پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳
۴
۰
نسخه چاپی

ماجرای حمایت علی کریمی از استقلال در دربی!

ماجرای حمایت علی کریمی از استقلال در دربی!
علی کریمی در اقدامی جنجالی از تیم استقلال در یک صحنه از بازی دربی 97 حمایت کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ علی کریمی، پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید صحنه پنالتی در دربی به سود استقلال بود اما داور اشتباها دستور به ادامه بازی داد.

جزئیات حمایت علی کریمی از استقلال 

جزئیات حمایت علی کریمی از استقلال 
جزئیات حمایت علی کریمی از استقلال 

 

اظهارات علی کریمی در مورد صحنه خطای فرشاد فرجی روی ژستد در دربی تهران حسابی سوژه سرخابی ها شد.

علی کریمی در یک برنامه اینترنتی گفت:

خطای فرشاد فرجی روی رودی ژستد پنالتی بود و این صحنه شبیه یکی از پنالتی هایی بود که در بازی‌های قبلی داوران برای پرسپولیس خطا اعلام کرد.

این اظهار نظر علی کریمی به شدت در فضای مجازی مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت و آنها با استناد به حرف جادوگر محبوب پرسپولیس اعلام کردند که حق تیمشان در دربی تهران پایمال شده است.

ماجرای انتقاد از علی کریمی

عضو هیات مدیره باشگاه سایپا با انتقاد از روندی که مدیرعامل این باشگاه در پیش گرفته است گفت: متاسفانه دود اختلافات آقای سراجی با رئیس فدراسیون فوتبال به چشم سایپا رفته است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به انتقاد علی کریمی گفته بود چون در مذاکره با علی کریمی برای هدایت سایپا به توافق نرسیدیم مورد انتقاد کریمی قرار گرفتم. این اظهار نظر در حالی صورت گرفت که حسین خبیری عضو هیات مدیره سایپا که مسئولیت مستقیم مذاکره با علی کریمی را داشت نظر دیگری دارد.

حسین خبیری در این مورد به خبرنگار مهر گفت: در خصوص علی کریمی باید حقیقت را بگویم تا حق این اسطوره فوتبال ایران ادا بشود. واقعیت این است که علی کریمی و دو گزینه دیگر پیشنهادات من بودند چرا که چشم انداز من این بود باشگاه بزرگی مثل سایپا که متاسفانه سقوط هم کرده برای برگشت به سطح اول فوتبال کشور و بدست آوردن جایگاه واقعی خودش نیاز به این دارد که یک شخصیت بزرگ در مربیگری و فوتبال سکان هدایتش را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: برای اجرایی کردن این اهداف موافقت و مجوز هیات مدیره را هم داشتیم و می خواستیم از علی کریمی به عنوان اسطوره پرافتخار فوتبال ایران استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه سایپا ادامه داد: اینکه آقای سراجی مدعی شده اند با علی کریمی مذاکره کرده اند واقعیت ندارد. بنده شخصا و با دعوتنامه رسمی به علی کریمی پیشنهاد دادم و چند جلسه درباره مفاد قرارداد با هم مذاکره هم کردیم. هدف ما هم این بود بتوانیم شخصیت آسیب دیده سایپا را ترمیم کنیم و این تیم را با هدایت علی کریمی به لیگ برتر برگردانیم.

وی با بیان این که از ابتدا خوشبین نبودیم که بتوانیم موافقت علی کریمی را بگیریم گفت: حتی اعضای هیات مدیره هم به این موضوع اذعان داشتند که ممکن است علی کریمی نپذیرد اما ایشان با بزرگواری خیلی از شرایط ما را پذیرفت و نزدیک به توافق بودیم اما زمانی که متوجه شدند این توافق در حال شکل گرفتن است بحث محدودیت بودجه و منابع مالی مطرح شد و عنوان کردند که نمی توانیم با کریمی به توافق برسیم.

مطالب مرتبط:

عضو هیات مدیره سایپا در مورد رقم قرارداد علی کریمی هم گفت: برخلاف پیشنهادات سنگینی که تیم های لیگ برتری به وی داده بودند کریمی رقم معقولی را با سایپا توافق کرد و به خاطر اصالت و قدمت سایپا حاضر شد پیشنهاد ما را بپذیرد.

خبیری در واکنش به اختلافات سراجی با رییس فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه رفتارها و دعوای آقای سراجی با رییس فدراسیون فوتبال آسیبش را به سایپا زد و این آسیب ها همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: هر چند انتقاداتی به عملکرد سعید اخباری و بهنام ابوالقاسمپور از نظر فنی وارد است اما این کادر جوان و زحمتکش مورد حمایت هیات مدیره است و بازیکنان باغیرت تیم هم برای رسیدن به پیروزی تلاش می کنند اما متاسفانه در تصمیماتی ناجوانمردانه حق سایپا خورده می شود.

وی ادامه داد: در سه بازی اخیر 6 امتیاز تیم ما به خاطر سوت های اشتباه داوران گرفته شده است. در حالی که همه کارشناسان اذعان داشتند سه پنالتی مسلیم برای تیم ما گرفته نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه سایپا ادامه داد: شما شک نکنید که دود این حاشیه ها و دعواها به چشم سایپا خواهد رفت. همانطور که نشانه هایی وجود دارد که دلیل این لجبازی و حق خوریها را به همین مسائل حاشیه ای ربط می دهند.

خبیری ادامه داد: به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه سایپا به آقای سراجی متذکر می شوم که مشکلات و اختلاف نظر با عزیزی خادم را در جلسات داخلی مطرح و حل کنند تا سایپا بابت این دعواها ضرر نکند و پاسوز اختلافات این دو تشنود. کما اینکه اثرات این اختلافات را در حکم ناعادلانه کمیته استیناف که منجر به سقوط سایپا شد دیدیم.

عضو هیات مدیره باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: برای فدراسیونی که تیم ملی بزرگسالانش در راه صعود به جام جهانی بهترین نتایج را گرفته و بهترین تدارک را داشته و بزرگان و اسطوره های بزرگ فوتبال کشور نظیر مهدی مهدوی کیا و کریم باقری را به کمک گرفته این موج سواری ها و اختلاف نظرها هیچ کمکی برایش به همراه نخواهد داشت و جلوی پیشرفتش را هم خواهد گرفت. 

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی




+ 4
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری