پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۵۸
۷
۰
نسخه چاپی

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو
با توجه به دستاوردهای چشمگیر این ورزشکار خارق العاده، ما به چگونگی شکل گیری چنین افسانه ای در این ویژه داستان موفقیت کریستیانو رونالدو خواهیم پرداخت.

تیتربرتر: کریستیانو رونالدو فوتبالیست حرفه ای پرتغالی مشهور جهان است که از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال به عنوان بهترین بازیکن پرتغالی تمام دوران انتخاب شد. او همچنین توسط لشکر هواداران فوتبال در سراسر جهان به عنوان بهترین تمام دوران شناخته می شود. علاوه بر این، او اولین فوتبالیستی است که بیش از یک میلیارد دلار درآمد دارد. 

"آهن آهن را تیز می کند"

آنها می گویند آهن آهن را تیز می کند و خود رونالدو گفته است که بهترین ها همیشه بهترین ها را دنبال می کنند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم کریستیانو رونالدو را پوشش دهیم، زیرا بدون شک او بهترین است. کریستیانو، یک ورزشکار در سطح جهانی و یک تاجر موفق است و داستان موفقیت الهام‌بخش او می‌تواند به ما بیاموزد، ما را راهنمایی کند و به روش‌های غیرقابل تصوری به ما سود برساند. بنابراین، با این گفته‌ها، بیایید وارد آن شویم.

هیچ کس به عنوان یک ورزشکار نخبه بسیار موفق شروع نمی کند، چه رسد به یک فرد حرفه ای. همه ما یک نقطه شروع داریم. و همین امر در مورد کریستیانو رونالدو نیز صدق می کند.

اوایل زندگی | داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو
داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

او در کودکی با سه خواهر و برادرش به دلیل شرایط بد مالی در یک اتاق مشترک بود. و اگرچه او از خانواده‌ای بود که به سختی از نظر مالی درآمد داشت، اما زمان بازی داشت و رویای چیزهای بزرگ‌تری را در سر داشت. او که در جزیره ای دورافتاده به نام مادیرا، یک منطقه خودمختار پرتغال به دنیا آمد و بزرگ شد، زندگی او در اوایل حول محور فوتبال بود.

کریستیانو یک افسانه به دنیا نیامد، اما او در اوایل کاری انجام داد که به احتمال زیاد بر مسیر زندگی او تأثیر گذاشت. او در جوانی تصمیم گرفت بهترین در جهان باشد.

فوتبال در مادیرا بسیار مهم بود، همانطور که در بیشتر اروپا وجود دارد، و کریستیانو کاملاً عاشق این ورزش بود. او آنقدر این کار را دوست داشت، به طوری که حتی وقتی نمی توانستند توپی را برای بازی با آن بخرند، به جای آن از بطری ها استفاده می کرد یا توپی از پارچه کهنه درست می کرد. اما کمبود پول نتوانست مانع عشق سیری ناپذیر او به بازی شود.

رونالدو سریع نور می‌تابید، پاهایش عالی بود و عاشق برد بود. و این معجونی از استعداد و فداکاری او برای بهترین بودن بود که راه را برای صعود شهابی او هموار کرد. ظهوری که او را در سن 10 سالگی به عنوان بهترین در کل جزیره خود دید.

شروع موفقیت رونالدو

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو
داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

در واقع، استعداد رونالدو مورد توجه قرار گرفت و پس از بازی در دو تیم آماتور جزیره، به او فرصتی داده شد تا برای بازی فوتبال برای یکی از شناخته شده ترین باشگاه های پرتغال آماده شود. این باشگاه به عنوان Sporting CP شناخته می شد و آنها یک آکادمی جوانان داشتند که در 600 مایلی آن سوی اقیانوس قرار داشت.

با این حال، این موضوع کوچکی نبود، زیرا کریستیانو باید فداکاری بزرگی انجام دهد. این فداکاری است که هر کسی انجام نمی دهد. او مجبور شد در سن 11 سالگی تصمیم بگیرد که جزیره مادیرا و تمام خانواده اش را ترک کند. خوشبختانه، او فداکاری کرد و این یک اراده بود که او را در مسیر ستاره شدن قرار داد.

مطالب مرتبط:

شغل و افتخارات

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو
داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

تنها در شش سال کوتاه پس از ترک زادگاهش و خانواده‌اش، استعداد، فداکاری‌اش برای تمرین، و توانمندی‌اش در زمین (زمین)، او را تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی خواهد کرد که با معتبرترین لیگ حرفه‌ای فوتبال اروپا قرارداد امضا کرده است. منچستر یونایتد و این معامله به یکی از گران ترین قراردادهای انتقال تا به امروز تبدیل خواهد شد. در سال 2003 کریستیانو رونالدو تاریخ ساز شد.

از آن زمان به بعد کریستیانو رونالدو توانسته است افتخارات زیادی کسب کند. در اینجا تنها تعدادی از بزرگترین دستاوردهای او آورده شده است:

او برنده 5 جایزه توپ طلا شده است، او رکورددار بیشترین گل در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی EUFE، جام جهانی فوتبال و فینال لیگ ملت های یوفا است. او جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، 2 جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا، جایزه توپ طلای جام باشگاه های فوتبال فیفا، 3 جایزه بهترین بازیکن سال جهانی FIFPro، 5 جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان، 6 جایزه گلوب ساکر را دریافت کرد. برای بهترین بازیکن سال، 3 جایزه طلایی Onze Mondial، و جایزه پای طلایی.

او همچنین صدها جایزه ملی و منطقه‌ای دیگر را نیز در طول دوران فوتبال حرفه‌ای رنگارنگ خود با بازی برای تیم‌های زیر به دست آورده است:

  • Andorinha CF (1992 - 1995)
  • باشگاه ناسیونال (1995 - 1997)
  • اسپورتینگ سی پی (1997 - 2002)
  • منچستریونایتد (2003 – 2009)
  • رئال مادرید (2009 – 2018)

آینده شغلی و زندگی شخصی رونالدو

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو
داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در تیم یوونتوس ایتالیا و سالانه 31 میلیون یورو دستمزد می گیرد. اما جاه طلبی او فقط به حرفه فوتبال محدود نشده است. او همچنین یک تاجر موفق است که یک برند شخصی قوی دارد و به‌عنوان مالک چندین هتل در پرتغال، باشگاه‌های ورزشی در سراسر اروپا و یک کلینیک کاشت مو در اسپانیا، پول زیادی به دست می‌آورد.

کریستیانو ثابت کرده است که هم در زمین و هم در خارج از زمین موفق است. و شکی نیست که آینده او هم در ورزش و هم در تجارت روشن به نظر می رسد.

کریستیانو تا جایی که به زندگی شخصی اش می رسد، در سرتاسر دنیا خانه دارد. با این حال، او در حال حاضر در یک عمارت در تورین ایتالیا با خانواده خود زندگی می کند. رونالدو از سال 2017 با دوست دخترش جورجینا رودریگز در ارتباط است و او پدر چهار فرزند است. کریستیانو رونالدو جونیور، آلانا مارتینا دوس سانتوس آویرو، اوا ماریا دوس سانتوس و متئو رونالدو.

اخلاق موفقیت | داستان موفقیت CR7

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو
داستان موفقیت کریستیانو رونالدو

بنابراین، اکنون که تمام دستاوردهای کریستیانو رونالدو را پوشش دادیم، اکنون می‌خواهیم اخلاقی را که او را به موفقیت و شهرتی که در حال حاضر از آن لذت می‌برد، سوق داده است.

به عنوان یک دانش‌آموز واقعی موفقیت، می‌دانید که رعایت کلماتی که توسط بزرگان گفته می‌شود سودمند است. درک اینکه آنها به چه چیزی اعتقاد داشتند، ارزش دارد. سخنان آنها بینش هایی را در مورد عوامل موفقیت آنها ارائه می دهد. و طبق تحقیقات ما، مشاهده کرده ایم که کریستیانو به طور مداوم کلماتی را بیان می کند که موارد زیر را تأیید می کند:

او اعتماد بی بدیلی به خودش دارد، دید الهام‌بخش و روشنی از اینکه چه کسی می‌خواهد باشد و کجا می‌خواهد برود دارد، اخلاق کاری دیوانه‌کننده‌ای دارد و وقف خودسازی است، و در نهایت، اراده‌ای سیری‌ناپذیر دارد. برنده شدن اما فقط حرف ما را قبول نکنید، خودتان ببینید. در اینجا تعداد انگشت شماری از کلماتی که کریستیانو رونالدو از خود بر زبان آورده است، خلاصه ای از اخلاقی است که موفقیت او را هدایت می کند:

"در ذهن من، نه فقط امسال، همیشه، همیشه بهترین هستم. و من همیشه این را خواهم گفت." -  کریستیانو رونالدو

من می‌خواهم به‌عنوان بخشی از گروه بهترین بازیکنان تاریخ به یاد بیاورم.» -   کریستیانو رونالدو

تمام دستاوردهایی که من به دست می‌آورم از فداکاری و کار سخت ناشی می‌شود.» -  کریستیانو رونالدو

"برنده شدن - این برای من مهمترین چیز است. به همین سادگی." -  کریستیانو رونالدو

داستان موفقیت کریستیانو رونالدو که سفر او را از یک بچه فقیر که در جزیره ای دورافتاده در وسط اقیانوس اطلس زندگی می کند را توصیف می کند تا تبدیل به معروف ترین ورزشکار جهان شود. ما روحیه موفقیتی را که او را در ایجاد موفقیت عظیمی که اکنون از آن برخوردار است راهنمایی کرده است، کشف کرده ایم. در اینجا دوباره به عنوان خلاصه ای برای پاسخ به این سوال در مورد چگونگی موفقیت کریستیانو رونالدو آمده است:

تصمیم | فداکاری | اعتماد به نفس | چشم انداز الهام بخش | اخلاق کار | اراده سیری ناپذیر برای پیروزی

اگر از بینش های موفقیت در بالا لذت بردید، این نقل قول های کریستیانو رونالدو در مورد موفقیت را نیز دوست خواهید داشت. مطمئناً می توانید بینش هایی را از این داستان موفقیت کریستیانو رونالدو به دست آورید و آنها را در زندگی خود به کار ببرید. امید ما این است که با انجام این کار، بتوانید به بهترین حالتی تبدیل شوید.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: مهرداد اکبری 



+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری