خانزاده به حضور غفوری ترجیح داده شدند و همین باعث شوکه شدن مردم و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

در این خصوص کی ‌روش، دقایقی قبل از ترک ایران به سوی ترکیه در طی یک مصاحبه اعلام کرد که تغییر پست وریا غفوری در خط خوردنش از تیم ملی اثر گذار بوده است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی



+ 13
مخالفم - 15
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری