پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸
۴
۰
نسخه چاپی

گرانقیمت ترین ماشین های جهان با ظاهری زشت

گرانقیمت ترین ماشین های جهان با ظاهری زشت
علیرغم قیمت بالای این خودروها، آنها به برخی از بی‌ظاهرترین فضای داخلی تا کنون مجهز بودند.

تیتربرتر: اکثر خودروهای جدید امروزی بسیار پیشرفته هستند، به خصوص وقتی صحبت از فناوری های داخلی آنها می شود که شامل ویژگی های باورنکردنی از کروز کنترل هدایت شونده گرفته تا ماساژ دادن صندلی ها و حتی رانندگی خودکار است. در حال حاضر، در حالی که آن شاهکارها ممکن است شگفت‌انگیز باشند، نمی‌توان همین را برای چند سواری گران‌قیمت بعدی گفت.

خودروهای موجود در این لیست، علی‌رغم اینکه گاهی اوقات از بیرون بسیار زیبا به نظر می‌رسند، دارای فضای داخلی هستند که گویی توسط یک کودک دو ساله طراحی شده‌اند، قصد ندارند نیازهای راننده را در نظر داشته باشند، یا فقط پایین آمده‌اند. -راست ارزان برای اینکه در اینجا برای لحظه ای نقش وکیل شیطان را بازی کنید، برخی از این خودروها هدف دیگری جز اینکه به عنوان خودروهای اسپورت هاردکور به حساب می آیند، ندارند، اما این هنوز تصمیم آنها را برای کنار گذاشتن یک سیستم تهویه مطبوع یا یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مناسب توجیه نمی کند.

بنابراین در اینجا آنها هستند، گران ترین خودروهای جهان که با فضای داخلی نسبتاً مشکوک عرضه می شوند.

10 مک لارن 720S (300000 دلار)

مک لارن 720S
مک لارن 720S

مک لارن یکی از معتبرترین خودروسازان بریتانیایی است و آنها در ساخت برخی ابرخودروهای دیوانه مانند مک لارن F1 متخصص هستند و برای این فهرست، یکی از جدیدترین مدل‌های آن‌ها، یعنی 720s را در کانون توجه قرار خواهیم داد.

بدون شک، این دیو سرعتی باشکوه و شبیه به سفینه فضایی است که بیش از 700 اسب بخار قدرت در اختیار دارد، اما بنا به دلایلی، مک لارن هرگز در مونتاژ فضای داخلی بهترین نبوده است. همه چیز ممکن است از دور عالی به نظر برسد، اما هنگامی که پا به داخل می گذارید، متوجه برخی از دوخت های ضعیف، شکاف های ناهماهنگ پانل و بسیاری جزئیات غیر دقیق تر می شوید که هیچ کس از یک هایپرکار 300000 دلاری انتظار ندارد.

9 تسلا مدل S شطرنجی (130000 دلار)

تسلا مدل S شطرنجی
تسلا مدل S شطرنجی

تسلا سال‌هاست که در خط مقدم خودروهای الکتریکی قرار داشته است، و پس از کنار گذاشتن ارقام شتاب مضحک آن‌ها، متوجه می‌شوید که دلیلی وجود دارد که چرا مصرف‌کنندگان هرگز تلسا را ​​به خاطر کیفیت ساخت‌شان تحسین نمی‌کنند، مخصوصاً در جدیدترین مدل S Plaid، که سریع ترین وسیله نقلیه 4 در در حال فروش است.

با وجود تعداد بی پایان شکاف پانل و خرابی رنگ در بیرون، داخل آن جایی است که مدل S آنها از رقبا فاصله می‌گیرد، استفاده بیش از حد از مواد ارزان قیمت در کابین، حجم ناخوشایند جغجغه‌ها و مسائل فنی غیرقابل قبول است. یک ماشین بسیار حیاتی از تسلا - اوه و دارای این "چوب" فرمان عجیب و غریب به نام یوغ است.

8 Lamborghini Sesto Elemento (2 میلیون دلار)

Lamborghini Sesto Elemento
Lamborghini Sesto Elemento

Sesto Elemento در ایتالیایی برای "عنصر ششم"، یک هایپرکار فیبر کربنی تمام عیار بود که قرار بود در پیست تسلط داشته باشد و با قیمت 2 میلیون دلار و تعداد تولید فقط 20، تنها مهم ترین مشتریان لامبورگینی می توانستند از عهده این کار برآیند. این یکی را بخر

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وقتی صحبت از این خودروها می شود، هدف آنها یک فضای داخلی فانتزی نیست، اما با این قیمت هنگفت، شما صندلی های مناسبی دریافت نمی کنید، فقط روی صندلی های سطلی کربنی قرار می گیرید. 

7 آلفارومئو 4C (70000 دلار)

آلفارومئو 4C
آلفارومئو 4C

مینیاتوری عجیب و غریب آلفا مورد علاقه بسیاری است و دلیل خوبی هم دارد. 4C یک خودروی اسپرت سبک وزن با موتور وسط با طراحی شگفت‌انگیز است که تمام توان خود را از یک موتور 1.75 لیتری توربو چهار با قدرت 240 اسب‌بخار به چرخ‌های عقب می‌رساند که می‌تواند مسابقه‌دهنده کوچک ایتالیایی را از حالت سکون در کمتر از 60 مایل در ساعت به سرعت برساند. 

متأسفانه، فضای داخلی مطابق با شخصیت عجیب و غریب بیرونی خود نیست، زیرا رادیو به‌صورت استاندارد ارائه نمی‌شود، کروز کنترل یا تشک‌های کف نیز وجود ندارد، اما بدتر از همه، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی اختیاری در وسط و در برخی مدل‌ها وجود ندارد. سیم کشی در سراسر کابین قابل مشاهده است.

6 TVR Sagaris (118000 دلار)

TVR Sagaris
TVR Sagaris

TVR یک خودروساز بریتانیایی است که در خودروهای اسپرت مضحک خطرناک تخصص دارد و ساگاریس با رنگ‌های جسورانه و اگزوزهای خروجی کناری نمونه‌ای عالی در اینجاست، اما یک بخش نه چندان خاص آن وجود دارد و آن داخل آن است.

فضای داخلی ساگاریس از مواد ارزان قیمت ساخته نشده بود، در واقع با چرم آغشته شده بود، اما اشکالی که در آن مجسمه سازی شده بود، جذاب نبود، و موقعیت رانندگی نامناسب آن به هیچ وجه به وضعیت متوسط ​​آن کمک نمی کند.

مطالب مرتبط:

5 دوج وایپر (95000 دلار)

دوج وایپر
دوج وایپر

دوج هرگز به خاطر فضای داخلی بدیع خود شناخته شده نبوده است، اما وقتی نوبت به ماشین مرگ یک خودروی اسپورت، Viper رسید، به دلیل قیمت نزدیک به 70000 دلاری آن در زمان جدید، انتظار خیلی بیشتری داشتیم، اما امروزه برخی از مدل‌های کم‌مجاز آن‌ها را دارند. به 95000 دلار افزایش یافت.

داخل نسل اول وایپر تا حد ممکن ابتدایی بود و به نظر می رسید که توسط قطعات لگو مونتاژ شده است، تنها قطعات کابین که از چرم ساخته شده بود صندلی ها، قطعات فرمان، شیفتر و ترمز دستی بود. - علاوه بر این، شما باید پانل‌های پلاستیکی خشن را لمس کنید که احتمالاً در یک روز سوزان مانند صحرای برهنه ترک می‌خورند و پیر می‌شوند.

4 هامر H2 (60000 دلار)

هامر H2
هامر H2

بله، در ابتدا هامرها قرار بود هیولاهای آفرودی باشند که قرار بود هر زمینی را که در مسیرشان قرار می‌گرفت فتح کنند، و به نظر می‌رسید که هیچ‌کس به فکر یک فضای داخلی ارزان نبوده باشد، اما وقتی نوبت به H2 می‌رسد، جی‌ام‌سی واقعاً به آن اهمیت می‌دهد ظاهر آن است. هزینه توانایی های ناهموار آن

ما نمی خواهیم بی جهت بدجنس باشیم، اما H2 فضای داخلی وحشتناکی برای هیچ کس نداشت. کوچک بود، مملو از دکمه‌های بی‌فایده و صفحه‌های حیله‌گر بود، و حتی به چیدمان افتضاح فرمان نمی‌توان اشاره کرد... با 60000 دلار، خرید به معنای واقعی کلمه هر چیز دیگری را توصیه می‌کنیم.

3 استون مارتین لاگوندا سری 2 (116000 دلار)

استون مارتین لاگوندا سری 2
استون مارتین لاگوندا سری 2

استون مارتین برند اصلی سلطنتی است، اما آنها نیز در طول سال ها اشتباهات خود را داشتند، مانند لاگوندا، و این سالن گوه ای در داخل به همان اندازه زشت بود که در داخل بود.

علیرغم اینکه استون از شیک‌ترین چرم و چوب استفاده می‌کرد، ناهماهنگ بود، با عجیب‌ترین طرح‌های رنگی ارائه می‌شد و کل فضای داخلی را پخش می‌کرد، این دکمه‌های مبهم برای کنترل پنجره‌ها، بهانه‌ای برای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی، و مقدار بی‌پایانی ویژگی های دیگری که حتی یک نوجوان 12 ساله هم نمی تواند درک کند.

2 DeLorean DMC-12

DeLorean DMC-12
DeLorean DMC-12

بازگشت به آینده... بهتر است این یکی را در گذشته بگذاریم. DMC-12 البته ماشین قهرمان در فیلم پرفروش بازگشت به آینده بود و قطعاً در عظمت DeLorean اغراق آمیز بود، اما یک چیز، به ویژه، هیچ کس در واقع هیچ علاقه ای به داخل نداشت، و ما می توانیم آنها را سرزنش نکن

هیچ چیز برجسته‌ای در آن وجود نداشت، فقط از انبوهی از پلاستیک‌ها و چرم‌های خسته‌کننده و کسل‌کننده ساخته شده بود، دقیقا برعکس آن چیزی که شما انتظار دارید چنین خودروی نمادینی داشته باشد.

1 2005 فورد GT

2005 فورد GT
2005 فورد GT

فورد GT تفسیر کاملی از یک سوپراسپرت الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل بود، به خصوص تفسیر 2021، اما چیزی که آنها در مورد فورد GT دهه 2000 از آن غافل شدند، کابین آن بود. فلز لخت ممکن است از پنجره باحال به نظر برسد، اما هنگامی که مجبور شدید داخل صندلی سطلی عمیق و محکم بنشینید، تقریباً در تمام طول سواری خفه می‌شوید، و ناگفته نماند که تحت تأثیر 7 سنج مختلف که در مقابل شما ظاهر می‌شوند غرق شده‌اید.

نمی توان انکار کرد که فورد GT در دهه 2000 یک خودروی استثنایی برای رانندگی بود، اما وقتی به کیفیت سواری و عملکرد کلی آن رسید، بسیار بد بود.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: حمیرا فغانی 



+ 4
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری