پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۲
۶
۲
نسخه چاپی

چگونه فالوور جمع کنیم؟ (فوت و فن + تکنیک ها)

چگونه فالوور جمع کنیم؟ (فوت و فن + تکنیک ها)
جذب و افزایش فالوور اینستاگرام یک تخصص است و شما برای اینکه بتوانید فالوور واقعی و فعال داشته باشید، باید نکات و ترفندهای اصلی افزایش و جمع آوری فالوور را یاد بگیرید.

به گزارش تیتربرتر؛ در این مقاله من تصمیم گرفتم بهترین روش ها و ترفندهایی که اغلب افراد حرفه ای اینستاگرام از آن ها استفاده می کنند را برای شما جمع آوری کنم، تا نیازی نباشد با مطالعه مقالات مختلف سردرگم شوید.

همچنین قابل تامل است که این روزها که اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه‌ی اجتماعی در حال حاضر ایران است، موفقیت در این شبکه اجتماعی گامی بسیار بزرگ و ارزشمند در راستای موفقیت در برندسازی و فروش خواهد بود. اینستاگرام این امکان را به شما داده است تا بتوانید با استفاده از انتشار پست، محتوای مد نظرتان را به دیده‌ی افراد بیشتری برسانید و زمانی که فالوورهای شما بیشتر باشد قطعا صدای شما توسط افراد بیشتری شنیده خواهد شد. در نتیجه طبیعی است که ادمین‌ها و صاحبان کسب و کارها به دنبال افزایش تعداد فالوورهای فعال و واقعی خود باشند. در این نوشته قرار است بهترین روشهای جمع آوری فالوور اینستاگرام را یاد بگیرید.

10 روش حیاتی برای جمع کردن فالوور در اینستاگرام

10 روش حیاتی برای جمع کردن فالوور در اینستاگرام
10 روش حیاتی برای جمع کردن فالوور در اینستاگرام

 

تبلیغات درست و اصولی انجام دهید

ممکن است به عنوان اولین راهکار برای پاسخ به این که چگونه فالوور جمع کنیم، کمی پرهزینه به نظر برسد اما تبلیغات یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای رشد پیج خود انجام دهید. البته این اثردهی زمانی خواهد بود که بتوانید بستر مناسب یا یک پیج خوب برای انجام این کار پیدا کنید. در واقع جایی که مخاطبان آن بتوانند فالوور بالاقوه شما تصور شوند. این روش بیشتر مناسب پیج‌هایی است که به یک درآمد حداقلی رسیده‌اند و حالا می‌خواهند که با هزینه کردن تعداد دنبال کننده‌های خود را بیشتر کنند.

تم و قالب پیج اینستاگرامی مشخص و منحصربفردی داشته باشید

با این که محتوایی که عرضه می‌کنید بسیار ارزشمند است اما شیوه‌ی ارائه‌ی شما هم به همان اندازه مهم خواهد بود. اگر نتوانید یک تم برای پیج خود تعیین کنید و بر اساس آن محتواها را انتشار دهید، کاربران فکر می‌کنند که شما از نظم و دسیپرین کافی برخوردار نیستید. بنابراین از همان ابتدا یا هر جایی از کار که هستید یک قالب مناسب طراحی یا خریداری کنید و تمامی پست‌ها و استوری‌ها را بر اساس آن‌ منتشر کنید.

فالوورهای خود را به چالش بکشید

همیشه از قدیم حل یک مسئله برای ما انسان ها جذابیت خاصی داشته است و یک راه بسیار جذاب و دوست داشتنی برای اثبات وجود و ایجاد صمیمیت و کار گروهی است، این اصل در افزایش نرخ تعامل با فالوورهایتان نیز پاسخگو است. شما می توانید با برگزاری چالش و مسابقات جذاب و زیرکانه (نه ساده باشد نه سخت)، که طراحی مناسبی داشته باشد، تعداد بسیار زیادی از انسان ها را با خود همراه کنید و نرخ تعامل و صدای برند خود را به صورت وحشتناکی افزایش دهید.

از هشتگ‎های ترند مرتبط استفاده کنید

یک پیج اینستاگرامی برای این که بتواند جذب فالوور به تعداد بالا را تجربه کند، لازم دارد که همیشه گوش به زنگ باشد. اگر شما ادمین یک پیج هستید به صورت مداوم باید به دنبال هشتگ‌های ترند باشید. سپس هر کدام را که به آن‌ها مرتبط است را انتخاب کرده و برای آن یک پست خوب تدارک ببینید و سپس اقدام به انتشار کنید. انجام این کار سبب می‌شود که در مدت زمان کوتاه تعداد فالوورهای شما افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

حرفه‌ای عکاسی کنید

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر تصویر است. در نتیجه طبیعی است که باید به کیفیت عکس‌هایی که می‌اندازید به اندازه‌ی کافی توجه داشته باشید. این روزها همه‌ی ما با داشتن گوشی‌های هوشمند که دوربین‌های قوی دارند یک ابزار عکاسی قوی در دست داریم و فکر می‌کنیم که نیازی به دانستن تکنیک‌های این هنر نخواهیم داشت. در حالی که این طرز تفکر درست نیست. عکاسی پر از نکات ریز و جزئی است که توجه به آن‌ها می‌تواند یک عکس فوق العاده را رقم بزند. به این ترتیب افراد با یک نگاه کوتاه توجهشان به سوی شما جلب می‌شود و اینگونه می‌توانید فالوور اینستاگرام واقعی جمع آوری کنید.

پست‌ها را در بهترین زمان ممکن ارسال کنید

 یکی از پاسخ‌های مهم به پرسش که چگونه فالوور جمع کنیم این است که پست‌ها را در بهترین زمان ممکن که به اصطلاح زمان پیک نامیده می‌شود، منتشر کنید. این زمان برای کسب و کارهای مختلف که در حوزه‌های متفاوتی کار می‌کنند یکی نیست. یعنی ممکن است برای پیجی که لوازم آرایشی زنانه می‌فروشد، ساعت 11 صبح بهترین زمان ممکن باشد اما برای پیجی که لباس مردانه می‌‎فروشد زمان پیک از ساعت 9 شب تا 12 شب باشد. شما با استفاده از انتشار پست‌ها در زمان‌های مختلف می‌توانید تشخیص دهید که بهترین زمان ممکن برای شما چه ساعتی است.

بیوگرافی پیج اینستاگرام خود را کامل کنید

بخش بیوگرافی یک پیج، اولین جایی است که مخاطب با آن برخورد خواهد کرد. بیوگرافی یک پیج مانند کارت ویزیت شماست. در این قسمت باید نام، کاری که انجام می‌دهید، شماره تلفن، آدرس، کال تو اکشن، آدرس سایت و مواردی از این قبیل را درج کنید تا مخاطب با شما آشنایی بیشتری پیدا کند و فرایند اعتماد کردن به شما آسان شود. همچنین داشتن یک عکس پروفایل منحصر به فرد هم می‌تواند به شما کمک کند تا فالوور بیشتری جمع کنید.

هایلایت‌ استوری را فراموش نکنید

استوری جذاب است اما فقط 24 ساعت عمر دارد. در عوض امکان دیگری در اختیار شما قرار گرفته که هایلایت نام دارد و اگر به خوبی از آن استفاده شود می‌تواند یکی از بهترین پاسخ‌ها برای پرسش چگونه فالوور جمع کنیم باشد. سعی کنید بهترین استوری‌ها را در قالب هایلایت‌های منظم گردآوری کرده و برایشان نام مناسب انتخاب کرده و کاور آن‌ها را هم به دقت قرار دهید. کاربران جدید با ورود به بخش هایلایت و آشنایی بیشتر با شما با احتمال بیشتری شما را فالو خواهند کرد.

خلاق و نوآور باشید

حداقل یک ویژگی‌ داشته باشید که بتواند شما را از رقبایتان متمایز سازد. ممکن است قیمت پایین‌تر، کیفیت بیشتر، تنوع محصول و ... باشد. در هر صورت به این فکر کنید که چرا یک مخاطب باید شما را انتخاب و فالو کند. سعی کنید این چیز جدید را در بخش بیوگرافی خود بیان کنید.

پنل افزایش فالوور و لایک دیجی ممبر

یکی از راه‌های کمکی برای این که فالوور بیشتری جمع آوری کنید این است که از پنل‌های خرید فالوور اینستاگرام  واقعی دیجی ممبر استفاده کنید. ممکن است این روش هزینه بر به نظر برسد اما بودجه‌ای که برای آن نیاز دارید کمتر از هزینه‌ی تبلیغات است و از سویی دیگر مدت زمانی که منجر به بازدهی می‎شود بسیار کمتر از روش‌های دیگر است. فقط تنها نکته‌ی مهم این است که این کار را از منابع معتبر انجام دهید. یکی از همین سایت‌ها دیجی ممبر نام دارد که فالوورهایی کاملا واقعی و فعال را در اختیارتان قرار می‌دهد.

titrebartar.com

 

فالوور واقعی آغاز موفقیت است

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم، نداشتن فالوور اینستاگرام واقعی برای یک پیج مساوی است با شکست آن! در نتیجه واضح است که چرا همه‌ی افراد دوست دارند که تعداد دنبال کننده‌های خود را تا جایی که می‌توانند افزایش دهند. در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از بهترین راهکارها برای پاسخ به پرسش "چگونه فالوور جمع کنیم؟" را ارائه دهیم. امیدواریم که این نکات برای شما مفید باشند.



+ 6
مخالفم - 5
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
نسیم ۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۲
پاسخ
comments عالی بود
 
 
ir
+0
unlike
-0
atena ۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۸
پاسخ
comments ممنون مقاله خوبی بود، ولی کاش بیشتر توضیح میداید/1
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری