پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۲۰
۷
۰
نسخه چاپی

هانده ارچل بازیگر ترکی در سریال مست عشق

هانده ارچل بازیگر ترکی در سریال مست عشق
هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل ترکیه‌ای نقش کیمیا خاتون دختر مولوی را ایفا خواهد کرد. ر ادامه بیشتر با اینبازیگر آشنا می شویم.

تیتربرتر: فیلم مست عشق حس فتحی یکی از حاشیه‌دارترین محصولات سینمایی ایران در چند سال اخیر بوده است. این فیلم که به دلیل اختلاف بین تهیه‌کننده ایرانی و ترک آن به پخش نرسیده حالا خبرهای خوشی از آن منتشر شد.

داستان فیلم مست عشق

داستان فیلم مست عشق
داستان فیلم مست عشق

فیلم سینمایی مست عشق قسمتی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد. جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا، مولوی و رومی، یکی از مشهورترین شاعران ایرانی است. این شاعر که زبان مادری‌اش پارسی بوده و اکثر شعرهایش هم به همین زبان هستند، در قونیه زندگی می‌کرده است. مولوی نه تنها بر ادبیات ایران بلکه بر ادبیات جهان تاثیر زیادی گذاشته است. آثار او بیشتر به زبان فارسی سروده شده‌اند اما در اشعارش از زبان ترکی، عربی و یونانی هم استفاده کرده است. ترجمه آثار او در ترکیه، آذربایجان، ایالات متحده و جنوب آسیا طرفداران زیادی دارد.

زمانی که مولانا حدودا 38 ساله بود با شمس تبریزی ملاقات کرد و شیفته او شد. مولانا از آن زمان طبعش در شعر و شاعری شکوفا شد و به سرودن اشعار پرشور عرفانی روی آورد. کسی نمی‌داند شمس تبریزی به مولانا چه گفت و چه آموخت که این گونه دگرگونش کرد. مریدان مولانا به شمس حسادت می‌کردند و به همین دلیل او در نهایت قونیه را ترک کرد.

بازیگران فیلم مست عشق

در فیلم مست عشق هم بازیگران ایرانی و هم بازیگران ترکیه‌ای بازی خواهند کرد. در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

بازیگران ایرانی

پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی از جمله بازیگران فیلم مست عشق و ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند. 

از دیگر بازیگران فیلم مست عشق می‌توان به حسام منظور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اشاره کرد. 

بازیگران ترکیه‌ ای

هانده ارچل (Hande Erçel)، بوراک توزکوپاران (Burak Tozkoparan)، بوران کوزوم (Boran Kuzum)، سلما ارگچ (Selma Ergeç)، مچنین بنسو سورال (Bensu Soral) در نقش مریم بازی خواهد کرد.

تاریخ اکران فیلم مست عشق

تاریخ اکران: تا اواخر سال 1400

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده ایرانی فیلم مست عشق از حل اختلافات میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک خبر داد و گفت به زودی فیلمبرداری بخش‌های پایانی این فیلم آغاز خواهد شد. طبق گفته‌ی او، تاریخ اکران فیلم مست عشق تا آخر سال 1400 خواهد بود و علاقه‌مندان به این فیلم احتمالا اواخر امسال یا اوایل سال آینده می‌توانند این فیلم را در سینماهای کشور تماشا کنند.

راش‌های این فیلم در اختیار سرمایه‌گذار ترک بوده و حتی قرار بود آن را به صورت سریال در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای ترک به نمایش بگذارند که با اعتراض و شکایت کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی، از این موضوع جلوگیری به عمل آمد.

هانده ارچل بازیگر و مدل بسیار با استعداد و سرشناس و زیبا است که بیشتر برای بازی در سریال های تلویزیونی ترکیه ای شهرت دارد. سریال ترکی Ask Laftan Anlamaz او بسیار محبوب شد. هانده ارچل زمانی که در این سریال نقش حیات اوزون را بازی کرد به LimeLight آمد. او با این سریال شهرت جهانی پیدا کرد زیرا این سریال مورد علاقه مخاطبان جهانی به ویژه مخاطبان آسیایی است. این سریال ترکی به دلیل محبوبیت بسیار زیاد در کشورهای مختلف آسیایی به زبان هندی با نام «پیار لفزون من کهن» نیز منتشر شد.

بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارسل
بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل در 24 نوامبر 1993 در Bandirma، Balikesi واقع در ترکیه به دنیا آمد. از سال 2021، او 28 ساله است. او به خاطر سریال معروف ما از لفتان آنلاماز بپرس، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. اکثر دوستان ما نام واقعی او را نمی شناسند و او را حیات می شناسند. هانده ارچل تحصیلات مدرسه خود را در یک مدرسه خصوصی در ترکیه به پایان رسانده است. برای ادامه تحصیلات عالی به دانشگاه هنرهای زیبای نیمار سینان واقع در استانبول ترکیه رفت.

او از دوران کودکی آرزوی بازیگر شدن را در سر می پروراند و به همین دلیل کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. هانده ارچل به دلیل فداکاری و سخت کوشی آنها می تواند نشان خود را در صنعت تلویزیون بگذارد و نمایشنامه او در سطح جهانی شناخته شود. او در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرد و این اعتبار به دوست‌داشتنی‌ترین درام او، لفتان آنلاماز بپرسید. او به دلیل زیبایی و بازیگری اش عنوان دوشیزه ترکیه 2012 را نیز به دست آورده است.

خانواده، رابطه، بازیگران

هانده ارچل متعلق به یک خانواده بسیار مشهور از ترکیه است. نام پدرش مایا ارسل و نام مادرش آیلین ارسل است. او به پدر و مادرش بسیار نزدیک است و آنها نیز به خوبی از او حمایت می کنند به همین دلیل او می تواند به عنوان یک بازیگر به موفقیت دست یابد. او همچنین یک خواهر به نام گیم ارسل دارد که یک بازیگر و طراح حرفه ای است.

او همیشه می گوید که بسیار خوش شانس است که چنین خانواده حامی و خوبی دارد که او را دوست داشتند و در هر موقعیتی از زندگی از او حمایت می کنند. هانده ارچل طرفداران جهانی دارد و اکانت اینستاگرامش بیش از 24 میلیون دنبال کننده دارد.

زادگاه او بالیکسی است. او در آنجا به دنیا آمد و بزرگ شد. هانده ارچل مسلمان است پس پیرو دین اسلام است. او دارای ملیت ترکیه است. او علاوه بر بازیگری، عاشق کتاب خواندن و سفر در سراسر جهان است.

اگر در مورد وضعیت رابطه او صحبت کنیم، از منابع مختلف متوجه شده ایم که او چندین رابطه داشته است. او در سال 2015 با بورک سردار سانال، بازیگر ترکیه‌ای قرار گرفت. اما آنها از هم جدا شدند و سپس او به مدت دو سال 2015-2017 با یک بازیگر ترک دوم به نام Meet Daymaz ارتباط برقرار کرد.

او همچنین رویای شما را برای تبدیل شدن به یک شروع جهانی با کار در صنعت هالیوود گرامی می دارد. او همچنین تمایل خود را برای همکاری با ستاره های بزرگ هالیوود مانند لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ نشان می دهد. او عاشق خوردن غذاهای ایتالیایی است و مقصد مورد علاقه اش برای سفر با خانواده و دوستش میامی است.

مطالب مرتبط:

حرفه هانده ارچل

حرفه هانده ارچل
حرفه هانده ارچل

هانده ارچل همیشه می‌خواهد بخشی از صنعت سرگرمی باشد، بنابراین بلافاصله پس از اتمام فارغ‌التحصیلی، کار خود را بر همین اساس آغاز کرد. او در سال 2013 فعالیت خود را به عنوان مدل آغاز کرده است. به دلیل ویژگی های زیبا و لبخند دوستش دوستش می خواهد او را در صنعت تلویزیون ببیند. زمانی که او یک بازیگر شد و فرصت پخش در تلویزیون را پیدا کرد، به عنوان یک بازیگر خوب عمل می کند. به همین دلیل، او اولین حضور خود را در یک درام تلویزیونی ترکیه به نام کالیکوسو انجام داد.

پس از اجرای خوب در اولین سریال خود، او همچنین در یکی دیگر از برنامه های تلویزیونی ترکیه، Gunesin Kizlari، دیده است. در این سریال برک آتان نقش اصلی را ایفا کرد. او بعداً در یکی از معروف ترین درام های جهانی به نام Ask Laftan Anlamaz در مقابل بوراک دنیز در نقش اصلی ظاهر شد.

اولین سریال تلویزیونی او یک درام ترکی Calikusu بود. نامه مربوط به دومین درام ترکی او نیز به زبان‌های اردو و هندی دوبله شد و به همین دلیل در پاکستان و هند نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. این سریال منتشر شد و اسمش sunhari titliyan بود. در نتیجه، همانطور که به زبان های محلی کشورهای آسیایی منتشر شد، در پاکستان و هند به یک موفقیت فوق العاده تبدیل شد.

از آنجایی که درام قبلی او بسیار موفق بود، درام بعدی او Ask Laftan Anlamaz را که به زبان اردو و هندی نیز دوبله شده بود، همه رکوردها را شکست. این درام در کشورهای مختلف آسیایی هند پاکستان و سایر کشورهای همسایه بسیار محبوب شد. مردم در ابتدا او را به عنوان حیات شناختند و به همین دلیل او در یک دوره بسیار کوتاه رشد فوق العاده ای پیدا کرد.

به دلیل محبوبیت زیادی که در کشورهای مختلف آسیایی با درام خود دارد، او جزء 5 بازیگر زن ترکیه ای است که بیشترین فالوور را دارد.

ظاهر فیزیکی هانده ارچل

ظاهر فیزیکی هانده ارچل
ظاهر فیزیکی هانده ارچل

هانده ارچل مدل و بازیگر بسیار با استعداد و زیبای ترکیه ای است. او دارای ویژگی های زیبا و لبخندی مرگبار است. او به دلیل مهارت های بازیگری عالی و ویژگی های زیبا و تیزش طرفداران زیادی دارد. طرفداران او زیبایی طبیعی و واقعی او را تحسین می کنند.

این بازیگر زیبا دارای قد 5 فوت و 9 اینچ معادل 175 سانتی متر است. وزن بدن او تقریباً 55 کیلوگرم است که به خوبی قد او را تکمیل می کند و ظاهری زیباتر و جسورتر به شخصیت او می بخشد. او بدن بیکینی کاملی دارد زیرا اندازه بدنش تقریباً 34 32 34 است. همچنین چشمان قهوه ای تیره بسیار زیبایی دارد و موهایش قهوه ای روشن است.

به عنوان یک بازیگر، او به بدن خود بسیار آگاه است و به طور منظم ورزش می کند تا تناسب اندام و سالم بماند. او فقط غذاهای سالم را در رژیم غذایی خود قرار می دهد تا زیبا و جوان بماند. او به طور منظم ورزشگاه را دنبال می کند و هرگز یک روز را بدون ورزش حذف نمی کند. می توان گفت که این بازیگر زیبایی واقعی به طبیعت است. در حال حاضر، او به دلیل ویژگی های زیبایش، شیفته بسیاری از پسران از سراسر جهان است.

جوایز و افتخارات هانده ارچل

جوایز و افتخارات هانده ارچل
جوایز و افتخارات هانده ارچل

او یک بازیگر بزرگ است که او را به کسب جوایز و افتخارات مختلف هدایت می کند. او جوایز پروانه طلایی Pantene را برای بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در سال 2016 برای Ask Laftan Anlamaz دریافت کرده است. همچنین، او برنده جوایز پروانه طلایی Pantene برای بهترین سریال تلویزیونی در سال 2015 برای Gunesin Kizlari شده است. او همچنین برای سریال Ask Laftan Anlamaz برنده جایزه جوانان ترکیه برای بهترین بازیگر زن تلویزیون شده است.

ارزش خالص

هانده ارچل زندگی بسیار غنی و مجللی دارد. او در زندگی حرفه ای خود به موفقیت های زیادی دست یافته است و از منابع ما باید دریابیم که او تقریباً 2 میلیون دلار دارایی خالص دارد. منبع اصلی درآمد او از بازیگری و تایید برند است. او یک ستاره خودساخته است و به خوبی یاد می گیرد که تمام رویاهایش را برآورده کند.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآ.رنده: علیرضا یوسفی 



+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری